Ik vind het niet leuk dat wij allemaal nog zo nieuwsgierig zijn, en dat TS allaaannng weet wat de verassing was
Als de TS dalijk online komt schrikt ze vast enorm van alle reacties hier, haha! 15 pagina's vol afwachtende Bokkers
Die zit zich misschien te verkneukelen over het in spanning houden van zovele domme bokkertjes Weekendje weg, lijkt mij nu ook niet raar hoor Wat het ook is, veel plezier!
Jeetje denk ff snel tussen me werk door kijken! Maar nog geen update! Volgends my is ze gewoon naar een leuk hotelletje ofzo gewee hihihihi
Er raken steeds meer mensen nieuwsgierig.. Betrap mezelf er op dat ik ook wel heeeeeuuul nieuwsgierig ben haha!! heeft ze het idd wel overleefd?? heeft hij haar ontvoerd?? Damnnnnn... Straks moeten we haar te hulp schieten haha
of ze opent een nieuw topic straks en vertelt wat ze gekregen heeft, en hoe nieuwschierig deze bokkers waren wnat het zijn al bijna 16 pagina's
ook ik betrap mij er zelf op dat ik wil weten wat de verrassing is Haha! ik was een stille lezer, maar dat kan ik niet meer hahahahahahaha
Is niet te hopen dat ze zich dood schrikt................... komen we het nooooooooooooooooit te weten!!!!!!!!!