wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steffiee_

Re: wat is jou gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 16:35

Ooh, dat had ik een keer maar dan meosten we een salto doen,
En dat was de eerste keer dat wij met de theoretische klas les hadden (bijna allemaal jongens + m'n eigen vriendje :'))
Zaten er mooi op te kijken, hoe ik bijna me nek brak _O- (kon er toen alleen niet zo mee lachen, heb echt iets van 6 weken lang met rugklachten gelopen...)

Zitaswoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 17:12

antje_vip schreef:
Waar ik nog altijd krom om lig:
In een skigebied was een (onbekende) vrouw die moest heel nodig plassen. Ze is toen achter een boom gaan zitten. Toen ze daar gehurkt zat, met de ski's nog onder, gleed ze weg! _O- Gleed die vrouw met d'r blote billen een een geel spoor achter zich aan over de piste _O-

:') _O- Oh, ik had het even niet meer :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 17:15

Haha, dat met die salto... _O-
Ik zag al helemaal voor me dat die ene mat om zou klappen, zodat het een sandwich werd, maar dit beeld is nog veel grappiger. _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 17:35

Konstantine schreef:
Haha, dat met die salto... _O-
Ik zag al helemaal voor me dat die ene mat om zou klappen, zodat het een sandwich werd, maar dit beeld is nog veel grappiger. _O-

nee die gymleraar greep mij bij mijn been, anders was ik waarschijnlijk tot stilstand gekomen tegen die mat aan. en dan zou ik de wel gesandwiched worden.

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-12 17:40

Haha mooie actie xD

Ik had ook weer iets gênants
Ik wou in de pauze iemand een knuffel geven en toen knalde ik tegen een kruk aan en toen vloog ik voorover zo op die persoon zijn schoot. haha en dat in een volle kantine xD

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 17:50

Ik heb een keer gehad in Engeland toen ik met Engelse vriendinnen ging stappen. Liep een gozer op me af, die vroeg (eigenlijk gewoon hondbrutaal dus := ) "Do you wanna go for a shag?"

Ik dach, shag = nouja, roken :+

Dus ik zei heel rustig: "Sorry I don't smoke."

En die Engelse vriendinnen lagen echt helemaal in een scheur en ik kreeg me toch een rare blik van die gozer.. ik snapte er niks van.. Totdat ze later uitlegde dat 'shag' in Engeland dus een wip betekend :+

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:01

Hahaha, geweldig topic dit! Ik zit eigenlijk te leren, maar dacht "heeeel even op bokt." Inmiddels heb ik heel het topic uitgelezen en ik lig hier helemaal in een deuk. De meeste zijn ook heel herkenbaar.Ik ben nu niet meer zo'n kluns als vroeger gelukkig, maar heb een hele collectie beschamende momenten mogen meemaken met mezelf in de hoofdrol. Die wil ik natuurlijk graag met jullie delen! (Als je geen zin hebt om ze allemaal te lezen, ik vind zelf de laatste twee het ergst)

1. Als meisje van een jaar of 5 met mijn vader bij de Praxis, zag ik op eens dat mijn vader een karretje had gepakt. Dat vond ik wel fijn, want dan hoefde ik niet te lopen. Dus ik klom op dat karretje en ging erin zitten. Zag ik op eens mijn vader een paar meter voor me lopen. Ik keek achterom en zag dat het karretje geduwd werd door een wildvreemde man die net zo'n baard had als mijn vader. Dus ik begon keihard te janken en te krijsen! Mijn vader hoorde me en heeft me uit het karretje gehaald, de man die het karretje duwde stond een beetje verbaasd te kijken. Die had niks in de gaten gehad en op eens zat er een krijsend kind in zijn karretje hahaha :D

2. Op vakantie in Duitsland, toen ik een jaar of 8 was, stond ik naast mijn broer en stiefbroertje op het randje van een zwemvijver. We wilden er alle drie niet als eerste in springen, dus we spraken af dat we tot 3 zouden tellen en dan op 3 met zijn allen tegelijk zouden springen. EEN....TWEE...DRIE! En ik sprong. Als enige!!! :(

3. Als brugklasser ging ik met vriendinnen naar de kermis. Ik had een jurkje op knielengte aan en ik was dapper genoeg om daar alleen een string onder te dragen. Een jurkje op knielengte daar kijken mensen namelijk niet zo makkelijk onder. Maar wel als je bij de botsauto's tijdens het uitstappen onderuit gaat en voorover valt en je rok rolt tot je middel omhoog!!! En er kwam net een nieuwe groep mensen aan om in de autootjes te stappen, dus ik trok ook behoorlijk wat bekijks met mijn blote kont midden tussen de wagentjes.

