Nikka schreef:Bij mijn vader mocht de hond ook mee het hospice in. Ik moest dan ook meteen een rondje langs de meeste andere patiënten maken. Ik vond het hospice erg prettig omdat je alle praktische taken niet meer hebt en er gewoon kan zijn. Je kan de kamer inrichten zoals je het wil, ik had schilderijen en de tv opgehaald en nog wat dingetjes.
Wat betreft de prognose omtrent meningitis carcinomatosa, dat is gewoon altijd erg moeilijk. Ieder mens is verschillend. Het is een zeldzame maar wel bekende complicatie bij borstkanker. Ze is nu in goede handen en maak zo goed mogelijk gebruik van de tijd die je nog hebt. Dat zal je later tot troost kunnen zijn.
Hallo Nikka, fijn dat jullie hond ook mee mocht. Bij ons ook. Mag ik vragen hoe je dit alles weet over meningitis car-wat een naam... Wij wisten de orginele naam ook niet. Toen de artsen het vertelden, leken ze ook een beetje... sprakeloos. Alsof ze niet wisten wat ze nu moesten doen.
Zonet belde het hospice op. Mijn vader een hart aanval... ik stikte bijna in mijn broodje. -_-
Of we het kunstgebit van mama even konden meenemen vanmiddag.
Had mama om gevraagd! lol