Ik beken dat toen mijn opa en oma op visite waren, ik op het fornuis klom om een chocolaatje te pakken, mijn vader zag het, denkende dat het wel goed zou gaan, ik wou evenwicht zoeken, stapte mis, en flikkerde zo, BAM, achterover van het fornuis af Ik moest keihard lachen! Sindsdien lust ik ook geen chocola meer ;p
unicorn_kiss
Geplaatst: 25-02-12 16:16
er schiet me nog eentje te binnen!
ik beken dat ik, samen met een vriendin, toendertijd de 'telefonische hijgerstalker' was van een klasgenootje
Lynn_Nikita
Geplaatst: 25-02-12 16:35
Dat ik de beugel van een familielid gejat had omdat ik er ook zo graag 1 wilde helaas pastte deze niet goed en durfde ik hem niet terug te leggen en heb hem weggegooid
MiniMouse
Geplaatst: 25-02-12 16:44
Ik beken dat ik nooit zo vaak naar de dokter, tandarts, fysio etc. toe ging. Als ik geen zin meer in school ging ik lekker met mijn vriendin naar de paarden!! En dat is heeeeeeeeeeel vaak geweest, nooit gesnapt
Anoniem
Geplaatst: 25-02-12 16:57
Ik beken dat de telefoon niet per ongeluk stukging nadat mijn moeder me telefonisch had medegedeeld dat ik écht geen paard kreeg.
En dat ik vroeger vaak in de kantine zat te pokeren in plaats van les te hebben.
Ik beken ook dat ik niet een middagje met een vriendin mee ging naar haar paard maar in plaats daarvan de hele middag heb doorgebracht met iemand die ik heel leuk vond terwijl m'n ex (we lagen toen net in scheiding) me had verzocht daarme te wachten. Ik kon me niet inhouden
En mijn grootste bekentenis... Ik wist wel hoe die grote spijker op zijn kop op de vloer terecht kwam waardoor mijn moeder erin trapte en hij dwars door haar schoen heen ging waarna de buurman hem er met een nijptang uit moest trekken. Ik was vijf en ik was boos
Wat een geweldig topic.. Heb me echt helemaal rot gelachen haha!
Ik beken dat... ... Mijn telefoon niet per ongeluk in de sloot viel en op de grond... Ik wilde zo graag een nieuwe telefoon dat ik geen andere oplossing zag dan de oude maar te slopen Maar hij deed het nog Gelukkig kreeg ik niet veel later een nieuwe. Best slecht eigenlijk
Ik beken dat ik degene was die op het communiefeestje van mijn nicht het springkasteel heeft doen inzakken met alle kinderen er nog in (wou 'even' de pijp naar dat opblaasmachine ding dichtnijpen, zodat het een beetje in zou zakken en daarna weer loslaten, had ik mijn oudere zus dat ook zien doen...maar helaas kwam de hele pijp eraf bij mij)
Vier jaar geleden maakte ik altijd heel voorzichtig chips zakken open en nam er dan een paar handjes uit, we hadden toen nog zo'n seal apparaat. Je raad het al haha, ik sealde de zak weer dicht en legde hem netjes in terug in de kast haha.
Ik beken dat ik van 4 naar 5 gymnasium ben overgegaan omdat een andere jongen, die net als ik 1 onvoldoende teveel stond, 'gematst' werd omdat zijn ouders dat jaar heel dramatisch gescheiden waren en mijn vader toen de school heeft gebeld dat als ze mij dan niet ook over zouden laten gaan hij wel even de lokale krant zou bellen, terwijl ik gewoon bleef zitten omdat ik een aardsluie puber was..
dat ik het was die in mijn eigen been beet, en daarvoor mijn zussen de schuld gaf die dan een week op de kamer moesten blijven zitten en ik een ijsje mocht.. en dat ik altijd zelf ging belletje lellen bij ons thuis zodat mijn vader chagerijnig werd en ook dat ik vaak klusjes deed vrijwillig, maar eigenlijk snoepjes ging halen met het geld dat ik verdiende bij het snoephuisje om de hoek (al kwam mijn moeder er wel achter) ohja ik deed ook vaak dat ik moest plassen en dan snel ging bellen met mijn vriendje op school
en en en de paasijsjes die mijn moeder begin deze week heeft gekocht ik ze heb opgegeten..,, maar ze waren ook zoooo lekker wit crispy en hazelnoot mmmm en dat mijn nichtje ze niet heeft opgegeten..
Vier jaar geleden maakte ik altijd heel voorzichtig chips zakken open en nam er dan een paar handjes uit, we hadden toen nog zo'n seal apparaat. Je raad het al haha, ik sealde de zak weer dicht en legde hem netjes in terug in de kast haha.
Hahaha geweldig
monica08
Geplaatst: 09-03-12 22:37
Toen ik in de 5e zat van de middelbare school liet ik mijn moeder een briefje schrijven dat ik last van m'n knie heb en daarvoor bij de orthopeet en fysio liep en dat ik dus geen gym kon volgen (het orthopeet bezoek was maar 1 malig en fysio was allang mee gekapt ). Mijn kniepijn was allang over namelijk. Hoefde het hele jaar geen gym te volgen en die uren had ik lekker vrij lieve mama
LufPony
Geplaatst: 09-03-12 22:59
haha geweldig dit. Ik beken dat ik het konijn zelf gekocht had.. voor 5 euro op een boederij in de buurt. en dat hij niet zielig in een doos aan de straat zat .. ik beken dat er al drie fietsen gestolen zijn doordat ik ze zelf niet op slot had gezet. en ik beken lieve mama dat Ik die enorme deuk in je o zo geliefde oude theepot heb bezorgd en mijn broertje altijd verdacht werd