4. De bekende fietsblooper. Om bij mijn middelbare school te komen, moest ik eerst langs een andere school fietsen. Die school bevond zich onderaan een helling, en onderaan die helling waren wegwerkzaamheden geweest, dus lag er nog wat zand op de weg. Ik had dat niet gezien en ging vol onderuit in het zand. Iedereen op het schoolplein stond keihard te lachen! Mijn fiets was nog doorgegleden van de helling af, dus ik kon ook niet snel opstappen en wegwezen, maar moest eerst nog een stuk lopen voor het plein met lachende mensen langs om bij mijn fiets te komen. Maar het ergste was nog dat toen ik op mijn eigen school kwam, ik erachter kwam dat ik niet alleen in zand was gevallen, maar ook met mijn beige broek in de hondenstront!

5. Ik was een jaar of 6 en stond met mijn stiefbroertje bij de V&D op de roltrap. Hij deed een kunstje, waarbij hij één been een tree hoger zette. Ik wilde het nadoen en hij zei dat hij zijn been veel hoger had gehad, en dat ik mijn been dus verder omhoog moest doen. Ja, daar trapte ik in! Dat bleek dus fysiek onmogelijk en toen ging ik onderuit. Ik knalde recht met mijn scheenbeen in zo'n punt van de roltrap. Het was een lelijke wond die gehecht moest worden, ik heb er nog steeds een litteken van. Gelukkig kon ik heel hard krijsen, dus tegen de tijd dat de roltrap boven was, stond er al winkelpersoneel klaar met een EHBO koffertje ;)

6. Dit was gewoon een stomme, domme, lompe actie uit mijn studententijd. Ik ging aan de deur van de trein hangen toen die open ging, omdat ik een beetje lol aan het trappen was met mijn huisgenootje. Tsja, toen kwam ik dus vast te zitten tussen de trein en de open deur. En ik met een benauwd stemmetje tegen mijn huisgenootje: "Ester, Ester, HELP! Ik zit vast!" Maar Ester was allang doorgelopen en had niks gezien, dus mijn gepiep werd alleen gehoord door de andere mensen die uitstapten. Gelukkig was er een meneer die de deur dichtdeed zodat ik los kwam, en vervolgens weer open zodat hij uit kon stappen en ik ook. Terwijl hij langs me liep, keek hij me boos aan en zei dat ik een ongelofelijk dom meisje was. Dat kon ik op dat moment alleen maar beamen. Ester lag in een deuk toen ze hoorde wat er aan de hand was.

Ik heb de ergste twee voor het laatst bewaard. Van alle momenten dat ik wel door de grond kon zakken, zijn dit toch wel de ergste twee.

7. Ik was een jaar of 11 en begon net een beetje te puberen. Ik ging naar het zwembad met een vriendin. Zij ging naar het toilet en in plaats van met haar mee te gaan zei ik dat ik nog een keer van de glijbaan ging en haar daarna kwam opzoeken bij de wc's. Was ik maar met haar meegegaan! Ik ging op mijn buik van de glijbaan, en toen ik uit het water kwam stond een knappe badmeester vol bewondering naar me te staren. Ik gooide mijn haar naar achteren en keek hem flirterig aan. Hij lachte verlegen en keek weg. Het was de eerste keer dat ik met een 'volwassen' (hij zal een jaar of 16/18 geweest zijn) man flirtte en ik voelde me heel wat. Tot ik erachter kwam dat er meer mensen naar me keken. Toen bedacht ik me dat er misschien iets aan de hand was; dat de badmeester misschien om een andere reden naar me had gekeken dan om mijn woest aantrekkelijke uitstraling. Ik voelde aan mijn gezicht of er iets vies op zat, en keek naar beneden of ik iets op mijn neus had zitten. Toen zag ik het! Mijn badpak was door het buikschuiven omlaag gezakt en mijn borstjes stonden fier vooruit over de rand van het zwempak!!! Tot op de dag van vandaag ben ik bang dat de badmeester door de manier waarop ik naar hem stond te lonken, dacht dat ik dit expres had gedaan... :oo

8. In groep 8 gingen we nog een laatste keer op schoolkamp. Ik zat met een vriendinnetje op de wip, maar ik vloog van mijn stoeltje (die wip was ook niet gemaakt voor kinderen ouder dan 6) en de stang van de wip knalde keihard tussen mijn benen. Het deed heel erg zeer, en toen ik opstond voelde ik iets warms langs mijn benen stromen. Eerst dacht ik dat ik in mijn broek stond te pissen door de pijn, maar ik kon niet ophouden en ik moest ook eigenlijk helemaal niet plassen. Toen kreeg ik kippenvel op mijn rug, want als het geen plas was, dan was het misschien bloed en was ik gewond!!! Ik rende naar het toilet en mijn angst werd werkelijkheid, mijn hele onderbroek was doorweekt van het bloed. Ik begon keihard te gillen! Mijn vriendinnetje hoorde mij gillen en ging de juffrouw halen, die brak de deur open en daar zat ik met bloed in mijn onderbroek te huilen en te roepen dat ik vreselijk gewond was, dat ik van binnen bloedde en dat ik doodging. Wat bleek dus, mijn eerste menstruatie had uitgerekend dat moment uitgekozen om te beginnen. En de juf (die niet wist dat ik op de wip was gevallen) dacht dat ik wel héél slecht was voorgelicht :D

