Rare mensen op marktplaats deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 16:11

little_birdy schreef:
raponsje
wat voor spellen zijn veel waard dan ?

Mijn vriend heeft onderstaande spellen afgelopen maand verkocht voor £35 per stuk.
Het eerst spel is voor $80 verkocht op ebay.

Marvel vs capcon
shadow hearts
street fighter 3
Resident evil
Jurassic park
dragon ball z
digimon

Disney spellen, fifa's, racespellen etc zijn echt niks meer waard voor de ps2 en is alleen nog leuk om als stapel games te verkopen om er iemand blij mee te maken.

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 16:16

Citaat:
Ik heb interesse, maar woon in (150km verderop) en wil geen verzendkosten betalen, wat is je oplossing?

'k zou zeggen, pak de fiets met stevige bagagedrager en een spin, zodat je het gekochte netjes kunt vervoeren. :P }>

Citaat:
Zijn er hier mensen die ervaring met paypal hebben? Ben erg benieuwd naar ervaringen daarmee.

Ik doe heel veel met Paypal vnl. als koper, maar de garantie voor transacties gaan pas werken vanaf 150 Euro meen ik, maar een beetje verkoper wil zijn goede naam wel bewaren. Ooit had ik een horloge gekocht in de USA en met Paypal betaald, horloge nooit ontvangen, ik heb dit de verkoper laten weten en hij stelde voor het bedrag terug te storten, ik stelde voor ieder de helft v.d. schade te dragen maar hij vond dit niet nodig en stortte het aankoopbedrag via Paypal weer terug. Maanden later wordt er een pakje afgeleverd en tot mijn stomme verbazing zat mijn horloge er in met allerlei douane aantekeningen, had het doodleuk al die tijd in Hamburg in het douane depot gelegen! Heb de verkoper direct gemaild en het bedrag wederom aan hem terug betaald.

Traber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 16:35

Dat hebben wij eens gehad met een telefoon.
We waren echt in de veronderstelling dat we waren opgelicht.
Ding was een maand onderweg geweest toen het plots opdook.
Is dat normaal in Duitsland? -O-
Sinsdien laten we het naar mijn man zijn werk versturen.(Nederlands adres)

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 16:38

_Nadia_ schreef:
Mailtje:
Ik heb interesse, maar woon in (150km verderop) en wil geen verzendkosten betalen, wat is je oplossing?
Uhm, nou uh, geeeeeen idee?

Postduif :)) ?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 16:43

_Nadia_ schreef:
Mailtje:

Betaal maar een hogere koopprijs, dan laten we de verzendkosten weg :D

Traber, ja hoor, dat is heel normaal hier. Soms heb ik spullen of een brief uit Holland binnen twee dagen, soms gaat er een ontzettend lange tijd overheen. Niet handig.

Traber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 16:48

Ja met post weet ik.Erg lastig.

We wonen nu 7 jaar in Duitsland en het wordt er nog niet beter op.

bijv.een oproep voor een operatie in Nederland,die dan dezelfde dag als de op aankomt -O-
Nu bellen ze van het ziekenhuis.gelukkig.

Volgens mij kunnen ze het voorkomen door er een priorety sticker op te plakken?

Kerstkaarten doen we niet meer aan,komen toch pas half januari binnen.

Maar volgens mij ga ik offtopic.

Ik ga ook nog wat peerdenspulletjes plaatsen.

Ik had een houten paarden stal met boxjes (speelgoed) er op gezet,maar dat wil niet echt.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 16:56

ShauniBef schreef:
_Nadia_ schreef:
Mailtje:
Uhm, nou uh, geeeeeen idee?

Postduif :)) ?

Afbeelding

ShauniBef

Re: Rare mensen op marktplaats deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 16:58

_O- _O- :')

R.X.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:01

Ik kreeg een bod via bokt van een jong meisje van 400 euro op mijn grote Haflinger merrie met goed papier.
Ik heb haar er vriendelijk voor bedankt.
Dat ik is in mijn ogen een weggevertje.

Ik gun de pony een goed passend thuis, maar dit is me iets te.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:11

Raponsje schreef:
little_birdy schreef:
raponsje
wat voor spellen zijn veel waard dan ?

Mijn vriend heeft onderstaande spellen afgelopen maand verkocht voor £35 per stuk.
Het eerst spel is voor $80 verkocht op ebay.

Marvel vs capcon
shadow hearts
street fighter 3
Resident evil
Jurassic park
dragon ball z
digimon

Disney spellen, fifa's, racespellen etc zijn echt niks meer waard voor de ps2 en is alleen nog leuk om als stapel games te verkopen om er iemand blij mee te maken.

Bij mij ging het om 3 racespellen, Need For Speed. Ze vroeg er 30 euro voor >;)

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:15

Nou... Jongen net geweest, motor gestart en volgens mij vond ie de motor wel wat, en zeker voor die prijs... Wou die nog even in alblasserdam bij een motorzaak gaan kijken, maar die verkochten veel schademotorfietsen en die was helemaal overgespoten dus de kans dat het een schadefiets was was erg groot maar hij ging toch kijken. Zou me met 3 kwartier terug bellen want het werd of de mijne of die andere. Inmiddels is het al 2 uur geleden...

Heb m geprobeerd te bellen maar hij neemt niet op...

corinepgek schreef:
Ben benieuwd... Morgenmiddag komt iemand kijken voor een motorfiets die ik te koop heb staan en zondag komen 2 apparte personen 2 kastjes ophalen.

