Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Linn1990 schreef:Ik kom ook even meekletsen!!
Waar ik me dus dood aan irriteer....
OF...
- Goedemiddag mevrouw,
Ik bied u 20,- euro en daarvoor kom ik het ophalen.
Scheelt u een hoop gedoe en meer krijgt u er toch niet voor.
Groetjes ...
Linn1990 schreef:Ik kom ook even meekletsen!!
Waar ik me dus dood aan irriteer....
1). Vraagprijs bijvoorbeeld € 50,- euro, krijg je onderstaande e-mails;
- Goedemiddag mevrouw,
Mijn nichtje is erg ziek en ik wil haar dit graag cadeau doen.
Wilt u dit gratis opsturen naar mijn adres?
*adres*
Alvast bedankt, we zijn u erg dankbaar!
Groetjes ....
OF...
- Goedemiddag mevrouw,
Ik bied u 20,- euro en daarvoor kom ik het ophalen.
Scheelt u een hoop gedoe en meer krijgt u er toch niet voor.
Groetjes ...
2). Het niet reageren van mailtjes....
3). Het niet reageren op biedingen..
Marktplaats steekt vreemd in elkaar!
Ojajoh schreef:Waar ik me dus dood aan irriteer....
HorseTopShop schreef:Ojajoh schreef:Waar ik me dus dood aan irriteer....
Sorry, maar daar reageer ik ook niet op hoor. Krijg soms mailtjes met belachelijk zielige verhalen over zieke kinderen, arm gezin, etc. Neem niet eens de moeite om op zoiets te reageren. Zijn alleen maar smeekbedes om spullen gratis te krijgen.
En biedingen die helemaal nergens op slaan ga ik ook echt niet op reageren. Ze bieden dan maar lekker even door
pmarena schreef:Als je een bon niet wil geven dan zal de koper dat moeten accepteren.
Dan koopt hij het artikel toch gewoon lekker niet
Of als hij het wel al gekocht heeft en achteraf ineens bedenkt een bon te willen....tja dan had hij daar van tevoren naar moeten vragen.
Had de koper een logische verwachting dat er een bon bij zou zitten die er voor hem "ineens" niet bij zit, dan kan ik me wel voorstellen dat hij dat niet tof vindt en door blijft vragen, als die bon echt belangrijk is.
Wat ik zelf ook wel irritant vind: met dat bieden: tot wanneer laat een verkoper het bieden doorlopen
Volgens mij moet je gewoon mailen als je iets graag wilt hebben want zowel kopers als verkopers nemen het bieden niet serieus genoeg
Ojajoh schreef:pmarena schreef:Als je een bon niet wil geven dan zal de koper dat moeten accepteren.
Dan koopt hij het artikel toch gewoon lekker niet
Of als hij het wel al gekocht heeft en achteraf ineens bedenkt een bon te willen....tja dan had hij daar van tevoren naar moeten vragen.
Had de koper een logische verwachting dat er een bon bij zou zitten die er voor hem "ineens" niet bij zit, dan kan ik me wel voorstellen dat hij dat niet tof vindt en door blijft vragen, als die bon echt belangrijk is.
Wat ik zelf ook wel irritant vind: met dat bieden: tot wanneer laat een verkoper het bieden doorlopen
Volgens mij moet je gewoon mailen als je iets graag wilt hebben want zowel kopers als verkopers nemen het bieden niet serieus genoeg
Nou ik vind dat dus ook, dan koopt hij hem maar niet
ja het gaat om het serie nummer
Ik heb gezegd , meneer als u denkt dat de telefoon gestolen is mag u best de bon inzien, en eventueel het serienummer natrekken
maar ik ga niet mijn contract van mijn telefoon abonnement aan u geven....
Lijkt mij redelijk fair toch?
Er staat namelijk nergens in de advertentie aanleiding tot die bon...
maar goed hij reageert gelukkig niet meer nadat ik hem na z'n 8e mail maar genegeerd heb
ik heb ook nog 16 andere mailtjes met geïnteresseerde die niet om de bon vragen
dat lang laten lopen heb ik ook met iets waar ik op geboden heb....loopt al vanaf oktober of zo en ik hoef het inmiddels al niet meer
Ojajoh schreef:HorseTopShop schreef:
Sorry, maar daar reageer ik ook niet op hoor. Krijg soms mailtjes met belachelijk zielige verhalen over zieke kinderen, arm gezin, etc. Neem niet eens de moeite om op zoiets te reageren. Zijn alleen maar smeekbedes om spullen gratis te krijgen.
En biedingen die helemaal nergens op slaan ga ik ook echt niet op reageren. Ze bieden dan maar lekker even door
ik schreef dat niet
maar ik ben het er wel mee eens
pmarena schreef:Ken je een stepper, dat je zo zeg maar trappen lopend op van die pedalen staat?
Daarvan heb je ook een zijwaartse versie waarbij de pedalen dan ook nog opzij gaan en je nog meer been / bil / buik / rug weetikwat traint
GamblersCup schreef:pmarena schreef:Ken je een stepper, dat je zo zeg maar trappen lopend op van die pedalen staat?
Daarvan heb je ook een zijwaartse versie waarbij de pedalen dan ook nog opzij gaan en je nog meer been / bil / buik / rug weetikwat traint
Dat klinkt alsof je er moe van wordt en spierpijn krijgt![]()
Ik ga eerst even achter een loopband aan, ik wil gaan hardlopen maar dan leuk droog thuis met een lekker muziekje op. Voor mij is dat al een enórme stap... maar ik kom misschien nog op de stepper terug
pmarena schreef:Is wel wat makkelijker op zolder te zetten dan een loopband of iets, dus achteraf toch niet zo'n slechte keuze geweest eigenlijk