Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(na jaaaaren zag ik n nieuwere versie in de winkel...hebbe hebbe hebbe!)

) Ze is met alle vakanties meegeweest, behalve de laatste vakantie naar Portugal, omdat ze tot mijn grote spijt niet meer in de koffer paste doordat mijn zusje weer eens veelste veel kleding en haarkrulset + haarspulletjes moest meenemen. Vroeger ging ze ook op vakantie overal mee naartoe, tegenwoordig blijft ze op de hotelkamer/in het huisje de wacht houden. Dat is best saai natuurlijk, dus regelen we altijd uitzicht op zee of iets anders interessants zodat ook Beertje zich niet hoeft te vervelen. 

(een knuffel in de vorm van een hart, heeft mijn crush gewonnen voor mij op de kermis
)
een mini milka koetje gekregen van mijn opa en oma 
gekregen van een goede vriend toen hij er achter kwam dat ik bang ben voor spinnen

lies1994 schreef:K.imberly wat is beertje toch leuk. Lief van moeders dat ze een winterpakje heeft gemaakt! Mag ik wat liefdestips van beertje? want die heeft het beter voor elkaar dan ik. Wie wilt er nou niet met ken trouwen??haha
Zo had Barbie Ken ook weer voor zichzelf (Hoewel ze hem alsnog moest delen met 20 andere Barbiepoppen
) Het was een hele eer voor mijn knuffels, en natuurlijk was er ook altijd zoals in Disney films een slechterik die óók met Beertje wilde trouwen. Dat was een hele lelijke knuffel
Ja, ik speelde me wat af haha. had ook nog een lappenpop met de naam Sneeuwwitje (helaas overleden/uit elkaar gevallen.. Was ook nog van mijn moeder geweest vroeger) die was in mijn verhalen, die ik speelde met mn poppen en knuffels, altijd een stelletje met een hele grappige lompe Clown-pop-knuffel (Zacht lichaam, hard hoofd. Heb ik nog wél ergens liggen op zolder) Haha, de herinneringen. Dit topic haalt alles weer naar boven.
Geweldig dit! Heb niet echt alles gelezen maar heb wel alle foto's gezien
Stel je voor dat ik hem kwijt was 
En is ondertussen ook al minstens 20 xD
Ze liggen meestal gewoon naast mijn bed maar heb er ook nog lang mee geslapen :p En wat meer lezen 
En altijd maar die teut kapot bijten mijn moeder werd gek