Nou... Jongen net geweest, motor gestart en volgens mij vond ie de motor wel wat, en zeker voor die prijs... Wou die nog even in alblasserdam bij een motorzaak gaan kijken, maar die verkochten veel schademotorfietsen en die was helemaal overgespoten dus de kans dat het een schadefiets was was erg groot maar hij ging toch kijken. Zou me met 3 kwartier terug bellen want het werd of de mijne of die andere. Inmiddels is het al 2 uur geleden...
Heb m geprobeerd te bellen maar hij neemt niet op...
corinepgek schreef:Ben benieuwd... Morgenmiddag komt iemand kijken voor een motorfiets die ik te koop heb staan en zondag komen 2 apparte personen 2 kastjes ophalen.
Hoop dat ze uberhaupt op komen dagen en gewoon zonder zeuren de spullen meenemen. Vooral die motor... Tijdje terug eigenlijk een achterlijk laag bod gehad via Speurders, toch akkoord gegaan omdat we over een week de sleutel van ons nieuwe huis krijgen en dat dat geld toch weer een aantal nieuwe meubels zijn. Kwam die hier, vond de motor mooi dus ging even een proefritje maken, komt ie terug en loopt ie m opeens af te kraken, terwijl hij wel beaamde dat het motorblok zelf heel goed klonk en aanvoelde enzo. Hij was in zijn motorpak vanuit Limburg met de trein gekomen en zou hem gelijk meenemen. Uiteindelijk is hij weer (3 uur!!!) met de trein terug gegaan omdat hij er toch geen goed gevoel bij had, denk dat hij tot de conclusie is gekomen dat de motor te snel was voor hem maar wel erg banketstaaf van mijn vrije ochtend die ik speciaal voor hem thuisgebleven was. Benieuwd wat de meneer morgen gaat doen/zeggen, begon via de mail al vanalles te vragen over de staat van de motor terwijl zijn bod eigenlijk nog achterlijker/lager is dan die van de 1e meneer. En ik heb zoiets van ben allang blij als ie weg is!