[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 18:54

Mooi van je wedges, 30 euro is geen geld. Kiboots zijn geweldig! Schoenen zijn inderdaad altijd goed. Behalve als ik weer eens onmogelijke hakken koop, die draag ik toch nooit :P.

Ik ga volgende week naar de Primark, wel zin in. Wil sowieso leuke sandaaltjes, wat mooie tops, misschien een gekleurde jeans, oorbellen.. En wat mannen t-shirts voor m'n zwager.

Heb een supermooie tas besteld, hij komt morgen hopelijk. Een leren Birkin bag. Cadeautje van mams voor m'n afstuderen..:D

_joellover_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 19:10

Iemand wel eens wat kleren gekocht bij de kringloop?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 19:12

Hallo allemaal,
dinsdag moet ik mee naar de diplomauitrijking van mijn vriend.
No big niet ga me ook niet heel speciaal voor aankleden maar iets leuks zou wel leuk zijn.
Nu ben ik niet zo goed met kleren, dus weet iemand misschien een leuke combi?
Ik heb vanalles in de kast hangen dus waarschijnlijk zit er wel iets bij...
( behalve jurkjes dat zijn allemaal op stap gaan jurkjes en dat is niet zo geschikt daar O:) )

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 19:14

Leuke chino met mooie strakke top? Of een beetje een nette strakke broek met een wat wijdvallende top? En dan hakken eronder?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 19:39

Matsje schreef:
Davinia_ schreef:
Ik heb m'n broeken binnen! Had een koraalrode en een gewone rode besteld en ze passen allebei. Nu nog eventjes kiezen :)

Niet allebei?

Nee, daar vind ik de kleur te veel voor op elkaar lijken en beetje zonde van m'n geld :)

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 19:49

LETS schreef:
Mooi van je wedges, 30 euro is geen geld. Kiboots zijn geweldig! Schoenen zijn inderdaad altijd goed. Behalve als ik weer eens onmogelijke hakken koop, die draag ik toch nooit :P.

Ik ga volgende week naar de Primark, wel zin in. Wil sowieso leuke sandaaltjes, wat mooie tops, misschien een gekleurde jeans, oorbellen.. En wat mannen t-shirts voor m'n zwager.

Heb een supermooie tas besteld, hij komt morgen hopelijk. Een leren Birkin bag. Cadeautje van mams voor m'n afstuderen..:D

FOOTOOOOOOO! Of plaatje.

Bij de primark hadden ze veel leuks. Weinig gekleurde jeans, alleen het super skinny model en die vind ik zelf niet zo heel flateus. Ik heb zelf altijd de skinny van hen en die vind ik wel mooi vallen. Ze hadden alleen groen rose en beige vandaag.
Wel veel jurkjes en tops maar het meeste is van dat synthetische materiaal en dat vind ik echt niet fijn.

Wel heeeeel veeel slippers en sandalen!!!

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:02

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:32

Davinia_ schreef:
Ja, jij hebt ook echt van die dikke benen he :') Volgens mij moet een broek wel heel raar zijn voordat jij er dikke benen in krijg ;)
Met hoge pumps zijn ze ook erg leuk ja! Helaas voor mij kan ik niet te lang op hoge pumps lopen :+

Ik vind de H&M soms ook zo tegenvallen. Ziet er het op het plaatje heel anders uit. Of de maten zijn ineens heel raar. Had korte broekjes besteld in maatje 36 en daar verzoop ik in :+ Terwijl een ander broekje weer maat 38 is..

waarschijnlijk zie ik zulke dingen alleen zelf :')

H&m is qua maten wel erg apart ja!
Pumps moet je gewoon op leren lopen :j elke keer iets langer.

