Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dioxide

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 20:23

Even een klein voorbeeldje uit de hele hoop (genoeg ranzige dingen meegemaakt :D):

Toen ik nog thuis woonde en stage liep moest ik om 4.30 uur mijn bed uit. Pap had de nacht daarvoor flink doorgehaald en goed veel bier gedronken. Nou kan hij daar dus niet tegen en gooit er meestal alles uit. Zo ook die ochtend :\

Ik stond in de badkamer mezelf even op te frissen, hoor ik ons pap ineens uit bed denderen en roepen "JORIEN! DIE BADKAMER UIT!!" Nog voor ik kon reageren lag er al een enorme plas kots over de vloer voor de badkamerdeur, en ik moest er nog uit :\ U raadt het al, op de blote voetjes door een plas bierkots heen :r

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 20:55

Ik heb verschillende ranzige dingen meegemaakt,maar één van de ergste:
Ik ging 's-avonds iets weggooien in de kliko en had geen zin om mijn schoenen aan te trekken,dus froemelde mijn maatje 42 in een slippertje van mijn zoontje(maatje 37 :+ )onnodig om te zeggen dat mijn halve voet erover heen hing,maar op de terugweg naar binnen,springt mijn buitenlamp aan en WAT zie ik tot mijn grote afgrijzen:halve plaats VOL met maden.
Even beeldend meedenken:ik sta daar,midden op de plaats,blote voeten,omdat slippers natuurlijk niet paste,omring door ontelbaar maden,niks om op te springen e.d,ben giiiiiilllend naar binnen gerend,op halve blote pootjes,maar kon niet anders dan OP die maden naar binnen rennen.
Hihi,was op het hysterische af geloof ik :x

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 21:42

heb ook nog een leuke
vanmiddag heerlijk in de zon in de tuin, stoel op ligstand, voetjes op een andere stoel, oogjes dicht en een beetje half slapen. Heerlijk!
Op eens voel ik wat vallen op m'n t-shirt, ja hoor! en grote berg vogelpoep tussen me tieten! gelukkig nog net op m'n shirt maar bah wat was dat vies

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 22:13

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 23:22

Vroeger, heel vroeger werden er bij mijn opa in de schuur koeien geslacht.. Dat mocht toen nog gewoon thuis. Anyway normaal gesproken wordt dat netjes opgeruimd natuurlijk. Ik was denk ik een jaar of 14/15 toen we het geweldige plan bedachten om boven op zolder in diezelfde schuur ons "clubhuis" te maken. We hadden al banken en stoelen staan, die moesten we alleen naar boven verhuizen.. Klein minpuntje, boven lag ENORM veel zooi, echt alles wat "nog van pas kon komen" werd daar neer gepleurd.. Dus wij opruimen, pakt vriendinnetje 2 bruinige dingen vast en op het moment dat ze vraagt wat het is zien we allebei tegelijk dat het de hoeven van een koe zijn... Wat schrokken wij en wat was dat op dat moment smerig.

Nu bedenk ik me natuurlijk dat die dingen daar al járen gelegen hebben en dat er dus geen stukje vlees meer aan zou kunnen zitten.. Maar op dat moment was het echt heel goor en zo onverwachts :')

En er schiet me er nog eentje te binnen.. Vriendin en ik en nog 2 vrienden zouden samen gaan stappen. Vriendin zou rijden, dus die was tijdens het indrinken aan de ice tea. Op een gegeven moment was het pak wat beneden stond op, en in de voorraad zagen we er geen meer staan. Gelukkig herinnerde ze zich dat haar broertje er eentje op zijn kamer had staan. Zij schenkt een glas in en na een paar slokken bedenkt haar vriend dat hij ook wat wil. Als hij echter wat in het glas schenkt komt er in plaats van ice tea wat slierten smurrie uit... Zelfs een paar uur later in de discotheek waar we waren rende ze naar de wc om d'r mond te spoelen. Haar broertje had dat pak al een paar weken boven staan :')

Er liggen hier ook regelmatig muizen voor de deur, dat vind ik niet zo erg, die blijven intact en kan ik zo weghalen.. Mowg was laatst al van muizen over gestapt op de vogels. Ik was er eerst al een bij de achterdeur tegen gekomen met het naar buiten gaan, en net op het moment dat ik een hap van m'n puddingbroodje nam zag ik er nog een liggen... Alleen deze was dus wel onthoofd en alles wat normaal gesproken in het lichaam zit lag verspreid naast me...

