Ik had vandaag een K.lauwdia in mijn klas zitten Moest gelijk aan dit topic denken Ohja en een S.lobodan, vond ik ook erg apart..Waren er nog wel meer maar die ben ik alweer kwijt
Zag net bij de vk een kaart van een A.leonora en ik weet nog steeds niet of ik 'm nou mooi vind of niet.
Bij ons op stal rijdt een Ch.aya. Moest ik even aan denken toen jullie het over Gaia hadden. Ze zit trouwens ook op Bokt
Blarhiminn schreef:Ik had vandaag een K.lauwdia in mijn klas zitten Moest gelijk aan dit topic denken Dit meen je niet.... het toppunt van hoe verkloot ik een naam door de spelling
vuurneon schreef:S.lobodan is prachtig voor een oostblok (crimineel )K.lauwdia? Vind het eerder een naam voor een Pokémon S.lobodan, ik kies jouuuuuu!En die spelling van K.lauwdia
Blue_Eyes schreef:Bij ons op stal rijdt een Ch.aya. Moest ik even aan denken toen jullie het over Gaia hadden. Ze zit trouwens ook op Bokt Mooie naam! Vind de spelling ook heel mooi K.lauwdia.. mijn hemel
Aranel schreef:Vind het eerder een naam voor een Pokémon S.lobodan, ik kies jouuuuuu! hahahahahahahaha !
Ik kwam laatst een vader met een paar dochtertjes tegen en één van z'n dochtertjes heet 'Mensje' en de andere 'Zusje'. Hoe kom je d'r op!
qwerty14 schreef:Ik kwam laatst een vader met een paar dochtertjes tegen en één van z'n dochtertjes heet 'Mensje' en de andere 'Zusje'. Hoe kom je d'r op! Volgend kindje heet "Nummer 3" want de inspiratie is blijkbaar ver te zoeken.
Nee ik heb geen idee hoe je het uit spreekt, er hinh een bord met "geboren" bij een huis waar ik langs fietstte. Zusje vind ik ook een verschrikkelijke naam
qwerty14 schreef:Ik kwam laatst een vader met een paar dochtertjes tegen en één van z'n dochtertjes heet 'Mensje' en de andere 'Zusje'. Hoe kom je d'r op! Die van Angela Schijf en haar man (tom van ?) heten ook zo, die hebben nog een zusje Bloem.
terlygert schreef:Damned schreef:Wat ik laatst gehoord heb voor een jongen was L.ando.Zijn ouders zijn vast springruiters. Als hij een broertje krijgt wordt het SjiemGrappig, mijn zoon heet zo! Je hoort zijn naam niet vaak....
Volgens mij inderdaad geen inspiratie. Die kindertjes hebben er nu nog geen weet van, maar later. Ik vind ze echt zielig!