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:05

oooh die van in het zwembad :')

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:08

Ja en niemand zei ook iets, maar IEDEREEN keek!!!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:11

Oei, dat is echt erg... :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:13

oh oh, dat zwembad :')

ik heb gister ochtend ook nog 10 minuten opgesloten gezeten in de trein, met 2 vrienden. man wat was ik bang :')

we waren gewoon te lang blijven zitten..

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:18

Citaat:
Tot op de dag van vandaag ben ik bang dat de badmeester door de manier waarop ik naar hem stond te lonken, dacht dat ik dit expres had gedaan...

Ik heb zelf in een zwembad gewerkt, en ik denk dat je daar niet bang voor hoeft te zijn hoor... Weet je hoe vaak er bikini's naar beneden gaan door glijbanen :D
Vreemd genoeg hielden de mannelijke badmeesters de uitgangen van de glijbanen heel goed in de gaten, achja dat heb je hé, met badmeester tussen de 18 en 25.. :P

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:18

Hahahha, die in het zwembad is echt geweldig! Collega's kijken me een beetje vreemd aan _/-\o_

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:19

xSCWx schreef:
Citaat:
Tot op de dag van vandaag ben ik bang dat de badmeester door de manier waarop ik naar hem stond te lonken, dacht dat ik dit expres had gedaan...

Ik heb zelf in een zwembad gewerkt, en ik denk dat je daar niet bang voor hoeft te zijn hoor... Weet je hoe vaak er bikini's naar beneden gaan door glijbanen :D
Vreemd genoeg hielden de mannelijke badmeesters de uitgangen van de glijbanen heel goed in de gaten, achja dat heb je hé, met badmeester tussen de 18 en 25.. :P

>;) ernstig.. :=

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:21

Ik heb er ook nog een paar

Ik liep stage op een grote stal, in Nederland maar er werd voornamelijk Engels gesproken. (engelse collega's)
Ik was druk aan het vertellen dat ik met de bus naar huis was gekomen vanuit school en dat er een Turkse jongen naast me kwam zitten. Hij begon tegen mij te kletsen en het was best gezellig. Maar ik wilde dus op stal vertellen dat ik normaal nooit met vreemden, praatte. Dus wat zei ik; I never talk with a turkey! Maar ik zei dus dat ik normaal nooit met kalkoenen praatte. En ik snapte echt niet waarom mensen zo hard lachten.

Een tijd later, ik liep nog steeds stage op de zelfde stal en er kwam een duitse meneer. Uitgerekend naar mij toelopen.. Hij vroeg ; wo ist meine Stute.. Dus ik zeg keine Ahnung. En loop naar mijn collega en zeg tegen mijn collega, nou wat ik nu aan mijn fiets heb hangen... die kerel komt brood halen! Wat een sukkel. (hier in de achterhoek zeggen wij vaak stoete, ipv brood)

Ik werk in een winkel. Het is hartstikke druk en ik moet kassa draaien. Lange rij voor de kassa dus echt tijd om een klant goed aan te kijken is er niet.. Komt er een vrouw, legt haar producten op de toonbank en vraagt aan mij of ik het even in wil pakken.. Mijn antwoord was ; ik heb een inpaktafel, het is zo druk en daar kunt u het zelf inpakken. Waarop die vrouw antwoord; als ik het kon had ik het gedaan maar dat wil niet... ik kijk een keer beter en zie dat de mevrouw helemaal geen handen had :o
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 16-02-12 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:23

een aantal jaar geleden toen ik een jaar of 8 was,
was ik naar het zwembad met een zoontje van mijn moeders collega.
we waren telkens wat aan het kl*ten en in elkaars billen aan het knijpen.
Na een aantal keren ging ik onder water zwemmen en ik kneep ik iemand zijn bil,
maar niet in het jonge zijn bil maar in die van een wild vreemde.
Man wat voelde ik me stom toen!

En tsja ik ben blond dus heb iedere week zo wel mijn blunders!

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:29

oe ik weet er nog een van mijn van mijn broerje
( hij was toen een jaar of 5 )

was rond sinterklass
( heel hard door de winkel ) '' kijk mama een zwate piet ''
'' nee dat is geen zwarte piet '' ( was iemand met een donkere huidskleur )

:=

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:33

antje_vip schreef:
In een skigebied was een (onbekende) vrouw die moest heel nodig plassen. Ze is toen achter een boom gaan zitten. Toen ze daar gehurkt zat, met de ski's nog onder, gleed ze weg! _O- Gleed die vrouw met d'r blote billen een een geel spoor achter zich aan over de piste _O-

Haha hoe lang terug is dit en waar?

