Vanity_ schreef:hahaha te hilarisch allemaal:P!
mijn bijdrage:
na het stappen werd ik opgehaald door mijn vriend. Ïk zie een zilvere auto en ren en enthousiast op af en spring naar binnen. Kijk ik naast me een wildvreemde man die het niet zo kon waarderen.
druk staan te dansen met een vriend en ineens uitglijden. Achter ons was een groot gordijn en je raad het al, we vielen met gordijn en al naar beneden.
ik was samen met een vriendin en haar ouders een weekend op een bungalowtent. We hebben de hele avond in de cocktailbar op het park gezeten. De terugweg naar huis was echt hilarisch, we waren ervan overtuigd dat iemand ons aan het achtervolgen was en rende al gillend en huilend naar het huisje. Wat bleek het was haar moeder die ons aan het zoeken was. Kan er na drie jaar nog om lachen.
ben ook elk weekend mijn telefoon kwijt en begin dan te gillen dat ie gestolen is. Vind hem altijd terug in mn hand of in mn bh:P
na het stappen kwam ik een oud klasgenootje tegen. Ik riep zijn naam en fietste in volle vaart op hem af om hem een knuffel te geven. Was alleen even vergeten dat er nog een fiets tussen zat en reed keihard tegen hem aan.
samen met een vriendin tegelijkertijd op een barkruk willen gaan zitten en er allebei afvallen.
met me mooie nieuwe hakken van de trap af vallen. Ik stuiterde op mijn kont naar beneden en nam daarbij twee vriendinnen mee, hilarisch gezicht!
heb een keer ruim tien minuten aan de deur staan bellen bij mijn toenmalige vriend, dacht ik... En schreeuwen doe !@#$%^ opennnnnnnnnnnnnnnn!!!! deed ineens heel boos de buurman open... OEPS sorry verkeerde deur.
ik stond met wat vrienden in de kroeg te wachten op nog twee vriendinnen. Ineens zie ik ze voorbij het raam lopen en begin ze te roepen. Het regende dus ze wilde snel naar binnen rennen, waarop een vriendin uitglijd en echt voorbij het raam glijd tot aan de deur. Geloof niet dat ik ook zo hard heb gelachen hahaha!
Hahaa ik heb ook vaak mijn gsm in mijn BH zitten.
Volle paniek waar is mijn gsm!!!! Begin je dus alles af te tasten inclusief BH..
Sjhaa de jongens die bij je staan bekijken je ook echt van WTF als je je gsm heel blij uit je BH vist