Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
amanda2 schreef:U riep mij?Liegebeest, kwam daar altijd na, kom ik dus niet naar kijken vanwege te spannend, net als de kwelgeest bij bassie en adriaan. Kan nog niet tegen te enge films.
Sammielola13 schreef:Hahahaha die verhalen![]()
Ik was vroeger altijd doodsbang voor een molen op het plafond bij mn opa en oma, die moest altijd uit als ik kwam, k zei altijd 'molen uit!' daar zaten we dan te stikken szomers
Dimphyl schreef:ik weet er nog éen!
Toen ik een jaar of 5 was, broertje net 3, met de kerst. Moeder moest werken. Nou is pappa geen held in de keuken, dus wij kregen de keuze: 'wat willen jullie eten?' in koor: MACDONALDS!
Dus wij, op kerst avond, helemaal opgetut, pappa in pak, naar de macdonalds.
En ik het maar raar vinden dat al die mensen die er zaten ons zo raar aan keken.
Ik vond het iig erg leuk, weer eens wat anders dan van die stijve kerstdiners.
Die mensen dachten vast iets in de trant van:'ahw, weer zo'n man die zn kindjes éen dagje mag zien.'
dammie1 schreef:Dimphyl schreef:ik weet er nog éen!
Toen ik een jaar of 5 was, broertje net 3, met de kerst. Moeder moest werken. Nou is pappa geen held in de keuken, dus wij kregen de keuze: 'wat willen jullie eten?' in koor: MACDONALDS!
Dus wij, op kerst avond, helemaal opgetut, pappa in pak, naar de macdonalds.
En ik het maar raar vinden dat al die mensen die er zaten ons zo raar aan keken.
Ik vond het iig erg leuk, weer eens wat anders dan van die stijve kerstdiners.
Die mensen dachten vast iets in de trant van:'ahw, weer zo'n man die zn kindjes éen dagje mag zien.'
Hebben jullie foto's van dat kerstdiner gemaakt