Hoop dat ze uberhaupt op komen dagen en gewoon zonder zeuren de spullen meenemen. Vooral die motor... Tijdje terug eigenlijk een achterlijk laag bod gehad via Speurders, toch akkoord gegaan omdat we over een week de sleutel van ons nieuwe huis krijgen en dat dat geld toch weer een aantal nieuwe meubels zijn. Kwam die hier, vond de motor mooi dus ging even een proefritje maken, komt ie terug en loopt ie m opeens af te kraken, terwijl hij wel beaamde dat het motorblok zelf heel goed klonk en aanvoelde enzo. Hij was in zijn motorpak vanuit Limburg met de trein gekomen en zou hem gelijk meenemen. Uiteindelijk is hij weer (3 uur!!!) met de trein terug gegaan omdat hij er toch geen goed gevoel bij had, denk dat hij tot de conclusie is gekomen dat de motor te snel was voor hem maar wel erg banketstaaf van mijn vrije ochtend die ik speciaal voor hem thuisgebleven was. Benieuwd wat de meneer morgen gaat doen/zeggen, begon via de mail al vanalles te vragen over de staat van de motor terwijl zijn bod eigenlijk nog achterlijker/lager is dan die van de 1e meneer. En ik heb zoiets van ben allang blij als ie weg is!

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:15

Naar welke spellen ben je opzoek?
We hebben hier nog een hele stapel liggen. :=

Firegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:43

corinepgek schreef:
Nou... Jongen net geweest, motor gestart en volgens mij vond ie de motor wel wat, en zeker voor die prijs... Wou die nog even in alblasserdam bij een motorzaak gaan kijken, maar die verkochten veel schademotorfietsen en die was helemaal overgespoten dus de kans dat het een schadefiets was was erg groot maar hij ging toch kijken. Zou me met 3 kwartier terug bellen want het werd of de mijne of die andere. Inmiddels is het al 2 uur geleden...

Heb m geprobeerd te bellen maar hij neemt niet op...

corinepgek schreef:
Ben benieuwd... Morgenmiddag komt iemand kijken voor een motorfiets die ik te koop heb staan en zondag komen 2 apparte personen 2 kastjes ophalen.

Hoop dat ze uberhaupt op komen dagen en gewoon zonder zeuren de spullen meenemen. Vooral die motor... Tijdje terug eigenlijk een achterlijk laag bod gehad via Speurders, toch akkoord gegaan omdat we over een week de sleutel van ons nieuwe huis krijgen en dat dat geld toch weer een aantal nieuwe meubels zijn. Kwam die hier, vond de motor mooi dus ging even een proefritje maken, komt ie terug en loopt ie m opeens af te kraken, terwijl hij wel beaamde dat het motorblok zelf heel goed klonk en aanvoelde enzo. Hij was in zijn motorpak vanuit Limburg met de trein gekomen en zou hem gelijk meenemen. Uiteindelijk is hij weer (3 uur!!!) met de trein terug gegaan omdat hij er toch geen goed gevoel bij had, denk dat hij tot de conclusie is gekomen dat de motor te snel was voor hem maar wel erg banketstaaf van mijn vrije ochtend die ik speciaal voor hem thuisgebleven was. Benieuwd wat de meneer morgen gaat doen/zeggen, begon via de mail al vanalles te vragen over de staat van de motor terwijl zijn bod eigenlijk nog achterlijker/lager is dan die van de 1e meneer. En ik heb zoiets van ben allang blij als ie weg is!

Wat voor motor gaat het om? Je zou hem ook kunnen adverteren op Motor-Forum.nl

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 18:03

Die jongen waar ik het mobieltje van heb gekocht die komt hierheen omdat hij zijn whatsapp niet goed heeft afgemeld... Ik vind het wel behoorlijk onhandig... Maarjah, ook banketstaaf om hem zonder whatsapp te laten zitten

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 18:04

lifaya schreef:
Die jongen waar ik het mobieltje van heb gekocht die komt hierheen omdat hij zijn whatsapp niet goed heeft afgemeld... Ik vind het wel behoorlijk onhandig... Maarjah, ook banketstaaf om hem zonder whatsapp te laten zitten

Kan jij dat niet doen voor hem :P ?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 18:06

Nee, hij moet zijn simkaart in de mobiel doen en dan afmelden...

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 19:56

Haha, dat is een hele slimme actie _/-\o_ en idd kan je allen met de juiste sim afmelden

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 19:56

Oh :\ .. Das wel balen!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 19:58

Tenzij het een heel leuke jongen is natuurlijk <<)

ShauniBef

Haha, is het een lekkere kerel Renee <<) ?

Kentaro

OF die jongen jou gewoon heel leuk vindt....... }>

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 20:05

Gister ook weer een leuke.. Iemand bood de vraagprijs op mijn advertentie, ik mailen dat ik akkoord ging en of ze het op wouden halen of dat het verstuurd moest worden. Krijg ik terug:

'' Versturen graag. Als je hem strak dubbelvouwt past ie wel door de brievenbus en zijn de verzendkosten 2 euro.''

Euh.. ja baas! :roll:

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 20:07

Ligt er ook wel aan wat ie dubbel gevouwen wil hebben..... :')

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 20:10

ja sommige mensen... zo krijg ik ook wel eens mensen die denken dat iets wel door de brievenbus kan maar wat echt niet kan

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 20:10

_O-