Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-11 14:14

Haha ik was vorige week zondag opstap in valkenswaard met een vriend van mij, het was daar toen ook kermis en na sluitingstijd zwalkten wij (ja letterlijk) richting zijn fiets om naar huis te gaan.
Ik wilde perse in de Booster (= kermisattractie die allang dicht was) en probeerde die aan te zetten, deed een stekker ergens erin en plotseling sprong er een supergroot spotlight op het plein van Valkenswaard aan die een groot deel van het plein verlichtte :') Oepsss... En iedereen keek meteen mijn kant op omdat ik met die kabels bezig was ~~}>

En een stukje verderop stonden er 2 politieagenten ik rende/huppelde/zwalkte hun kant op en lachte mijn eigen krom om niks en toen wees ik naar de jongen met wie ik was en zei: Geef hem een boete voor openbaar dronkenschap!!!!! (voor de grap) vervolgens ga ik finaal op mijn plaat waardoor heel mijn panty kapot scheurt en mijn knie bloedde.. En rol vervolgens tegen een stoeprand aan waar ik tot stilstand kwam.. allemaal recht voor die 2 politieagenten
Die politieagent mompelde dat ik 'maar heel snel moest opstaan en weglopen voordat ze MIJ een boete gaven voor openbaar dronkenschap' :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 14:17

Negerzoen schreef:
Oh ja, flink aangeschoten een vriendin op de trein zetten met een groepje. En dan vervolgens denken dat je best 'Perron 9 3/4' op kan rennen. Ik kan je vertellen, dat perron bevond zich niet op dat station. :')

Amen :')

RamOnaa_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 14:18

Nrkee schreef:
Haha ik was vorige week zondag opstap in valkenswaard met een vriend van mij, het was daar toen ook kermis en na sluitingstijd zwalkten wij (ja letterlijk) richting zijn fiets om naar huis te gaan.
Ik wilde perse in de Booster (= kermisattractie die allang dicht was) en probeerde die aan te zetten, deed een stekker ergens erin en plotseling sprong er een supergroot spotlight op het plein van Valkenswaard aan die een groot deel van het plein verlichtte :') Oepsss... En iedereen keek meteen mijn kant op omdat ik met die kabels bezig was ~~}>

En een stukje verderop stonden er 2 politieagenten ik rende/huppelde/zwalkte hun kant op en lachte mijn eigen krom om niks en toen wees ik naar de jongen met wie ik was en zei: Geef hem een boete voor openbaar dronkenschap!!!!! (voor de grap) vervolgens ga ik finaal op mijn plaat waardoor heel mijn panty kapot scheurt en mijn knie bloedde.. En rol vervolgens tegen een stoeprand aan waar ik tot stilstand kwam.. allemaal recht voor die 2 politieagenten
Die politieagent mompelde dat ik 'maar heel snel moest opstaan en weglopen voordat ze MIJ een boete gaven voor openbaar dronkenschap' :')

_O-

RamOnaa_17

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 14:19

Ontzettend dronken een steil bruggetje opfietsen is ook geen succes.
Dan plons je zo voor iedereen z'n neus het water in...

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 14:26

zitten wel geniale tussen hoor _O-

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 14:29

t is dat ik nooit meer echt uitga ^^ maar de verhalen zijn leuk

Joets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 14:30

Aan een jongen vragen hoe hij heet waarop hij antwoord 'dat ben je morgen toch weer vergeten'.
Dat dacht hij omdat ik dus ook behoorlijk van 't padje af was...
Ik liet me dat niet zeggen natuurlijk dus vroeg 'm nog eens hoe hij heette, maar dat niet alleen, ook z'n achternaam, woonplaats en geboortedatum.
Die gegevens heb ik gedurende de hele avond/nacht hardop herhaalt tot ieders 'vreugde' en nu, 8 jaar later, weet ik 't rijtje nog steeds op te noemen :+

Shiirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 15:11

Stipje!

Heb me echt kapot gelache!! :') _/-\o_ _O-
*gaat even diep graven voor eigen bloopers*

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 15:13

Nrkee schreef:

ahh ik lig echt in een deuk om jou :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 15:18

Nrkee schreef:

Te mooi deze! _O-

Vriendinnetje en ik hebben trouwens een tijdje geleden ook nog gehad dat we nergens inkwamen omdat we te dronken waren :') Ik kan me nog vaag iets herinneren dat we aan de arm van 2 turken kroeg na kroeg zijn afgegaan totdat we eindelijk ergens wel binnen kwamen, en ik nog een paar keer heb geroepen tegen zo'n uitsmijter 'Maar ik ben helemaal niet dronken!' :') Uiteindelijk zijn we dus wel ergens ingekomen, en daar komen we nu nogsteeds :))

