Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

eclair98

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 00:13

IK GA HIER STUK _O-

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 00:34

Hilarisch topic dit! Wel veel potloodventers en vieze mannetjes, gelukkig heb ik dat nooit echt meegemaakt. Afgezien van 1 keer op een kamp in groep 6, maar toen was de politie er heul snel bij.

Ik weet nog wel dat ik in groep 3 zat en ik was een enorme fan van de spice girls. Toen had je een soort limitied edition chuppa cup headset, en ipv een microfoontje zat er dan een lolly in. Ik die lolly eruit gehaald en dat stukje plastic in me mond gestopt en verteld aan mijn lerares dat ik een nieuwe buitenboordbeugel had. Ik kon dus ook niet zo goed praten met dat ding, dus ik een partij slissen en doen. Mijn lerares heeft mijn moeder aangesproken toen de school uit was en toen moest ik het opbiechten dat ik gelogen had. O god, wat schaamde ik me. :')

EDIT: Zo'n ding was het: http://i1034.photobucket.com/albums/a43 ... 1299188342

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 01:04

amanda2 schreef:
Liegebeest, kwam daar altijd na, kom ik dus niet naar kijken vanwege te spannend, net als de kwelgeest bij bassie en adriaan. Kan nog niet tegen te enge films. :=
U riep mij?

:D

Wij hadden een buurvrouw en die had een heel mooi samuraizwaard aan de muur hangen. Op een dag had ze ruzie met haar man en wilde ze hem te lijf gaan met dat zwaard, alleen ging er iets mis en raakte ze haar eigen arm... En toen ging ze op de fiets naar het ziekenhuis (6 km weg!) met die bloedende arm. De volgende dag kwam de politie aan haar deur en die namen het zwaard mee. Dat vonden wij buurtkinders allemaal heel zonde van het zwaard!
(Volgens mij was ik een jaar of 7. :'))

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 01:06

Kon nog niet zo goed fietsen als ik dan viel gaf ik mijn broers de schuld
Die liepen in de weg of wat dan ook
Was ik een keer aan het fietsen waar mijn broers niet bij waren
Ik viel omdat ik te dicht aan de stoeprand reed
Liep er verder op meende ik een kind
Gaf ik die op de kop omdat die daar liep
Keek die persoon om bleek het een volwassenen te zijn

Ben in Australië geboren
Daar waar wij woonde was geen sneeuw
Toen ik voor het eerst sneeuw zag wou ik het meenemen naar school om aan de juf te laten zien

Ook hadden we op de kleuterschool een soort picknick
We moesten allemaal ons eigen bord en bestek meenemen
Maar mijn Nederlands was nog totaal niet goed
Ik vroeg me steeds af waarom we onze eigen boter mee moesten nemen
Ook toen ze me vroegen heb je een bord meegenomen begreep ik nog steeds boter
Gelukkig heb ik een Nederlandse moeder die mijn bord en bestek aan een juf had gegeven
Pas toen ik mijn eigen bekende bord zag begreep ik het pas

Sammielola13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 12:56

Hahahaha die verhalen :+

Ik was vroeger altijd doodsbang voor een molen op het plafond bij mn opa en oma, die moest altijd uit als ik kwam, k zei altijd 'molen uit!' daar zaten we dan te stikken szomers :')

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 13:03

Sammielola13 schreef:
Hahahaha die verhalen :+

Ik was vroeger altijd doodsbang voor een molen op het plafond bij mn opa en oma, die moest altijd uit als ik kwam, k zei altijd 'molen uit!' daar zaten we dan te stikken szomers :')

haha bij mijn oma hangt een uil van stof gemaakt bij de trap, en elke keer als ik erlangs moest draaide ik mijn hoofd om want ik vond hem eng :')

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 13:09

Carbonkel, van ik-mik-loreland. Heb als een idioot geschreeuwd en ik mocht er niet meer naar kijken op school, hahaha.

We haalden wel eens chinees op, maar met Kerst gingen we er een keer eten. Nou, eerst al onze jas uit doen vond ik raar. Mijn moeder zei toen dat we hier gingen eten. Nou, prima, waarop ik zei: maar we hebben geen bestek meegeneemt. :+

Ik was een keer heel ziek (gewoon de griep hoor) en ik wilde zooooo graag witte bonen. Dus mijn moeder witte bonen voor eht avondeten gekocht. 'Nou', ze mn vader, 'hier heb je je witte bonen' en flikkerde zo die hele pan op mijn bord xD

