[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:06

Ik vind zelf die halve hartjes lelijk :')
Ik vind beide dan een heel hartje wel weer mooi, maar voor een jongen zou ik dan eerder een plaatje doen ipv een hartje. Maar dat is denk persoonlijk :)
Ik vind een armband/ring voor een jongen leuker!

xSwanheart; een mok met een foto van jou erop? Of een kussen met een foto zoals wat billionache heeft gedaan? Een cadeau wat betrekking heeft op jullie samen? Je kan ook een foto van jullie laten bedrukken op chocola, maar dat is dan voor tijdelijk want die eet je op :')

billionache

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:14

@xSwanheart: inderdaad zoals ik een kussentje met een foto van jou? Qua originele/persoonlijke cadeaus val ik altijd terug op fotodingen _O- even op de sites van Kruidvat en Hema kijken naar de fotocadeaus? Hebben ze ook laptophoezen en dergelijke, veel variatie!

@xMarloes: inderdaad halve hartjes leek me ook niets := plaatje leek me een fijner idee maar vind niet echt wat... En qua armbanden vind ik het ook zo lastig kiezen wat bij een jongen zou passen! Hij zegt ook dat hij niet zo veel rond z'n polsen kan verdragen dus daar houdt het ook op :+

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:21

haha oke ja lastig :+ ik zou hem altijd meenemen omdat ik vindt dat iets wel moet staan om een pols. Bij de een staat wat grofs mooier en bij de ander wat fijns. En dat geldt ook voor een ring :P

Je kan ook denken aan een ander cadeau; een dagje leuk weg, een nachtje weg of een weekendje?
Dan kan je later een ring doen als jij dat ook kan! :D

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:26

Hmm ja inderdaad! Hij was zelf wel into het kettinkjes-idee dus misschien kunnen we samen kiezen :D
Dit lijkt me wel leuk voor een jongen! Alleen wel wat aan de dure kant :+ misschien voor z'n verjaardag:
http://www.sieraadgraveren.nl/ketting-s ... -1982.html

Inderdaad ik ga kijken voor een dagje weg oid! Of gewoon lekker uit eten / bios en evt zelf wat ineen flansen :+

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:30

had je trouwens dat kussen laten maken bij kruidvat?

En ja dat is wel een leuk idee :D Bij een juwelier hebben ze vaak ook wel van die plaatjes!

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:34

Kussen heb ik laten maken bij de Blokker :j

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:38

Oh doen die ook al zulke dingen :oo :')
Is die kussensloop altijd standaard wit?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:42

Ja altijd standaard wit en ook enkel kleiner formaat, dus niet standaard zegmaar :n
Wel jammer maar bij een andere (professionele) site was het meteen een stuk duurder :=

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:52

Oke t zijn hele kleine kussen? ;0

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:56

40x40, dus de maat van een sierkussen of zo'n kussen voor op de bank zegmaar :j

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 22:59

Ohh maar dat valt nog wel mee. Denk ook dat t leuker is zoiets om als sier kussen te gebruiken

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:05

Ja inderdaad :j vriend gebruikt hem ook niet als kussen om op te slapen maar als soort van 'knuffel' :D <3

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:27

Ik vind het zo vreselijk egocentrisch om een foto van mij ergens op te zetten. Volgens mij zou hij echt huilen van het lachen als ik met zoiets aankom, haha.
(We zijn allebei dramatisch met cadeau's, haha. Meestal geven we elkaar concertkaartjes, maar dat is in dit geval niet echt handig.)

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:37

Je kan ook een foto van jullie samen doen toch?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:41

Ja inderdaad, een leuke foto van jullie samen :D
Zo zie je maar hoe hard mannen verschillen. Mijn vriend vond dat kussen met mijn foto ge-wel-dig :P

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:42

Het klinkt misschien heel stom, maar na anderhalf jaar relatie hebben we nog steeds geen echt geslaagde foto's samen. Wel wat vakantiekiekjes, maar daar staan we nooit allebei goed op.
Vind het lastig om speciaal een foto te gaan maken, want hoe doe je dat, zonder dat 'ie het merkt?