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 18:09

Ik drink zelf niet, maar ik geniet wel van jullie bloopers hahaha

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 18:24

Al mijn 'bloobers' gebeuren vaak al als ik niet eens zo veel op heb, maar vorige week op vakantie heb ik ook zonder alcohol al al mijn remmingen laten wegvallen, dus dan ben ik met een beetje alcohol op loslippig en gezellig :+ Wat niet altijd slim is :+

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 18:56

Ik herinner me alleen een bloopertje van een vriendin:
Het was 4 uur en we kwamen uit de kroeg, het weer was niet zo goed dus we wilden snel naar huis.
Maar zij bleef een beetje achter en riep ons telkens, maar wij hadden niet zo'n zin om telkens terug te lopen.
Maar ze bleef roepen tot we kwamen kijken en daar stond ze met haar neus bijna tegen de grond: 'jongens, hoe kan dit nou? Er ligt hier een aardbei op de grond'!!
Iedereen: 'waar dan?'
Zij: 'hier, kijk een hele grote aardbei'!!
Bleek zo'n stoeptegel met een lieveheersbeestje erop te zijn, tegen zinloos geweld :D

Vanity_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 19:36

hahaha te hilarisch allemaal:P!

mijn bijdrage:
na het stappen werd ik opgehaald door mijn vriend. Ïk zie een zilvere auto en ren en enthousiast op af en spring naar binnen. Kijk ik naast me een wildvreemde man die het niet zo kon waarderen.

druk staan te dansen met een vriend en ineens uitglijden. Achter ons was een groot gordijn en je raad het al, we vielen met gordijn en al naar beneden.

ik was samen met een vriendin en haar ouders een weekend op een bungalowtent. We hebben de hele avond in de cocktailbar op het park gezeten. De terugweg naar huis was echt hilarisch, we waren ervan overtuigd dat iemand ons aan het achtervolgen was en rende al gillend en huilend naar het huisje. Wat bleek het was haar moeder die ons aan het zoeken was. Kan er na drie jaar nog om lachen.

ben ook elk weekend mijn telefoon kwijt en begin dan te gillen dat ie gestolen is. Vind hem altijd terug in mn hand of in mn bh:P

na het stappen kwam ik een oud klasgenootje tegen. Ik riep zijn naam en fietste in volle vaart op hem af om hem een knuffel te geven. Was alleen even vergeten dat er nog een fiets tussen zat en reed keihard tegen hem aan.

samen met een vriendin tegelijkertijd op een barkruk willen gaan zitten en er allebei afvallen.

met me mooie nieuwe hakken van de trap af vallen. Ik stuiterde op mijn kont naar beneden en nam daarbij twee vriendinnen mee, hilarisch gezicht!

heb een keer ruim tien minuten aan de deur staan bellen bij mijn toenmalige vriend, dacht ik... En schreeuwen doe !@#$%^ opennnnnnnnnnnnnnnn!!!! deed ineens heel boos de buurman open... OEPS sorry verkeerde deur.

ik stond met wat vrienden in de kroeg te wachten op nog twee vriendinnen. Ineens zie ik ze voorbij het raam lopen en begin ze te roepen. Het regende dus ze wilde snel naar binnen rennen, waarop een vriendin uitglijd en echt voorbij het raam glijd tot aan de deur. Geloof niet dat ik ook zo hard heb gelachen hahaha!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 20:11

Vanity_ schreef:
hahaha te hilarisch allemaal:P!

mijn bijdrage:
na het stappen werd ik opgehaald door mijn vriend. Ïk zie een zilvere auto en ren en enthousiast op af en spring naar binnen. Kijk ik naast me een wildvreemde man die het niet zo kon waarderen.

druk staan te dansen met een vriend en ineens uitglijden. Achter ons was een groot gordijn en je raad het al, we vielen met gordijn en al naar beneden.

ik was samen met een vriendin en haar ouders een weekend op een bungalowtent. We hebben de hele avond in de cocktailbar op het park gezeten. De terugweg naar huis was echt hilarisch, we waren ervan overtuigd dat iemand ons aan het achtervolgen was en rende al gillend en huilend naar het huisje. Wat bleek het was haar moeder die ons aan het zoeken was. Kan er na drie jaar nog om lachen.

ben ook elk weekend mijn telefoon kwijt en begin dan te gillen dat ie gestolen is. Vind hem altijd terug in mn hand of in mn bh:P

na het stappen kwam ik een oud klasgenootje tegen. Ik riep zijn naam en fietste in volle vaart op hem af om hem een knuffel te geven. Was alleen even vergeten dat er nog een fiets tussen zat en reed keihard tegen hem aan.

samen met een vriendin tegelijkertijd op een barkruk willen gaan zitten en er allebei afvallen.

met me mooie nieuwe hakken van de trap af vallen. Ik stuiterde op mijn kont naar beneden en nam daarbij twee vriendinnen mee, hilarisch gezicht!

heb een keer ruim tien minuten aan de deur staan bellen bij mijn toenmalige vriend, dacht ik... En schreeuwen doe !@#$%^ opennnnnnnnnnnnnnnn!!!! deed ineens heel boos de buurman open... OEPS sorry verkeerde deur.

ik stond met wat vrienden in de kroeg te wachten op nog twee vriendinnen. Ineens zie ik ze voorbij het raam lopen en begin ze te roepen. Het regende dus ze wilde snel naar binnen rennen, waarop een vriendin uitglijd en echt voorbij het raam glijd tot aan de deur. Geloof niet dat ik ook zo hard heb gelachen hahaha!