En ik zwoer, aan mn moeder en mn vader, dat ik onder water kon ademen en als ik van dat paaltje afsprong, dat ik kon vliegen. Maar dat droomde ik zoooo vaak, dat ik het ook echt geloofde, tot ik echt plàt op mijn bek ging toen ik van dat ene paaltje wilde springen. Sindsdien kon ik ook niet meer in mijn dromen vliegen xD

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 13:53

Wij hadden thuis van dat verband omgedaan bij mijn zusje, die ging daar dus in groep 3 voor de grap mee naar school, iedereen geloofde dat ze haar arm gebroken had, zij had dus op school de hele dag niks hoeven doen :P

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 14:35

Ik weet nog wel ja dit is heel vies.
Toen ik klein was ging aan naakt slakken likken :oo :=

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 15:03

mijn moeder heeft alles wat ik uitgevreten heb opgeschreven,
is leuk om terug te lezen, was best veel.... :o

ik denk dat ik een jaar of 4 was,
ik heb toen de stenen vloer thuis vol gesmeerd met behangplaksel,
daarna lekker met de blote voeten gaan glijden!!
heb toen ook nog de lp-speler en lp's vol gesmeerd met het plaksel!

Nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 19:13

Ow, mogen eskapades van je kinderen ook?

Mijn zoon (nog geen 4 jaar oud) wilde mij helpen met afwassen, om 4uur in de nacht moet het geweest zijn.
Wij lagen uiteraard gewoon lekker te slapen.
We woonden destijds in een flat (goddank op 1 hoog)

Ons aanrecht had géén overloop pijpje in de spoelbak!!

Goed:
meneer is uit bed gekropen (Over de spijlen heen) is naar de keuken gegaan, stop in de spoelbak, kraan aan.
Koffie, afwasmiddel, behangplaksel, bloem, ect, ect, echt ALLES dreef door de keuken :oo .

Rond 6:30uur ging de wekker, we stappen uit bed, Plons plons, HUH?!
de HELE flat stond blank, tot op de slaapkamer aan de andere kant van de flat aan toe, het water liep over de gallerij naar beneden!!

En onze zoon?
Die lag prinsheerlijk, temidden van die puinhoop, te slapen op het bankje in de keuken _O-
Zoon is inmiddels 18, en vrijwillig afwassen is er niet meer bij -O-

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 20:06

Jaa ik heb ook nog wel een verhaaltje..
Ik had in groep 6 een meester die iets aan het vertellen was en op zijn bureau zat..
Kan niet anders plaatsen dan dat hij baljeuk had of zijn piemel verkeerd lag, maar hij ging dus heel de tijd met zijn benen open en dicht klapperen.. vervolgens stond hij op, draaide zich om en ging aan zijn broek zitten sjorren.. ehh ja..

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 20:11

@Gowlan, oh jeetje, herkenbaar!
Die van ons stond dus gewoon voor de klas en "kriebelde" dan gewoon.
Ik heb een jeugdtrauma...

rosalyvdb

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 13:01

Leuk topic!
Ik weet écht niet waarom, maar ik weet me nog te herrinneren dat mijn zusje en ik in de auto zaten toen hij door de wasstraat ging.
We vonden het eigenlijk doodeng maar zeiden toen tegen elkaar dat de kerstman het had gedaan (het was wel eind maart..)
Het hielp nog ook :')

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 15:05

ojaa, ik weet nog een héél erge wat ik vroeger heb gedaan... een juffrouw van mij was lesbisch, en dat zeiden vriendinnetjes van mij tegen mij, en ik geloofde dat niet 'ja ga maar vragen' tja, dát heb ik dus écht gedaan... en ze ontkende nog ook :+

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 15:17

ik weet er nog éen!

Toen ik een jaar of 5 was, broertje net 3, met de kerst. Moeder moest werken. Nou is pappa geen held in de keuken, dus wij kregen de keuze: 'wat willen jullie eten?' in koor: MACDONALDS!
Dus wij, op kerst avond, helemaal opgetut, pappa in pak, naar de macdonalds.
En ik het maar raar vinden dat al die mensen die er zaten ons zo raar aan keken.
Ik vond het iig erg leuk, weer eens wat anders dan van die stijve kerstdiners.

Die mensen dachten vast iets in de trant van:'ahw, weer zo'n man die zn kindjes éen dagje mag zien.'

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 15:42

Toen ik een jaar of 6 was, waren we op het schoolplein aan het spelen. Ineens kreeg de zoon van een man die tegenover onze school woonde slaande ruzie met zijn vader, waarop hij eerst een baksteen door de ruit gooide en daarna een fiets erachter aan. Ik weet nog dat ik daar helemaal van overstuur was en dat ik bang was dat die zoon bij ons ook de ramen in zou gooien. Ik heb nachten niet kunnen slapen :\ ...