Lets mooie tas hoor. Waar wil je hem voor gebruiken?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:35

Ja, op verjaardagen en boodschappen en feestjes kan ik wel op pumps lopen. Maar als ik echt moet gaan winkelen of echt ga wandelen, dan trek ik toch liever platte schoenen aan :)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:41

Maar ik ga ook niet winkelen op pumps :+ Van het weekend wel hele dag pumps aan maar dan kan ik ook regelmatig zitten :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:53

Owja, dan scheelt het wel :j In huis ofzo loop ik ook gerust hele dagen op pumps, maar dan moet ik ook wel kunnen zitten hoor :+
Heb helaas alleen maar zwarte en blauwe pumps, wil nog graag keertje beige pumps aanschaffen ofzo.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 22:12

Nell_; over het algemeen voor dagelijks gebruik, studie enzo, maar ik moet voor stage ook een iets nettere hebben, dus dan vind ik een zwarte leren altijd wel zo handig en makkelijk te combineren. Echt zo'n mooie tijdloze tas, die eigenlijk overal bij past :)

Ik draag alleen pumps als ik veel kan zitten, ik ben nu eenmaal geen hakkenloper. Heb hele mooie zwarte suede, die best redelijk zitten, maar na een paar uur... Auw!

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 22:14

Marilla toevallig zag ik gisteren beige suede pumps in het krantje van de schoenenreus. Wilde zelf ook even kijken of het wat is :j

Als ik na een winter weinig pumps dragen weer voor het eerst pumps aantrek heb ik vaak na 1,5 uur al pijnlijke voeten. Mar na een paar keer dragen gaat het al beter en kan ik er vaak wel de hele dag op lopen :j
Vaak weekenden omdat ik naar mijn werk geen pumps kan dragen :+

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 22:26

Ik lees hier altijd gewoon mee, maar wil nu toch even reageren. Voor pijnlijke voeten door pumps gebruik ik van die 'gelkussentjes' (zijn te koop van allerlei merken, ik heb ze gewoon van huismerk Kruidvat) die je vooraan in je schoen moet leggen. Werkt bij mij goed :j Je kan ze afwassen en hergebruiken.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 23:08

notalways

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 15:28

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 18:33

LETS schreef:
Leuke chino met mooie strakke top? Of een beetje een nette strakke broek met een wat wijdvallende top? En dan hakken eronder?

Hakken gaat niet dan ben ik groter als hem, vind het ook niet echt iets.
Maar dank je, dit is wel een leuk ideetje!
Straks mijn kast eens overhoop halen daarvoor

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 19:54

Mooie tas LETS :)
Die gelkussentjes voor in hakken zijn inderdaad echt een uitvinding, die werken echt goed!

Mijn aankoopjes:
Afbeelding

Van missguided.com . :) Leuke site met kleren die net even iets anders zijn en toch goedkoop. Helaas zijn de verzendkosten wel hoog.. Ik hoop dus dat alles past!.

lilydj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 07:12

Hoi ik heb een heel leuk strapless jurkje gezien alleen bij mij zakken die altijd af :+ is daar een oplossing voor zodat ie niet afzakt?

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 07:26

Alies leuke aankopen! Vooral die broek, die rode :D

Lilydj; je hebt soort plakstrips die je in je jurk plakt en dan op je huid. Bij de hunkemoller hebben ze ze voor bh's. Die kan je ook proberen.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 07:53

Alies, wat een gaaf jurkje is dat zeg :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 09:43

Alies, leuk zeg! :D Hopelijk past alles!

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 10:15

Jaaa ik hoop het ook! :D Ik was eerst alleen op zoek naar een rode broek, maar ik kon het niet laten om het andere mee te bestellen. ('om de verzendkosten er uit te halen' O:) )

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 15:26

Ik kom eventjes binnenvallen, met een vraag.

Binnenkort heb ik mijn diplomauitreiking en de dresscode is gala. Zo gezegt zo gedaan, heb een zwart jurkje tot net m'n knie gekocht. Alleen weet ik niet wat voor kleur schoenen ik er onder moet doen. Het worden zeker ballerina's omdat ik vanwege m'n knie niet op hakken kan lopen en ik zat te twijfelen tussen beige of taupe.
Wat denken jullie wat er het beste bij past?
Een link met de foto hun het jurkje. http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken- ... ,6,17&SM=0

lilydj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 15:37

Nell_ schreef:
Lilydj; je hebt soort plakstrips die je in je jurk plakt en dan op je huid. Bij de hunkemoller hebben ze ze voor bh's. Die kan je ook proberen.

Dankje!
Heb net te horen gekregen dat het thema van het eindfeest neon is dus het word geen leuk strapples jurkje:P

Nu ga k neon ooglenzen kopen en kijken of ik ergens een neon jurkje vandaan kan halen xD