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 00:37

billionache schreef:
Zo, dit topic ligt stil :D

Ik zit weer met een probleem, lig er nou al over te stressen :') binnen 3 weken zijn vriendlief en ik een halfjaar samen, ongeveer tesamen met valentijn. Wil dus op zoek naar een goed cadeau. Voor kerst&nieuwjaar heeft hij dus al zo'n hoofdkussen met een foto van mij erop gekregen en daar was hij zo ontzettend blij mee! Dat overtreffen wordt dus knap lastig :=

Hij heeft wel 'ns laten vallen dat hij zo'n kettinkjes voor stelletjes wel schattig vind, maar ikzelf ben niet zo voor de cliché halve puzzelhartjes oid... Iets in die buurt zou ideaal zijn. Heb al wat leuke sites waar je ook kan laten graveren maar vind het lastig om een halsketting te kiezen voor een man/jongen _O-

In amerika kun je iets bestellen wat je namecoins noemt. Die heb je ook in gebroken versie. Erg leuk en niet zo knuffelig zacht. Als voorbeeld:
http://www.namecoins.com/relationship-g ... necklace-2

http://www.namecoins.com/relationship-g ... uct_id=280

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 09:56

xSwanHeart schreef:
Het klinkt misschien heel stom, maar na anderhalf jaar relatie hebben we nog steeds geen echt geslaagde foto's samen. Wel wat vakantiekiekjes, maar daar staan we nooit allebei goed op.
Vind het lastig om speciaal een foto te gaan maken, want hoe doe je dat, zonder dat 'ie het merkt?

"Ik wil een foto van ons samen voor op m'n nachtkastje in Berlijn"

En dan hem ook meteen die foto geven :)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:04

@veulen84 : ohh die zijn leuk! even kijken hoe dat precies zit met verzenden en dergelijke :) bedankt!

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 15:50

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:15

Hoi ik kom ook binnevallen :P
Teminste ik hoop dat dit topic hier voor bedoeld is haha.

Ik word over 3 weken 14 en ik moet nodig is nadenken over een cadeau. Ik krijg iets van mijn ouders dat rond de 60 euro zit. Hiervan dacht ik aan een zitzak en kussens maarja dat is te weinig :') dus ik moet er iets bij hebben van
rond de 30/40 euro van mij ouders.
Een los ander cadeau van mij broer voor 5/10 euro.

Wie o wie weet wat ik zoek zelf wat voor op me kamer -> zitzak maarja ik heb nog een vloerkleed (niet zo mooi meer) en fotolijstjes dus daar kan ik ook niet veel voor verzinnen. Verder draag ik wwel eens make-up maar niet veel. Ik rijd paard op een bijrijdpaard en zat ook te denken aan een dekje maar die heeft ze al best veel. Dus mijn ideeën zij beetje op. Dus kunne jullie me helpen?

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:44

matedor schreef:
Hoi ik kom ook binnevallen :P
Teminste ik hoop dat dit topic hier voor bedoeld is haha.

Ik word over 3 weken 14 en ik moet nodig is nadenken over een cadeau. Ik krijg iets van mijn ouders dat rond de 60 euro zit. Hiervan dacht ik aan een zitzak en kussens maarja dat is te weinig :') dus ik moet er iets bij hebben van
rond de 30/40 euro van mij ouders.
Een los ander cadeau van mij broer voor 5/10 euro.

Wie o wie weet wat ik zoek zelf wat voor op me kamer -> zitzak maarja ik heb nog een vloerkleed (niet zo mooi meer) en fotolijstjes dus daar kan ik ook niet veel voor verzinnen. Verder draag ik wwel eens make-up maar niet veel. Ik rijd paard op een bijrijdpaard en zat ook te denken aan een dekje maar die heeft ze al best veel. Dus mijn ideeën zij beetje op. Dus kunne jullie me helpen?

Waarom niet gewoon geld? Dan kan je iets kopen wat je écht wil als je iets weet. Nu is het meet iets bedenken omdat het 'moet'.
Ik zou voor geld gaan, dan kan je nog even denken wat je wil hebben.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 20:58

Inderdaad als ik écht geen cadeau weet vraag ik gewoon geld. Kan ik sparen voor iets wat ik echt wil ipv dat ik moet zitten wikken en wegen om iets te kopen binnen het bedrag :) van m'n moeder krijg ik standaard gewoon geld!

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 21:22

Wij doen geen geld van ouders wel van andere familie maar van ouders en broer doen we een cadeu ht is zo onpersoonlijk gwn wat geld. Ik spaar al lang voor een kamp op ameland en eigen prive lessen maar om altijd iets te krijgen met paarden en leessen vind ik niet leuk. Ik kan wel wat geld maar niet zo veel :)

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 18:26

Ik denk dat ik een western buitenrit ga vragen! Hebben jullie tips waar?