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:36

Dat ik aan het werk was en even vergeten was dat ik op een kratje stond. Deed dus een stap naar achteren en viel zo achterover midden in het gangpad van de supermarkt. Lag ik daar! :+

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:39

Konstantine schreef:
Oei, dat is echt erg... :(:)

Hahaha ja op dat moment kon ik wel janken hoor, en als je me toen had verteld dat ik daar later om zou lachen zou ik het niet hebben geloofd, maar we zijn inmiddels meer dan 10 jaar verder en altijd als ik eraan denk lig ik in een deuk ;)

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:41

muts_marijke schreef:
Ik werk in een winkel. Het is hartstikke druk en ik moet kassa draaien. Lange rij voor de kassa dus echt tijd om een klant goed aan te kijken is er niet.. Komt er een vrouw, legt haar producten op de toonbank en vraagt aan mij of ik het even in wil pakken.. Mijn antwoord was ; ik heb een inpaktafel, het is zo druk en daar kunt u het zelf inpakken. Waarop die vrouw antwoord; als ik het kon had ik het gedaan maar dat wil niet... ik kijk een keer beter en zie dat de mevrouw helemaal geen handen had :o

Oooooh dan voel je je volgens mij echt kei-en kei l*llig!!!

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:46

Heb wel eens gehad, bij de manege. Zat te kijken naar een groep ruiters voor mijn les..

Ik tegen me vriend: die rijd ook niet echt super.
Me vriend: nee die zit met dr benen helemaal voor aan!
Ik: Ja, en die nieuwe vrouw ook..

Zit de man van die vrouw naast me :o :o :o :')

Oeps..

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:04

smit_ilse schreef:
antje_vip schreef:

Haha hoe lang terug is dit en waar?

Was jij het? :P

melissa256

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:06

het is niet echt een blunder maar wel heel grappig:
we hebben bij mij op me werk een stagaire lopen die niks van paarden af weet. Vrijdag gingen wij de jonge paarden longeren zij 1 en ik 1, toen we klaar waren met longeren toen had ik tegen haar gezegt dat haar paard een zweetdeken op moest omdat hij zeiknat was, dus ik bij "mijn" paard een zweetdeken omgedaan en in de stapmolen gezet toen kreeg ik een sms van een pensionklant of haar pony ook in de molen kon dus ik dat gelijk gedaan, we hadden al 1 paard gelongeerd en in de molen gezet dus die haalde ik er dus uit en had ik naar stal gebracht en zijn staldeken opgedaan na 15 min was ik terug bij de stagaire en toen had dat paard nog geen deken op dus ik vroeg waarom die nog geen deken op had kreeg ik dus een grote mond van haar dat ze dat niet wist enz terwijl ik haar dat had gezegt en ze voor het longeren bij een ander paard de dekens opgedaan had. naderhand gingen we naar een andere locatie om de fokmerrie's naar buiten te doen, zaten we in de auto ging ze weer helemaal tegen me tekeer met dat ik gedult met haar moest hebben en dat soort dingen terwijl ik dat wel gewoon heb, maar ondertussem kwam ik er dus achter dat ik me telefoon kwijt was dus ik in al mijn zakken voelen nergens geen telefoon te voelen en zij maar mij uitschelden en boos dingen zeggen, dus ik tegen een collega oliebol mijn telefoon is uit me zak gevallen en die ligt denk ik in de bak dus spring uit de auto en ren naar de bak, terwijl zij nog steeds aan het praten was tegen mij, ik hoorde dat 2 dagen later het was me helemaal niet opgevallen dat ze zo uit der slof ging tegen me en die collega die dacht dat ik haar aan het negeren was hahahaha

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:15

Hahaha geniale dingen komen hier voorbij :=
er zijn 2 dingen die ik nooit vergeet, het eerste:
ik wilde 's avonds nog even een patatje halen omdat ik nog niks ophad. Ik heel enthousiast daar heen lopen, stond er met grote lichtgevende letters closed op de deur, maar ik zag nog iemand binnen dus dacht ik ik loop gewoon naar binnen. Ik voor de kassa: mag ik een patatje, zegt ie sorry meisje we zijn dicht! Oeps :o

Het andere was laatst in het ziekenhuis, toen ik klaar was gaf de dokter mij het afsprakenkaartje, daarna stak ie zn hand uit en zei wat maar dat verstond ik niet. Dus gaf ik het kaartje weer terug, duwt die het kaartje weer mijn richting op en stak weer zn hand uit, dus gaf ik weer het kaartje! Zeggen die 'operatie' assistentes van ja ik denk dat ie je een hand wil geven ik: oh!