Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tellie schreef:Wij hebben hele wedstrijden wie de ander het meest kan laten vergassen.
Ik lig altijd in een stuip als meneer vlak na mij naar de wc moet als ik net heb zitten poepen. Dan door ik een schreeuw uit de wc komen als de deur net dicht is.
Dus nee, het hoort erbij. (Oke, als de schoonfamilie erbij zit hou ik me in.)
Pascal schreef:Nou, geen poep maar mijn vriend heeft ooit wel eens over mijn tenen heen gepiest in de douche....
Gelukkig kon ik het gelijk weg spoelen maar toch....
Dus plassen in zijn bijzjin kan ik wel...
quartel schreef:oh..wat ik zo vreselijk vind.......
dan heb je al last van je buik en voel je gewoon een aardbeving aankomen.......
Het enigste in de buurt is dan zo een openbaar toilet.
dus dan ga je maar in die rij staan![]()
Ben je de laaatste in de rij en ben je blij dat je even "alleen" in die ruimte bent.
Het zweet breekt je uit en hoopt dat je voorganger een beetje op wil schieten met de handjes wassen![]()
Dan hoor je die deur dicht gaan en kan je je eindelijk een beetje gaan ontspannen.![]()
Ben je net halverwege.....hoor je die deur open gaan![]()
Komt er iemand anders binnen die braaf gaat staan wachten tot jij klaar bent![]()
Met pijn in heel je lijf doe je serieuze pogingen het een beetje rustig te houden![]()
Daarna kom je er af en zegt vriendelijk gedag tegen de volgende patiënt en maak je dat je weg komt
_Noah schreef:Hahah wat een topic![]()
![]()
Mijn vriend heeft er totaal geen moeite mee. Die zegt gerust in gezelschap " ik moet even poepen".
Dat zou ik nooit zeggen, probeer altijd ff weg te sneaken als het zo ver is.
_AB_ schreef:Ik doe trouwens als k thuis ben nooit de deur van de wc op slot. Jullie wel?
Myrthe92 schreef:_Noah schreef:Hahah wat een topic![]()
![]()
Mijn vriend heeft er totaal geen moeite mee. Die zegt gerust in gezelschap " ik moet even poepen".
Dat zou ik nooit zeggen, probeer altijd ff weg te sneaken als het zo ver is.
Oh dat doe ik ook altijd haha!
Zit ik met een heel gezelschap (vriendinnen, ouders etc wel te verstaan... niet met vreemden, haha!) ergens, en dan zeg ik ook vaak uit het niets: "jongens..... ik moet poepen!"
Of als iemand vraagt van, kom je zo? "Ja... maar... éérst ga ik even poepen"
Je moet die gezichten dan zien, hilarisch!
pinuts schreef:reisjes met school vind ik wat dat betreft ook zo erg. Met eeen groep meiden op een kamer.. pff ik heb toen op een gegeven moment gezegd.. jongens ik heb zon kramp!! ik hou t al dagen op!!
en al die meiden hadden allemaal t zelfde probleem:P
Mariettjj schreef:Pascal schreef:Nou, geen poep maar mijn vriend heeft ooit wel eens over mijn tenen heen gepiest in de douche....
Gelukkig kon ik het gelijk weg spoelen maar toch....
Dus plassen in zijn bijzjin kan ik wel...
Ieuwl dat vind ik toch wel te ver gaan hoor, gadverdamme..