Ik ben trots: ik heb nog een knuffel.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

YSR1971

Re: Ik ben trots: ik heb nog een knuffel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 00:55

Prachtige foto's met geweldige knuffels!

Nadat ik vandaag een foto van Bam en mijn kleine logeervriendjes had genomen, wilde zoonlief (9) eigenlijk graag een "fotoshoot" doen met al zijn knuffels (hij heeft er best veel, ik heb alleen Bam). Omdat hij vandaag uit logeren ging, hebben we voor zondag afgesproken dat we een fotoshoot gaan doen. Hij heeft nu een enorme tas knuffels mee, zodat hij ze met Oma mooi kan maken voor zondag.

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-12 01:00

Achguts wat leuk!!!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 01:28

Ach, wat ontzettend schattig YSR!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 09:28

Aaah dat is cute <3

Quinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 11:19

haha, zo leuk te zien dat andere mensen toch ook een band hebben met hun knuffel :D

Heb er zelf 4 die me dierbaar zijn.
- bunny (zo'n rammelaar konijntje, heb ik al sinds mn geboorte)
- poppel (geen idee of jullie die knuffels kennen, zal eens kijken dat ik n foto maak)
- Sheepy
- poppel 2 :D (na jaaaaren zag ik n nieuwere versie in de winkel...hebbe hebbe hebbe!)

Poppel 1 wil ik later beetje laten opknappen als dat gaat en dan aan mn toekomstig kind geven...
Als ie oud genoeg is om er voorzichtig mee om te gaan :Y)

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 15:13

Ik had vanaf mijn geboorte ook altijd een knuffel zo'n tuttelpopje Zo'n 1 : http://josetteborduren.punt.nl/upload/tuttelpopje.jpg
en was een keer bij mijn oma, en ging toen weer naar huis en had hem
perongeluk daar laten liggen, en hij zat al helemaal vol gaten, toen heeft mijn oma hem weggeooid :\
heb toen een week heel slecht geslapen toen ging mijn moeder op vakantie en heeft een nieuwe gekocht, dat was ook zo'n tuttelpopje, maar dan helemaal roze,

Hij ligt nog wel bij mij in bed, maar slaap er sinds vorig jaar niet echt meer mee haha

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 15:28

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 15:41

Wat een leuk topic dit! Als kind was ik echt heel erg, toen lag mijn bed vol met knuffels en kon ik er zelf bijna niet meer bij. Van mijn moeder moesten er dan altijd een paar knuffels uit het bed die ik dan weer stiekem terug pakte als ze weg was. Tenslotte moesten die knuffels ook onder de dekens, anders krijgen ze het koud!
Mijn (echte) kat kwam er dan altijd bij liggen en krulde zich op tussen de knuffels, dat vond ze heerlijk!
Nu kan ik er echt niet meer tegen om een knuffel in bed te hebben, neemt teveel ruimte in beslag (slaap momenteel nog op een 1persoons).
Ik heb nu de knuffels op een tafeltje in mijn kamer neergezet, puur omdat het zo gezellig staat! Binnenkort ga ik wel mijn kamer verbouwen en dan heb ik minder ruimte omdat er dan een 2 persoonsbed komt te staan. De knuffels verhuizen mooi mee, er kunnen een aantal op mijn kast en een aantal op het bed aan het voeteneinde.

Ik geef ze geen namen meer, daar ben ik dan overheen en praat er ook niet tegen. Ik vind het gewoon erg gezellig staan en zorgt gelijk voor een sfeertje!
Ik heb wel één bijzondere knuffel die ik al van jongs af aan heb en dat is Dummy, een bruine teddybeer die vroegah een strikje om had maar al jaren verloren is.
En ik heb in oktober een megagrote knuffelbeer gewonnen in Walibi met een gokspelletje, wat was ik blij! Ik heb ook erg veel jaloerse blikken gehad, echt geweldig om te zien. Het enige nadeel was dat die beer nogal onhandig groot was en dus niet mee mocht in de spookhuizen. Die heb ik dus afgegeven bij een winkeltje en later weer opgehaald. Nu staat die ook in mijn kamer en mijn zusje is er enorm jaloers op, maar die krijgt ze niet! :p
Ik zal eens een foto maken van die teddybeer ;)

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-12 16:42

sunny_l0ve hahaha jaaa knuffels onder de dekens, die van mij moeten er ook onder!

