Ik ben op zoek naar zo'n jas, maar alles wat ik vind is gevoerd als een winterjas of met (veel) bont. Heeft iemand enig idee waar ik zo'n jasje kan kopen voor in het voorjaar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Micha_ schreef:Pfoeh ik ben echt heel erg makkelijk met broeken kopen, ik heb een paar super strakke skinny's en wat wijdere. Het enige waar ik op let is dat ze niet zo raar gaan rimpelen bij het kruis (dat zie je nog best vaak) en bij je kont. En het moet natuurlijk wel iets voor mijn figuur doen![]()
Een maat te klein kopen zou ik nooit doen, heb ik een keer gedaan en die broek liep ik dus mooi niet uit (was een broek van 120 euro)
Bij strakke broeken (bij mijn buik) ga ik altijd even zitten in de paskamer om te kijken of de rand geen zeer doet.
En dat was het wel denk ik.
Gister trouwens dit shirt binnen gekregen, en ik ben er ontzettend blij mee
[ Afbeelding ]
en net nog even een soort chocker besteld maar dat is natuurlijk geen kelding
VERAx schreef:Was het topic kwijt haha. Heb net alles doorgelezen en er zijn leuke dingen gepost!
Ik ben op zoek naar zo'n jas, maar alles wat ik vind is gevoerd als een winterjas of met (veel) bont. Heeft iemand enig idee waar ik zo'n jasje kan kopen voor in het voorjaar?
[ Afbeelding ]
Amira_ schreef:Hebben jullie ervaring met bestellen bij Bershka? En hoe vallen de broeken?
VERAx schreef:Was het topic kwijt haha. Heb net alles doorgelezen en er zijn leuke dingen gepost!
[ Afbeelding ]
DaisyDarling schreef:Amira_ schreef:Hebben jullie ervaring met bestellen bij Bershka? En hoe vallen de broeken?
Broeken vallen altijd mooi vind ik. Ik draag altijd 36 van de Bershka en ik heb 25/26 beenmaat en 34 als lengtemaat.
Ik heb zelf een redelijke kont en bovenbenen, maar ze sluiten altijd helemaal mooi aan, ook om mijn onderbenen.
Er zit vaak een mooie vorm in de broek/jeans.
Bij het bestellen vind ik altijd zo jammer dat het alleen op creditcard kan... daarom ga ik meestal gewoon naar de winkel in A'dam ofzo.
VERAx schreef:Oh, dan wacht ik nog even met kopen! Misschien kom ik dan nog een mooiere tegen haha. Die met dat schapenvachtje klinkt ook handig
Amira_ schreef:Hebben jullie ervaring met bestellen bij Bershka? En hoe vallen de broeken?