Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Klinkt misschien beter dan "geen broekpak"
Misschien geen officiele titel gebruiken als black tie, maar iets van inderdaad avondkleding oid... Cocktail vind ik ook niets, want zie mijn moeder nog niet in een cocktailjurkje lopen. (die zie ik sowieso niet in een jurk en die zal dus ook een broekpak in gedachte hebben, maar dat vind ik dus echt helemaal niets eigenlijk...) Misschien iets in de vorm van "wear the dress, tie the tie ofzoiets *even uit mijn mouw geschud*
Men hoeft van mij niet zwaar op chique, maar dames in een leuke jurk en mannen in pak wil ik wel graag eigenlijk... En niet staan vind ik zo'n slecht excuus, voor iedereen is een geschikte jurk of rok te vinden...M_i_R schreef:Maar... wat nou als iemand een jurk of rok echt niet staat en zich zwaar ongemakkelijk voelt in die kleding? Moet zij dan toch perse een jurk of rok aan? Vind het nogal wat om dat op te leggen aan je gasten eigenlijk...
Wij hebben niet echt een kleding voorschrift maar ik ken dan ook niemand die iets aan zou doen wat ik écht niet zou willen hebben. broekpakken zijn volgens mij bij niemand een optie 
No need to be a bridezilla denk ik dan
. Een jurkje is voor vrouwen wel zo leuk en ik denk dat het maar net is wat je zelf het belangrijkst vindt. Ik doe meestal een rok of jurk aan naar een bruiloft, maar ik hou sowieso van jurkjes en rokken. Een vriendin van mij draagt echt geen rokken of jurken en had naar mijn bruiloft een hele mooie wijde broek aan met een gekleurde blouse erop. Dan is het toch ook prima, hakjes eronder en gaan met die banaan!!!

*grapje hoor*

Ik zie mezelf nog niet int wit trouwen. Al vraag ik me af, in hoeverre die kleur me zou staan aangezien ik niet de smalste ben zeg maar