Lieszje aaaaww wat lief!!

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 20:03

Ik heb mijn Beertje al sinds mijn geboorte en samen met haar inmiddels 17 jaar later al de nodige avonturen beleefd. Beertje ging vroeger altijd overal mee naartoe. Toen ik nog heel klein was, is Beertje er op Kreta ook al eens helemaal alleen op uit getrokken, mij in paniek en ontroostbaar achterlatend. Ik weet dat ze dat niet expres deed en gelukkig vonden we haar later terug op een hekje. Ze is al heel wat keren getrouwd met Ken (Ja, ik vond dat Beertje meer recht op Ken had dan Barbie) en ook wel eens getrouwd met andere knuffelberen (Haar relatie met Ken bleek achteraf niet echt te werken, toen er een veel knappere knuffelbeer in beeld kwam :Y)) Ze is met alle vakanties meegeweest, behalve de laatste vakantie naar Portugal, omdat ze tot mijn grote spijt niet meer in de koffer paste doordat mijn zusje weer eens veelste veel kleding en haarkrulset + haarspulletjes moest meenemen. Vroeger ging ze ook op vakantie overal mee naartoe, tegenwoordig blijft ze op de hotelkamer/in het huisje de wacht houden. Dat is best saai natuurlijk, dus regelen we altijd uitzicht op zee of iets anders interessants zodat ook Beertje zich niet hoeft te vervelen.

Zoals vele andere knuffeltjes die al wat op leeftijd raken is Beertje al een flink aantal keertjes geopereerd (overigens is ze ook een beetje plat, maar ze slaapt na al die jarennog steeds bij mij in bed haha). Enkele weken terug heb ik haar weer eens een soort van 'dagje spa' bezorgd, omdat ze daar hard aan toe was. Voor mijn Beertje wordt goed gezorgd, heel zorgvuldig en met veel liefde heb ik haar armpje goed vastgemaakt, haar heup geopereerd, het gat in haar broekje gemaakt en haar heerlijk in bad gestopt. Jammer dat ik niet weet hoe ik haar broekje geheel moet vervangen, iets wat mijn mama heel goed kon vroeger. Je ziet ook niet dat het broekje ooit vervangen is, zo handig was mijn mama met naald en draad.

Dit is Beertje:

Afbeelding

Ook heb ik een reserve Beertje, die mijn mama ooit op een rommelmarkt in frankrijk per toeval tegenkwam. Zij is Beertje twee en ziet er nog wat nieuwer uit, niet helemaal meer zoals oorspronkelijk en met ook de nodige medische ingrepen achter de rug.

reserve Beer:

Afbeelding

Nu met de vrieskou in aankomst is mijn dierbare Beertje gelukkig goed voorbereid. Mijn mama heeft vroeger een heel leuk winterjasje gemaakt voor Beertje, zodat Beertje tóch mee naar buiten kon zonder kou te vatten en net als ik een jas aan. Dus hier is Beertje met haar jasje aan:

Afbeelding

Ik zal in de toekomst nog wel een keer een familiefoto van al mijn oude knuffeltjes - Beertje en haar beste vriendjes - plaatsen ;)
Beertje gaat over een maandje ook mee op vakantie naar Israel :)

YSR1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 20:06

Beertje is supersnoezig, zeker met haar winterjasje aan!

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 20:16

Dankje! Ik ben ook supertrots op het jasje en mijn moeder er heel erg dankbaar voor. Iedere winter heeft ze het weer aan haha.

