haha inderdaad. Japan is niet het eerste land waar ik aan zou denken als ik flink in de geldproblemen zou zitten. Hihi wat moet je nou met zo'n berichtje inderdaad..
Narya
Geplaatst: 17-05-12 09:41
Je hebt natuurlijk wel van die meiden die helemaal gek zijn van Japan, maar om daar nou meteen naar toe te verhuizen klinkt inderdaad niet heel Nederlands
Haha, lol! Ik had ook een of andere nudiste Duitser, die heel blij werd toen ik vertelde dat ik heel lang in Flevoland heb gewoond en weet dat daar een nudisten terrein is (nooit geweest en wil er ook nooit heen, don't get me wrong). Ging ie ook nog vertellen dat ie getrouwd was en dat ging vieren op zo'n terrein, naakt met een strikje om zijn johnson
Jaaaaa ik heb eindelijk de eerste brief ontvangen van mijn pen pal uit de USA! Super blij mee! Heb direct een brief teruggeschreven, die gaat morgen op de bus. Het is echt zo leuk om een pen pal in Amerika te hebben! Het is een meisje van mijn leeftijd, en we vinden dezelfde dingen leuk. Ik denk dat het wel goed gaat klikken
eslixapie
Geplaatst: 06-11-12 13:09
Best jammer dat dit topic niet meer loopt. Hoe staat het met iedereen zijn Postcrossing/penpals verhalen? Ik ben heel erg benieuwd!
Ik ben gestopt met Postcrossing, omdat ik ben verhuisd en geen eigen brievenbus heb. De mensen bij wie ik woon vinden het niet zo fijn dat ik hun adres aan jan en alleman geef, dus dat is wel jammer. Zelfde geld eigenlijk voor mijn penpals. Ik email nu heen en weer met een meisje uit Amerika (:
Narya
Geplaatst: 06-11-12 13:17
Da's wel jammer, maar penpals waar je al een tijdje mee schrijft zijn toch niet jan en alleman?
Ik ben nog steeds actief op IP, maar ik schrijf niet meer met mijn favoriete penpal. In plaats daarvan is hij mijn beste vriend hier IRL geworden
Ik heb geen vaste pen pals waar ik al een tijdje mee schrijf helaas. Ik had een penpal uit Amerika, maar die stopte na 2 brieven jammer genoeg. Degene met wie ik nu heen en weer mail ken ik net. Maar ik mag het adres waar ik woon echt niet geven, dus ik moet het houden bij email penpals.