En de laatste, ik kwam laatst van stappen thuis en de katten zitten hier 's nachts altijd buiten, binnen vinden ze vreselijk als het warmer dan 5 graden is.. Meestal komen ze wel richting de voordeur als ze mijn auto de oprit op horen komen. Gebeurd wel vaker dat ze te lui zijn en lekker op de veranda op hun kussens/tafel/whatever liggen. Ik liep dus even richting achterdeur om ze een knuffel te geven. Heb alleen nooit lampen aan, gebruik de zaklamp app op m'n telefoon. Ik scheen dus op de tafel en zag madame nummer 1 liggen, op de kussens niks maar voor de deur zat ons zwarte Mowgli monster... Ik doe de deur open en wil naar buiten stappen, op mijn sokken want mijn hakken trok ik niet meer en had ik bij binnenkomst gelijk uitgetrokken. Ik bedacht me net en scheen nog even over de grond of er geen vogel/muis lag.. Wat ik daar aan trof was iets minder smakelijk...

Mowgli had namelijk een konijn gevangen, en die was wel heel smakelijk.. Ik trof alleen de kop en de voorpoten van het dier aan, samen met een ondefinieerbaar stuk vlees wat nog half aan de kop hing... De volgende morgen lagen de poten er overigens alleen nog... De kop vond mijn vader later voor een andere deur, en een paar dagen later kwamen we de achterpoten tegen :D
Laatst bijgewerkt door Jeszica op 24-09-11 23:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 23:48

Wat een topic.. :')

Als ik dit allemaal zo lees vallen mijn ranzige verhalen nog wel mee. :+

* In de warme kattenkots gaan staan
* Kleding aantrekken vers uit de wasmand en na een uur of twee tot de conclussie komen dat de kat er in gezeken heeft
* Op een dode muis gaan staan. Alles wat er in zat spoot er aan alle kanten uit
* De hond uitlaten en denken wat word mijn been warm, stond ie er tegen aan te zeiken
* Ondergesproeid worden door een kwade kat die niet begrijpt dat het jouw eten is
* Mijn gezicht schoonmaken met een, schoon, maandverbandje omdat er een vogel op mijn hoofd gepoept heeft en vervolgens met hetzelfde maandverbandje over de rest van mijn gezicht wrijven
* Een pak appelsap leeg drinken op een avond en bij het laatste glas pas zien dat er enorme schimmelballen in drijven

Voor de rest kan ik mezelf even niks bedenken, gelukkig. :')

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 00:01

Ik ben zo blij dat er heel wat mensen ook viezigheden meemaken :')

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 00:04

Oh..

Ik weet er nog een.. :+

Ik had ooit een maaltijd gekocht bij de supermarkt.. Andijviestampot met braadworst..

Ik vond dat de verpakking wat bol leek en vroeg aan mijn vader of ik het kon eten of niet. Volgens hem kon dat prima, dus ik de maaltijd verwarmd en ik at eerst het worstje, zat apart verpakt, en die was lekker.
Toen begon ik aan de andijvie.. :x

Ik vond hem wat zurig smaken, maar vader had gezegd dat het goed was. Halverwege het eten zei ik dat het zo zuur smaakte waarop mijn vader heel droog zei dat ik het dan maar niet meer moest eten want het kon nooit goed zijn.