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-12 20:45

K.imberly wat is beertje toch leuk. Lief van moeders dat ze een winterpakje heeft gemaakt! Mag ik wat liefdestips van beertje? want die heeft het beter voor elkaar dan ik. Wie wilt er nou niet met ken trouwen??haha _O-

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 20:46

Ah, wat is Beertje leuk! :))

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 20:49

Beertje is inderdaad leuk! :D
En haar winterjas is jaloers-makend! Het is dat mijn nijlpaard een jongen is, anders had ik mijn moeder ook zo'n jas laten maken. :))

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 20:50

aah beertje is schattig :))

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 20:53

Geweldig al die foto's! :))

Ik heb nog een knuffel staan op me oude computer, gekregen van me toen beste vriendin toen we samen in Slagharen waren. Waren toen een jaar of 9? Leuke herinneringen! :)

En Galupy (paard van Diddl) staat op een stoel op me kamer hihi, heel lang geleden gekregen voor kerst van me oma!

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:27

Ik beken :o

Dit is Connie, raar maar waar een jongetje.
Hij slaapt niet meer bij mij in bed, maar zit boven m'n hoofd.
En hij gaat nog steeds meer op reis.

Dit is hem vorig jaar op skivakantie, aan't chillen in de zon, wel achter 't raampje natuurlijk :j
Afbeelding

Hij eet 't liefst die oranje spaghetti (want dat is wortelsmaak) en kan lopen en zwaaien.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:44

Oh zeker, ik heb hond sinds ik 3 was. Daar slaap ik nog altijd mee, al gaat hij niet meer mee op reis. Omdat hij wat groot is en ik ondertussen ook (19 jaar). Dan gaat Bambi of Husky mee. Voor de rest heb ik op mijn kamer in Wageningen nog 4 van de 7 dwergen met kitty als huisdier, heb ik verhuishond, de knuffelbeertjes (2 stuks) en Woody het raampaard. Daarnaast heb ik DJ-TJ, de wnf-tijger die de wacht houdt bij mijn bed op zijn kruk. Sinds kort heb ik er een opa-beertje bij (na zijn overlijden heb ik die mee mogen nemen). Voor de rest heb ik nog de schnauzerbeeltjes die bij een foto waken, de 2 indianenschilderijen die mijn kamer in de gaten houden samen met DJ-TJ als ik er niet ben en de blauwe eenhoorn (MLP) die mij gezelschap houdt bij mijn computer.

In Hellevoetsluis heb ik Husky en Bambi, Pluis (een kat die ik al vanaf mijn geboorte heb) en beertje (van de kleuterklassen, kwam in een mok die ik ook nog steeds heb en gebruik). Dan heb ik nog reuzekonijn, londenpaardje, leeuwtje en duitslandpopje, koala, ijsbeer en punky de cavia. Het kleine beertje die op de lavendelzakjeschommel zit bij mijn computer daar om me gezelschap te houden en voor mijn werkbureau heb ik moonlight, ook een MLP. Voor de rest hangen daar nog foto's en staan er beeldjes die voor mij ook zulke waardes hebben.

Het zijn schuilplaatsen voor lichaamsloze zielen. Zielen die ik als schrijver en dromer graag in de buurt heb. Het geeft me rust, en gezelschap.

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:51

Ik ben 18 rn ook nog steeds knuffels hoor!
Lukt me niet om ze weg te doen... :o
Heb een stuk of 100 knuffels waarvan echt 10 mijn knuffels waar ik geen afstand van kan doen :')
Ze liggen trouwens niet meer in mijn bed, maar op een plank :)
Ik slaap er nog maar met 1 een aapje :')
Die heb ik al sinds mijn geboorte... lekker vertrouwd :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:58

jaaa ik heb ook nog een knuffel!!
sterker nog, niet 1 maar wel meerdere :+
en ik ben 21 :)

