@Saar gefeliciteerd! Wat ga je nu doen? Als post-doc verder of iets anders?
@Nightingale en Naya - succes met de zoektocht! Je kunt altijd wat onderzoeksgroepen aanschrijven om het gesprek aan te gaan, misschien hebben zij geen plekken, maar vaak wel een heel netwerk en kunnen je wat tips meegeven.
@AlphaDaemon en NoeskaMoos - succes met de laatste loodjes!
@Jettie - wat goed, toi toi toi op 7 juni! Lijkt me inderdaad wel heel jammer zo'n kale promotie. Heb er het afgelopen jaar een paar gezien, en al deed iedereen zn best, het was toch anders.. Wat ga je na je promotie doen?
@chantalboes - klinkt er spannend allemaal, hopelijk gaat het helemaal lukken en kun je aan de slag als PhD'er. Slim om je tijd te nemen en wat werkervaring op te doen!
@__Maartje - succes met je zoektocht! Kan idd lastig zijn om parttime PhD te vinden, ligt niet altijd per se aan de onderzoeksgroep, maar ook de financierder moet akkoord zijn.
@Bnet - jij ook gefeliciteerd en toi toi toi op 10 juni! Leuk dat je gelijk door gaat als postdoc!
Zelfs ben ik al een tijdje geen PhD student meer. Heb mn PhD 5 jaar geleden verdedigd, daarna 3 jaar post-doc gedaan en ben nu 2 jaar UD/Ass. prof. Ondertussen begeleid ik drie PhD studenten en gaat er binnenkort een vacature uit voor een vierde. Het gaat eigenlijk allemaal erg lekker