Het is tegenwoordig meer van herfst naar zomer en van zomer naar herfs.. Lente kennen we tegenwoordig ook niet echt meer, is vaak direct 30 graden in april/mei!
Een warm voorjaar geeft een 'koude' natte zomer,en zo'n zomer geeft weer een kwakkel winter. Dit is niet áltijd zo,maar heel vaak wel.
NatasjavE
Geplaatst: 03-01-12 12:13
gohya schreef:
Uh naar de Lente bedoel je toch? ' NatasjavE '. Nog maar 9 weken!
Welke zomer hebben we gehad? De herfst was een indian summer en nu is het weer herft. met geluk is het in april mei snikheet en dan krijgen we weer herfst. (ben vandaag niet zo positief .)
Ook hier veel regen en wind. Dacht dat het nog wel meeviel totdat ik aan de andere kant van het huis kwam in de volle wind. Paarden maar op stal vandaag...
gohya
Geplaatst: 03-01-12 12:16
We hadden afgelopen jaar geen echte zomer gehad,steeds een leuk temperatuurtje van rond de 20 graden [vond ik niet erg hoor].En regen in die zomer? ja redelijk maar het had erger gekunt.Voor mij hoeven die snikhete zomers niet.De herfst was droog en warm.
Hier behoorlijk harde wind, en het is koud! Vannacht stroomstoring gehad dus de verwarming ligt er uit (gaat bij ons automatisch, is allemaal ingesteld) gevolg is dat het nu 9 graden binnen is en niemand snapt hoe het werkt behalve m'n moeder die ik niet kan bereiken, jippieee!!
Sjors
Geplaatst: 03-01-12 13:38
Storm hier!! Regen
ninaricci85
Geplaatst: 03-01-12 13:41
het begon hier gisteravond al te stormen maar nu is het nog erger geworden. vannacht kan het gaan hagelen en onweren hoorde ik net op de radio.