ik heb mijn dolfy, gekregen van mijn oma vlak voor ze dood ging...
en ezeltje heb ik gekregen in het ziekenhuis toen mijn opa in coma lag... die heeft nog bij hem in het bed gelegen toen hij stierf ;(
dan heb ik nog mijn panda, gekregen van de beste vriendin van mijn vader bij mijn geboorte,
en het hart van mijn crush heb ik ook nog :') _O- (een knuffel in de vorm van een hart, heeft mijn crush gewonnen voor mij op de kermis <3)
mijn milkakoe heb ik ook nog <3 een mini milka koetje gekregen van mijn opa en oma <3
en mijn spinnetje :+ gekregen van een goede vriend toen hij er achter kwam dat ik bang ben voor spinnen :') _O-

en ik heb nog heel veel op zolder staan :o

dolfy en ezeltje... als die er niet zijn kan ik niet slapen :n :o

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 22:03

lies1994 schreef:
K.imberly wat is beertje toch leuk. Lief van moeders dat ze een winterpakje heeft gemaakt! Mag ik wat liefdestips van beertje? want die heeft het beter voor elkaar dan ik. Wie wilt er nou niet met ken trouwen??haha _O-

Ik zal Beertje vanavond even vragen of ze nog tips heeft, misschien heb ik er zelf ook nog wel wat aan :j

maarja mijn knuffels wilden vroeger allemaal wel met Beertje trouwen, maar eerst was het Ken en later stapte ze in de roze barbiekoets met prachtig wit barbiepaard ervoor met een klein knuffelbeertje, haar droomman :') Zo had Barbie Ken ook weer voor zichzelf (Hoewel ze hem alsnog moest delen met 20 andere Barbiepoppen :(:) ) Het was een hele eer voor mijn knuffels, en natuurlijk was er ook altijd zoals in Disney films een slechterik die óók met Beertje wilde trouwen. Dat was een hele lelijke knuffel :') Ja, ik speelde me wat af haha. had ook nog een lappenpop met de naam Sneeuwwitje (helaas overleden/uit elkaar gevallen.. Was ook nog van mijn moeder geweest vroeger) die was in mijn verhalen, die ik speelde met mn poppen en knuffels, altijd een stelletje met een hele grappige lompe Clown-pop-knuffel (Zacht lichaam, hard hoofd. Heb ik nog wél ergens liggen op zolder) Haha, de herinneringen. Dit topic haalt alles weer naar boven.

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-12 22:18

Hahaha geweldig! Misschien kan beer wel de nieuwe dr. Phil worden ofzo.daar kunnen we allemaal wat van leren.

Optiwolk, zo connie heeft het beste plekje!met zijn mooie zonnebril.

Leuk al die verhalen weer!!!herinneringen komen idd weer te boven

GaelleS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 22:34

Ochot :D Geweldig dit! Heb niet echt alles gelezen maar heb wel alle foto's gezien :D
Echt leuk die reisfoto's ! Ik dierf mijne nooit meenemen omdat ik altijd alles kwijtraak :') Stel je voor dat ik hem kwijt was :O
Mijn geboorte knuffel is een roze schildpad met een wit schild, hij noemt Schilli :') En is ondertussen ook al minstens 20 xD
Mijn andere knuffel die wel een vermelding waard is is mijn witte kat, met roos halsbandje+naamplaatjes van mijn verongelukte katten... Heeft eigenlijk niet echt een naam maar de namen die eraan hangen zijn Musty&Loesje (waren 2 broers)

Zal is kijken of ik morgen foto kan maken :D Ze liggen meestal gewoon naast mijn bed maar heb er ook nog lang mee geslapen :p En wat meer lezen :P

En voor degene die hier nu nog op haar duimzuigt. Ik heb echt heel lang van de papfles gedronken :D En altijd maar die teut kapot bijten mijn moeder werd gek :')

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-12 22:45

GaelleS, ben benieuwd naar de foto!!