Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ja dat kan. Voor Europa dient u 2 keer zoveel Nederland 1-postzegels te plakken als Europa 1-postzegels. Voor Wereld dient u 3 keer zoveel Nederland 1-postzegels te plakken als Wereld 1-postzegels. Daarnaast dient u een Prioritysticker toe te voegen. Daarmee wordt nationaal en internationaal extra zichtbaar dat het om Prioritypost gaat. Deze zijn gratis te verkrijgen bij het Postkantoor en via de website van PostNL.
Polivy schreef:Hoeft niet persé hoor:Citaat:Ja dat kan. Voor Europa dient u 2 keer zoveel Nederland 1-postzegels te plakken als Europa 1-postzegels. Voor Wereld dient u 3 keer zoveel Nederland 1-postzegels te plakken als Wereld 1-postzegels. Daarnaast dient u een Prioritysticker toe te voegen. Daarmee wordt nationaal en internationaal extra zichtbaar dat het om Prioritypost gaat. Deze zijn gratis te verkrijgen bij het Postkantoor en via de website van PostNL.
(van tnt website)
ElineThera schreef:Je mag mij het adres ook sturen![]()
Ik ben wel heel erg slecht in het schrijven van kaarten naar iemand die ik niet ken en toch een riem onder het hart wil steken. Heeft iemand misschien een idee? Mag via PB gestuurd worden
ElineThera schreef:Je mag mij het adres ook sturen![]()
Ik ben wel heel erg slecht in het schrijven van kaarten naar iemand die ik niet ken en toch een riem onder het hart wil steken. Heeft iemand misschien een idee? Mag via PB gestuurd worden