Ben twee dagen ziek geweest.. :')

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 00:17

Lekkere verhalen hier.
Ik heb ook een mooie kotservaring uit mijn basisschooltijd.
We hadden startdienst op school (opening van het jaar, beetje kerkelijke dingetjes enzo erbij) dus iedereen in mooie kleren, ik had een mooie witte broek aan. Een meisje die zelfs 1 stoel verderop zat bedacht alleen om haar avondeten maar op mijn witte broek te deponeren...ja ja en het was spaghetti die avond....Mijn moeder zat er gewoon nog tussen, maar ik kreeg de volle lading! Niet leuk nie, blegh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 00:26

Vanmorgen :')
Onze oudste hond loopt een beetje zijn laatste tijd uit, is behoorlijk doof en een beetje seniel aan het worden. Kom ik beneden de keuken in, zit mijn dochter in haar pyjama aan tafel achter d'r laptop.
Ik: wat stinkt het hier?
dochter: Ja dat vond ik ook al.
ik: heb je een scheet gelaten ofzo?
dochter: Nee, ik niet, mischien de hond?
Ik kijk naar de hond die onder de tafel ligt te slapen... zie ik een dikke bruine drol achter zijn kont liggen die er dus in zijn slaap zo uit was gerolt.
Hond wordt wakker en ziet mij... probeert overeind te komen maar kan dat niet meer zo goed en gaat dus met zijn kont in de drol zitten, en omdat hij blij is mij te zien begint hij ook nog te kwispelen met zijn staart door de poep :roll:
Resultaat: Grote uitgesmeerde poepplek op de vloer en de hond van achter helemaal onder de stront :r
Dochter bleef natuurlijk als een zombie achter haar laptop zitten en ik kon het lekker schoonmaken!
Ik heb plastic handschoentjes aangetrokken en met een heel pak babydoekjes de kont en staart van de hond schoongepoetst.... bahh!!!

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 08:51

agossie

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 19:42

Nee ik ik!!

Ik geef zwemles, kindjes die poepen in het water en kotsen is ook een groot favoriet :D .
Heel gezellig, net borstcrawlt kindje buiten adem van gezicht in het water houden. Pak ik ze even vast, zeg ik: 'nog wel een beetje moeilijk he borstcrawlen met je gezicht in het water'. Blurp over mn armen heen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 19:48

nou ik heb momenteel elke dag wel vieze momenten :+
ik heb een dochtertje van 4 maanden die haar 1e fruithapjes krijgt maar waarvan ook haar eerste tandje door komt dus ik heb dagelijks spuitluiers vol die tot aan haar oren doorlopen :r :')

vroeger toen ik klein was werd ik door mijn hond omver getrokken, zo de hondenstront in ......lekker lig je dan met je smoel :+

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:16

eknein schreef:
Nee ik ik!!

Ik geef zwemles, kindjes die poepen in het water en kotsen is ook een groot favoriet :D .
Heel gezellig, net borstcrawlt kindje buiten adem van gezicht in het water houden. Pak ik ze even vast, zeg ik: 'nog wel een beetje moeilijk he borstcrawlen met je gezicht in het water'. Blurp over mn armen heen.

Maar hoe wordt dit eigenlijk schoongemaakt? Want je kunt dan toch moeilijk het hele zwembad leeg laten lopen?
*ik weet niet of ik dit wel wil weten... := Maar vertel toch maar... :=

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:24

Ik heb eigenlijk ook een best ranzige. Was afgelopen zomer op vakantie met een vriendin van me en haar ouders en broer. We waren in Spanje en gingen de 1e avond even snel naar een restaurantje want het was al laat en we hadden honger. We waren al de enige mensen die er zaten, beetje gek maar goed, kan natuurlijk wel.

Die broer moest naar de wc dus hij loopt naar binnen en komt vervolgens met een hoofd terug :') Die uitdrukking op zn gezicht vergeet ik nooit meer haha! Vertelt ie dat de serveerster die ons bediende op de mannen(!) wc aan het schijten was, met een klein kind daarnaast MET de deur open... =\
Vervolgens komt ze d'r aan lopen, maakt d'r excuses naar hem en ik kon m'n lachen niet inhouden en de rest natuurlijk ook niet. Best schaamtelijk allemaal maar daarbij kwam dat ze een lucht mee nam.. := Heel verschikkelijk. M'n eetlust was ondertussen wel echt weg :+

AapjeAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:08

Hahahaha Jeanine93 die is briljant _O-

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:11

beschimmelde ham eten :r
had hem bijna op toen ik mijn broodje bij toeval omdraaide en zag dat er zwarte vlekken op de ham zaten... heb in 2 jaar geen ham meer gegeten. man wat was dat ranzig!

SarahSammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:40

Een aantal tomaten eten en dan tot de conclusie komen dat er schimmel in zat. Echt zo vies!

Of een ijsje eten en dan tot de conclusie komen dat een vogel even zn behoefte heeft gedaan in je ijsje.
En een vriendin van mij steunde met haar hand op een paaltje, en toen bleek dus dat het hele paaltje ondergetuft was.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 22:19

*rolt van haar stoel van het lachen en GETVER wat een ranzige verhalen komen hier voorbij! *
Mijn vriend snapt niet waarom ik zo in een deuk lag tijdens The Voice.

Het enige waar ik zo snel op kom is dat ik eens uitgegleden ben over een dooie kikker. SJIEP ga je bijna op je bekbek in het donker en 's morgens zie je de ravage die je hebt aangericht. Arm beestje...

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 22:25

Oh bah al die verhalen ! :')

Ik weet nog wel dat toen ik klein was ik over de camping rende, voel ik ineens wat glibberigs 'spletsjen' onder mijn voet en ik glij uit. IEWL! Een naaktslak die daar dus het loodje legde... := _O-

Miekemuis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 22:39

Ik kwam eens aan op stal, en er lagen 2 ovaalvormige roze dingen op de grond, net wat groter dan een vuist. Ik dacht dat de kat weer eens dode jongen had gekregen en wou deze dus weggooien, en toen bedacht ik dat die dag de hengst gecastreerd zou worden.. Dat waren dus zijn ballen :s

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 23:17

Een ding (een van de vele smerige dingen die ik gemiddeld tegenkom), vergeet ik nooit.
Wedstrijddagje, witte kleertjes al netjes aan, fris en fruitig paard van de vrachtwagen af, even in een box gezet, heel mak dier, denk ik kan ik wel even onderdoor de andere beenbeschermer afhalen. En ja hoor, wordt het me toch ineens warm in de nek, stond ie heel relax te plassen op mn hoofd. Nog nooit zo hard naar de wc gerend en daar in het kleine lavabotje mijn haar moeten wassen, daarna lekker capje erop. Sindsdien ben ik er wel van genezen, ik hang nooit meer onder een paard sindsdien.

En verder is mijn job af en toe eens smerig :), kan dus ondertussen wel tegen een stootje.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 23:28

Pascal schreef:
Oh mijn god!!! Gadverdamme, dan had je zo de blokjes kaas op een feest schaal kunnen tuffen!

OMG! Ik werd echt even misselijk van deze opmerking, nav EenitraM haha |(

SaSalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 15:57

Wooow, dit is echt een leuk topic!

Ik heb er ook nog wel eentje, maar die is lang niet zo erg: Bij ons thuis stikte het afgelopen zomer van de mieren, overal! En op een gegeven moment wil ik zo sjamiak ( weet niet hoe je het spelt ) lolly eten. Die witte weet je wel? En ik dus een hap nemen, terwijl ik naar de tv kijk. En omdat er van dat lekkere spul in zit, zuig je ook even lekker. En dan kijk ik even naar mijn lolly. OMG, hondereden mieren lijkjes! Gadverdamme! Ik heb nog nooit zo lang me mond gespoeld. Ieeuw! Dat is eigenlijk best raar, want er zat gewoon een papiertje omheen. Gelijk de hele snoepbak weggegooid. Ieeuw!

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 17:01

Ik zat net op de fiets, komen er vier jongens langs die popcorn aan het eten waren.
Ineens spuugde er 1 een bekwijlde popcorn in mijn haar :r
Hij bleef er helemaal in plakken |o