(Geloofde voor die tijd dat ik een hele luxe lesauto had)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mri schreef:Sheran schreef:Het duurde een tijdje voor ik erachter kwam dat het logisch was dat mijn vriendin Willy haar naam had veranderd in Emma toen ze in Engeland ging wonen...
Ik had het al snel door dat Dick Cock zich om die reden Jan Janssen liet noemen
Mri schreef:Sheran schreef:Het duurde een tijdje voor ik erachter kwam dat het logisch was dat mijn vriendin Willy haar naam had veranderd in Emma toen ze in Engeland ging wonen...
Ik had het al snel door dat Dick Cock zich om die reden Jan Janssen liet noemen
Inney schreef:reina schreef:Dat West-Friesland niet het westen van Friesland was....
Wat is het dan?
Ik weet pas sinds kort dat Gelderland niet boven overijssel ligt, maar eronder. Was er heilig van overtuigd dat Drente onder ons lag. Want onder ons ligt toch ook de Veluwe, en dat is dus in Gelderland??? Ik wist toch voor 99,9999999 procent zeker dat het drenthe was..
Laura1988 schreef:Ik ontdekte pas na het behalen van mijn rijbewijs dat de richtingaanwijzer in elke auto automatisch weer uitgaat wanneer je de bocht hebt gemaakt.
(Geloofde voor die tijd dat ik een hele luxe lesauto had)
Momo2 schreef:Zo heeft een vriendin mij wijsgemaakt dat als je een chiuaua een tikje op zijn hoofd zegmaar dat
dan zijn ogen eruit vallen
heb het heel lang geloofd 2weken geleden kwam ik er pas achter dat het niet zo was