En dat was de eerste keer dat wij met de theoretische klas les hadden (bijna allemaal jongens + m'n eigen vriendje

Zaten er mooi op te kijken, hoe ik bijna me nek brak

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
antje_vip schreef:Waar ik nog altijd krom om lig:
In een skigebied was een (onbekende) vrouw die moest heel nodig plassen. Ze is toen achter een boom gaan zitten. Toen ze daar gehurkt zat, met de ski's nog onder, gleed ze weg!Gleed die vrouw met d'r blote billen een een geel spoor achter zich aan over de piste
Konstantine schreef:Haha, dat met die salto...
Ik zag al helemaal voor me dat die ene mat om zou klappen, zodat het een sandwich werd, maar dit beeld is nog veel grappiger.
Citaat:Tot op de dag van vandaag ben ik bang dat de badmeester door de manier waarop ik naar hem stond te lonken, dacht dat ik dit expres had gedaan...
xSCWx schreef:Citaat:Tot op de dag van vandaag ben ik bang dat de badmeester door de manier waarop ik naar hem stond te lonken, dacht dat ik dit expres had gedaan...
Ik heb zelf in een zwembad gewerkt, en ik denk dat je daar niet bang voor hoeft te zijn hoor... Weet je hoe vaak er bikini's naar beneden gaan door glijbanen
Vreemd genoeg hielden de mannelijke badmeesters de uitgangen van de glijbanen heel goed in de gaten, achja dat heb je hé, met badmeester tussen de 18 en 25..
antje_vip schreef:Waar ik nog altijd krom om lig:
In een skigebied was een (onbekende) vrouw die moest heel nodig plassen. Ze is toen achter een boom gaan zitten. Toen ze daar gehurkt zat, met de ski's nog onder, gleed ze weg!Gleed die vrouw met d'r blote billen een een geel spoor achter zich aan over de piste
muts_marijke schreef:Ik werk in een winkel. Het is hartstikke druk en ik moet kassa draaien. Lange rij voor de kassa dus echt tijd om een klant goed aan te kijken is er niet.. Komt er een vrouw, legt haar producten op de toonbank en vraagt aan mij of ik het even in wil pakken.. Mijn antwoord was ; ik heb een inpaktafel, het is zo druk en daar kunt u het zelf inpakken. Waarop die vrouw antwoord; als ik het kon had ik het gedaan maar dat wil niet... ik kijk een keer beter en zie dat de mevrouw helemaal geen handen had
smit_ilse schreef:antje_vip schreef:Waar ik nog altijd krom om lig:
Haha hoe lang terug is dit en waar?