Hahaa ik heb ook vaak mijn gsm in mijn BH zitten.
Volle paniek waar is mijn gsm!!!! Begin je dus alles af te tasten inclusief BH..
Sjhaa de jongens die bij je staan bekijken je ook echt van WTF als je je gsm heel blij uit je BH vist :D

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-11 20:21

hahaha +1

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 20:27

_mexx_lady_ schreef:
Hahaa ik heb ook vaak mijn gsm in mijn BH zitten.
Volle paniek waar is mijn gsm!!!! Begin je dus alles af te tasten inclusief BH..
Sjhaa de jongens die bij je staan bekijken je ook echt van WTF als je je gsm heel blij uit je BH vist :D

_/-\o_
Ben blij dat ik niet alleen ben

Of drankkaarten
"Moet ik achter je drinken gaan? Wil best wel je drankkaart nemen hoor :D "

Yeah, didn't think so

x_Katja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 20:48

Jannickee schreef:
Hahhaha geweldig _O-
Ik weet alleen nog dat ik keer terug kwam van stappen, ik sliep bij een vriendin. En zij lag al binnen no time in coma. En ik maar zoeken en zoeken naar mijn bed, en eindelijk wist ik het. De hond hoorde in mijn bed en ik in de hondenmand. Werd ik de volgende ochtend in een hondenmand wakker :')

Al een hele oude, maar ik heb echt in de slappe lach gelegen hier hahahha

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:09

Ik leende een keer een ID van ieamand, ik thuis met een vriendin de geboorte datum uit mijn hoofd geleerd en zelfs het sterrenbeeld. Thuis al wat drankjes op dus opweg naar de stad. Worden we bij de ingang gecontroleerd en natuurlijk vroeg de uitsmijter wat mijn sterrenbeeld was, dus ik roep heel trots: IK BEN EEN BOKSTEEN!
juist ja...

dominiquesr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:10

haha boksteen

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:34

Whahaa ben je wel nog binnen geraakt?

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:34

Haha ja dat wel :+ Volgens mij vond hij het ook wel vermakelijk...

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:54

Ik zat van de week na een avondje stappen samen met een jongen op een trap voor de kroeg wat over koetjes en kalfjes te praten. Komt mijn vriendin eraan oh hij lijkt op P, Ik : die is vet lelijk wen(niet wetend dat ze het over de beste jongen had die naast mij zat). Zei probeerde het enigszins goed te praten voor de beste jongen maar bij alles wat ze zei nee hij is echt heel lelijk met bijbehorende geluiden. Ik hoop dat die arme jongen nog een goeie avond heeft gehad..

En zo komen er elke keer wel mooie verhalen na een avondje stappen

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 22:05

Pascal schreef:
En toen een jaar of 8 terug, flink gedronken... Hier in de stad, stond een politie auto op het plein!
Vriendinnetje en ik flink dronken, wij op onze knieen richting politie auto, zij trekt de deur open en ik spring naar binnen en gil keihard BOE!!!! Man o man ik heb een kerel nog nooit zo hard zien schrikken.

Hij kon het ook niet waarderen en terwijl wij helemaal dubbel lagen, kregen we een ontzettende preek op de achterbank!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ hahahah ge-ni-aal dit!!!!
zie het al helemaal voor me!

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 22:31

Heel lang naar een lantaarn paal staren en uit eindelijk tot de conclusie komen en luidruchtig zeg; 'mijn tuin is te groot voor een lantaarn paal'.

En ik wou naar de Mac want ik was vergeten de appelsaptap bij te vullen. :+

Laatste stukje alleen fietsen naar huis, ging allemaal goed. Tot dat ik bij ons een smal gangetje in moest om naar de tuin te komen.
Natuurlijk zo stil mogelijk.
Eerst langs de deur, ging goed.
Tot dat er een scherpe bocht kwam, reed ik eerst een tuin hek er uit.
Ik riep nog tegen mezelf; ssssssssssttt.
Eindelijk bij mijn eigen tuin aan gekomen, fiets in de schuur gezet, naar binnen gegaan.
Voorzichtig de trap op, na een half uur nog steeds niet boven.
Iedere keer als ik er bijna was, ging ik achterwaarts weer terug.
Uiteindelijk was ik boven, voorzichtig de slaapkamerdeur van mijn ouders open doen.
En heel blij schreeuwen; IK BEN THUIS!
Mijn ouders konden van de schrik de hele nacht niet meer slapen, terwijl ik prins heerlijk lag te slapen. :=