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 15:46

Toen ik een jaar of tien was, ware mijn ouders een weekendje weg en moesten mijn broer en zus op mij 'passen'. Mijn broer had een feestje gegeven en de hele aanbouw en woonkamer lagen vol met zijn vrienden (die waren blijven slapem)en toen ik dus de volgende ochtend onder kwam moest een van zijn vrienden overgeven, maar die had iets van zwarte wodka oid gedronken (werd me later verteld), maar zijn hele kots was dus donkerblauw/ zwart...Was echt zooo ranzig :') hebben het er laatst toevallig nog een keer over gehad haha.. Ben ondertussen trouwens 22, dus is alweer een hele tijd geleden :+

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 16:06

Dimphyl schreef:
ik weet er nog éen!

Toen ik een jaar of 5 was, broertje net 3, met de kerst. Moeder moest werken. Nou is pappa geen held in de keuken, dus wij kregen de keuze: 'wat willen jullie eten?' in koor: MACDONALDS!
En ik het maar raar vinden dat al die mensen die er zaten ons zo raar aan keken.

Die mensen dachten vast iets in de trant van:'ahw, weer zo'n man die zn kindjes éen dagje mag zien.'

Hebben jullie foto's van dat kerstdiner gemaakt :D

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 17:37

dammie1 schreef:
Dimphyl schreef:
ik weet er nog éen!

Hebben jullie foto's van dat kerstdiner gemaakt :D

Goh dat zou ik eigenlijk niet weten.. zal het eens navragen, zou wel grappig zijn inderdaad!

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 01:15

Logeerde bij een vriendin
Vader rookte paling
Vader van vriendin had te veel drank op en kreeg ruzie met haar moeder
Was heel bang wilde heel snel naar huis rennen
Weet nog dat ik in de keuken was gevallen en mijn vriendin zei dat hij ons niets zou doen
Uiteindelijk toch gebleven
Paar dagen later toen ik er kwam, waren de vis ingewanden tegen de raam aan gegooid
Was haar vader weer bezopen thuis gekomen en had de ton met visafval tegen het raam gegooid

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 01:37

Ikwas een jaar of 5 en m'n broertje een jaar of 3, we zaten aan tafel te wachten tot mama ons bestelde van soep. Ik pakte m'n soepkom en deed die boven m'n hoofd enzo omdat ik het irritant vond dat m'n broertje me na deed. Hij bleef me maar na doen. Mama pakt zijn soepkom af en vult die met hete soep. Ondetussen ahd ik mijn (lege) soepkom omgdraaid boven m'n hoofd. M'n broertje krijg z'n soepkom terug en hij kapte die vrolijk over zijn hoofd. Weet nog dat ik dan erg hard heb moeten lachen.

Ellen_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 11:13

Wij waren een keer boos op onze meester, en bleven in de pauze buiten om te protesteren.
Daar hadden we een protestsong gemaakt!

'Wij protesteren, de meester zonder kleren, de meester zonder ondergoed, staat m niet zo goed!'

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 12:56

Haha Ellen_1990, dat zongen wij ook altijd.

Ik heb een keer met een vriendinnetje een verhaal geschreven over een stagiaire, we vonden haar niet zo leuk. Ik denk dat we 11 jaar waren. We hadden geschreven dat we haar giftige snoepjes gaven en dat ze dood ging. Onze juf wist dat we iets in ons schild voerden en vond "per toeval" (jaja, ik geloof dat nog steeds niet, dat verhaal lag goed verstopt) ons verhaal. Vriendinnetje en ik werden op het matje geroepen bij de directeur.. Hij werd heel boos op ons. Hij had een brief voor onze ouders, met een kopie van het verhaal. Ik moest ontzettend huilen en mijn vriendinnetje was wat stoerder, die kon het niet zoveel schelen. Uiteindelijk ik met het verhaal naar mn moeder. Ze vond het verhaal niet zo leuk, maar vond dat ik al genoeg straf had gekregen. Vriendinnetje kreeg 2/3 weken huisarrest..

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 15:33

Hahaha wat een verhalen!
Ik weet nog dat ik een jaar of drie was.
Ik had 2 katten.
's Ochtends kwam ik de woonkamer in, en de katten waren er niet!
Ik schrok en vroeg mijn moeder waar ze waren.
Het antwoord van mijn moeder was dat ze waren overreden door een auto en dood waren.
Ik was heel erg verdrietig :'( ook had ik allerlei vragen (mocht er een begravenis komen etc. etc)
Nu, zo'n 7 jaarr later, is mij verteld dat ze de katten gewoon maar weg hebben gedaan omdat ze het zat waren 8)7