Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
EsterW schreef:Heb niet het hele topic doorgelezen, maar oh, wat is het verhaal van de TS herkenbaar!
Heb er zelf ca. 3 jaar over gedaan (met 3x langere periode stoppen/geen lessen tussendoor) en uiteindelijk 90 lessen gehad. En dan wel in 1x geslaagd. Raar.
Laura_ schreef:EsterW schreef:Heb niet het hele topic doorgelezen, maar oh, wat is het verhaal van de TS herkenbaar!
Heb er zelf ca. 3 jaar over gedaan (met 3x langere periode stoppen/geen lessen tussendoor) en uiteindelijk 90 lessen gehad. En dan wel in 1x geslaagd. Raar.
vind ik nog best ''knap'' 3 jaar over gedaan en 90 lessen. Natuurlijk zijn 90 lessen nog een hele hoop lessen, begrijp me niet verkeerd, maar ik hoor vaker als ze al zo lang lessen dat ze echt over de 100 zitten.

EsterW schreef:Dat zie ik dan maar als een compliment!
Ik heb het altijd veel & lang gevonden i.v.m. mensen om me heen: < 20 lessen in < 20 weken, examen aanvragen, hup geslaagd...
Ziviaantje schreef:EsterW schreef:Dat zie ik dan maar als een compliment!
Ik heb het altijd veel & lang gevonden i.v.m. mensen om me heen: < 20 lessen in < 20 weken, examen aanvragen, hup geslaagd...
Ach, dat zijn echt de uitzonderingen hoor. Gemiddeld doen zelfs de jonkies 40 - 45 uur erover, en op mijn oude werk zaten 2 broekies en de ene had 38 x 1 1/2 uur en de ander 45 x 1 1/2 uur. Tegenwoordig gewoon heel normaal, omdat de eisen gewoon veel hoger zijn dan vroeger. Degene die al zo snel afrijden hebben voor ze gingen lessen al stiekem autogereden of zijn gewoon natuurtalenten
)

:D:D:D WAT EEN VERADEMING!!!
fryskhynders schreef:Hallo hier een vrolijker bericht van mij!!
ik heb dinsdag voor het eerst bij een andere instructeur gereden 45 min in schakel en 45 min in een automaat!!!!:D:D:D WAT EEN VERADEMING!!!
Ik heb net een rijschool hier in de buurt gevonden en gebeld, dinsdag mijn eerste echte automaat autorijles!
het was de eerste keer dat ik zonder paniek achter het stuur zat! dat ik soort van normaal om me heen kon kijken! het voelde nu al zo veel fijner, dat ik er misschien zelfs zin in heb
Fjordies hoeveel lessen heb jij al gehad?

Nagano schreef:fryskhynders schreef:succes!! en hoe ging het?? ik hoop voor je dat je niet bij dit topic hoort!!
en bedankt hahhahaha zo slecht zijn we niet allemnaal hoor hahahahahahaha
Nagano schreef:fryskhynders schreef:succes!! en hoe ging het?? ik hoop voor je dat je niet bij dit topic hoort!!
en bedankt hahhahaha zo slecht zijn we niet allemnaal hoor hahahahahahaha
fjordjes schreef:Heb straks voor 't eerst les in een automaat. Schakel ging niet, ik hoop dat het me nu wel lukt.
Voor de zenuwen heb ik bach bloesem spray gebruikt en dat helpt echt!
Ben nu wel blij met mijn schakelrijbewijs, maar ik pas lekker het automaatje die voor de deur staat
Veel relaxter
fryskhynders schreef:fjordjes schreef:Rond de 40, met de vorige rijschool meegeteld.
heeft je vorige rijschool je door verwezen naar een automaat?
ik zit al (ver) over de 40 heen, denk zelfs richting 60...
ben zo benieuwd naar dinsdag.