Ja, dat kun je doen. Maar dan kan ze later weer ontkennen dat ze em gezien heeft. Dus misschien kun je de brief beter persoonlijk geven en dan of blijven staan of weglopen. Net waar je je zelf beter over voelt.
nobody05
Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-12 19:20
Okay dan wordt het een nieuwe brief schrijven. of alles wat ik in deze tijd geschreven heb afgeven?
Misschien is het het beste om een nieuwe brief te schrijven. Met hoe je je voelt, wat je dwarszit en wat je wilt dat er veranderd. Niet aanvallend, niet jezelf neerhalen. Dat is niet nodig. (makkelijker gezegd dan gedaan maar hopelijk lukt het je) Succes!
misschien een beetje offtopic maar ik wou ook niet langer voor mn ouders verzwijgen dat ik rook, maar durfde het niet dus ik heb het via w'app gedaan, dan durf je al snel veel meer
ik ben aan het wachten tot mijn vader weg gaat. briefje geven. en snel uitgebreidt gaan douchen
sanso
Geplaatst: 27-10-12 20:15
weetje riekie, we kennen elkaar nu al ongeveer een jaar, tijdje gen contact meer gehad mja ik zou gewoon zeggen: mam, ik moet iets belangrijks met je bespreken, ik hoop dat je het begrijpt en accepteerd, en dat je niet boos word (en dan geef je de brief) en dan loop je rustig aan weg en zeg je dat je op je kamer zit voor als ze nog eventueel vragen ofzo zou hebben
ik zou er niet telang mee wachten anders vreet je jezelf helemaal op vanbinnen, het is moeilijk, ik weet het, maar het is een hele opluchting(had ik ook) ik zou het gewoon vanavond al doen en je moet jezelf niet neerhalen in de brief, je hebt het recht om voor jezelf op te komen
heel erg bedankt sanso dat waardeer ik echt heel erg. ik heb dat ook in de brieven gezegt dat ik hoop dat het gewoon begrepen wordt en geaccepteerd. ik zou het inderdaad ook het liefst nog vandaag doen maar ik maak wel even een plan B just in case.. maar het gaat allemaal goed komen
Waarom durf je wel te vragen of ze de brief heeft gelezen maar durf je niet direct een gesprek te beginnen?
Ik had dat moment toch echt aangegrepen om het haar persoonlijk te vertellen i.p.v. nu weer een nieuwe brief schrijven, ze weet nu toch al dat je eerdaags ergens mee gaat komen.
ik ben bij mijn tante en oom geweest. we hebben gesproken over alles wat er is gebeurt ook wat niet op bokt staat en daaruit is de conclusie gekomen dat dit niet op een zachte of vriendelijke manier mogenlijk is omdat mijn moeder niet zal begrijpen waarom ik weg wil. etc. het was een heel emotioneel maar goed helpend gesprek. ook legde hij mij uit over 'valkuilen' die ik heb. het was een fijn gesprek dat tot erg laat door ging.
nu ben ik terug thuis.. mijn kamer is geheel opgeruimt alles is verschoven en alles is verplaasts geweest. nu ben ik zogenaamd ontdankbaar omdat ik zei toen ze me vertelde dat ik het had moeten doen voor ik weg ging "ik heb je niet gevraagt het te doen. ik waardeer het prima maar alsnog" nu is mijn vader boos. en zij nu dus ook.. ik ben niet ontdankbaar. ik vindt het eerder schandalig dat het gebeurt als ik niet thuis ben en dan ook nog zo iets. ik zou er niet van staan te kijken als ze naar dingen zocht.
jordan bedreigt me.. mijn moeder heeft op facebook gezet
"Voor mijn dochtertje
Ik heb je op de wereld mogen brengen en mag nu alle jaren naast je staan. Ik zal mijn best doen om je steeds te helpen, totdat je ooit je eigen weg zult gaan. Ik heb je op de wereld mogen brengen en wat er ook gebeurt, ik blijf je trouw, je bent mijn eigen kleine lieve dochter, waar ik zo onvoorstelbaar veel van hou...
Dikke kus je mama"
alles komt in een keer en ik ben zo bang van jordan. alles doet zown pijn wat moet ik nou doen..
jordan is iets wat niet op bokt staat hij woont in amerika en mishandelde mij geestelijk het is een heel lang verhaal en zet het liever niet open op bokt ik schaam me dood voor de dingen die ik heb gedaan.. en nu gaat alles ineens fout
Inderdaad, als hij in Amerika woont kan ie je niet zo snel opnieuw dingen aan doen, en als dat via internet oid is, zou ik m als dat kan blokkeren oid?
ik heb nu de smsjes uitgezet zodat ik van het buitenland niet kan ontvangen ofzo. maar ik voel me echt rot nu. eerst die facebook post van mijn moeder en dan opeens komt jordan ook nog terug..
Ceriadwen
Geplaatst: 28-10-12 19:16
Zeker nu niet nu de KLM alle vluchten heeft gecancelled...