Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Konstantine schreef:EHBO-koffer? Traumaheli.
swartbeessie schreef:Gisteren meegemaakt: Opbouw voor een congres.
Stel je voor - 150 opklapbare party tafels (van die hoge die ook wel eens voor bbqs worden gebruikt), in een keurige rij opgeklapt naast elkaar neergezet. Iemand laat een postkar omvallen (?) en tadaa:
domino stijl vallen al die dingen om!
Het was ongeveer acht meter aan tafel, wat een herrie en wat heb ik gelachen. Gelukkig niets stuk.
Vijf minuten de slappe lach gehad.
SaZ schreef:Konstantine schreef:Ik ben gisteren volle bak tegen een paaltje gefietst, midden op het marktplein.
HIJ STAK ZOMAAR OVER, IK ZWEER HET!
*Vind ik leuk*
Meeting lijkt me hilarisch

)
) wou ik koppeltje duiken. Jullie kennen ze vast wel, van de metalen dingen waar je aan kon hangen en kon koppeltje duiken. Nu wist ik al dat dat eigenlijk niet z'n goed idee was. Want ik kon er al nooit zo heel goed opkomen. Iedereen sprong lichtjes omhoog, en dan maar draaien rond dat ding. Maar lichtjes omhoog springen is bij mij geen optie. Helaas...
ik neem een aanloop. Goed hard natuurlijk, want vaart is alles...
. Komt de medewerkster achter me aanrennen. Toen ik die zag hollen in mijn achteruitkijkspiegel viel het kwartje
.Femke_Tweety schreef:lang geleden, maar wel typisch me...
Leverde een gruwelijke bloedneus op, die dus echt niet met een paar minuutjes over was...
Op de basisschool (dat zeg ik, lang geleden...) wou ik koppeltje duiken. Jullie kennen ze vast wel, van de metalen dingen waar je aan kon hangen en kon koppeltje duiken. Nu wist ik al dat dat eigenlijk niet z'n goed idee was. Want ik kon er al nooit zo heel goed opkomen. Iedereen sprong lichtjes omhoog, en dan maar draaien rond dat ding. Maar lichtjes omhoog springen is bij mij geen optie. Helaas...
Dus, goed ideeik neem een aanloop. Goed hard natuurlijk, want vaart is alles...
Okee, klinkt allemaal best tot daar aan toe. Alleen dan moet je dus niet daadwerkelijk vergeten om te springen...
Mijn neus was op exact dezelfde hoogte als die metalen staaf/beugel/rek.
dusss
Nee srpingen is ook niks voor mij, ook niet te paard want dan val ik zeker af met springen. Steffie2012 schreef:Ik heb ook altijd van die acties.
Vorige week bij de McDrive. Ik bestel een cheeseburger en frietjes en rij naar het tweede raam. Ik reken af om vervolgens door te rijden zonder cheeseburger en frietjes. Komt de medewerkster achter me aanrennen. Toen ik die zag hollen in mijn achteruitkijkspiegel viel het kwartje
.
En ik knots met mijn knieën overal tegenaan.
Maakt zelf een schommel en heeft dus even later een gat in zijn kop. Doet een renspelletje binnen van de woonkamer naar de deur van de gang achter en wat denk je gaat door het glas heen, mooie snee die met 6 hechtingen dichtgezet moest worden. Krijgt voor zijn verjaardag een mooie (uiteraard hufterproof) tractor en jawel, binnen een dag kapot! Affin, Hij is altijd de pineut net als jullie blijkbaar.