Voor hun ben ik gevoelloos..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 17:44

Zo ik ben weer terug van werk/vergadering.
Meis ten eerste ben echt supertrots op je dat je in ieder geval heb gepraat.
Heb vandaag echt zo in de rats gezeten of het allemaal goed zou gaan dat ik zelfs via een telefoon van een collega in de pauze een poging tot contact maken heb geprobeerd, terwijl ik totaal niet met die dingen om kan gaan :')

Echt mensen het is zo raar TS is gewoon een leuke jonge GOED (misschien jaloers???) uitziende meid, die er zeker niet vreemd bij loopt maar zelfs goed gekleed, behalve dat ze een wat onzekere houding heeft op het moment dat ze die school in stapt (wat absoluut logisch is) gewoon geen enkel ding waarvan je zou zeggen daarom ze gepest kunnen worden.even voor de duidelijkheid vind dat niemand gepest behoort te worden, maar kinderen pikken je er al snel uit als je een beugel heb of bril of wat gezetter andere kleding enz.
Gister avond me strikt voorgenomen om niet de eerste de beste die een opmerking zou maken bij de strot te pakken, met TS duidelijk afgesproken gewoon lopen naar de leraar waar we naar toe moeten ik doe net of ik niet bij jou hoor.
Bij het naar binnenlopen liep TS achter me en me uiteindelijk voorbij de opmerkingen waren echt niet van de lucht en heb me dan ook zeer verbaasd over de hoeveelheid mensen waar we doorheen moesten en de hoeveelheid verschillende klieken die opmerkingen maakte en geen leraar in de buurt natuurlijk, ik voelde me in de eerste instantie heeeeel klein (laat staan hoe TS zich moet voelen) en daarna zo ontzettend boos dat degene die de laatste opmerking maakte het geluk had dat ik nog met TS naar de leraar moest.....

Ik hoop dan ook zo voor je meis dat de school er iets aan gaat doen en als ik nog iets voor je kan doen....weet je de pb knop te vinden he ;)

Anoniem

Re: Voor hun ben ik gevoelloos..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 18:17

Jemig.. ongelofelijk.. :\

Wat voor opmerkingen maakten ze? Kun je er een paar van noemen?
Ben daar eigenlijk wel benieuwd naar..

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 19:04

wat walgelijk zeg dat is wel heel erg laag om met de halve school dat te doen wat zijn sommige mensen toch dom onderontwikkeld en achterbaks. Je zou ze toch wat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 19:07

Wat walgelijk! Niet eens een leraar/congierge od in de buurt? T moet niet veel gekker worden. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 19:08

NoGo, bedankt voor de pb.. :)

vdTippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 19:32

Heb met ongeloof het topic door gelezen, wat vreselijk zeg. Dat je zo gekleineerd wordt.
Sterkte en hoop dat je gesprek wat opgeleverd heeft!!

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 19:46

Wat rot voor je...
Ik ben zelf ook erg gepest op school. Ik werd gelukkig niet in elkaar geslagen, maar ik werd uitgescholden en er werden liedjes over me gezongen. Ik weet wel een beetje hoe je je voelt. Wordt je alleen in de klas gepest? Of zijn het ook mensen buiten je klas? Anders kan je misschien van klas veranderen. Weet de schoolleiding er ook van?

ps. ik woon dicht bij jou in de buurt. Op welke school zit je (pb)?

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 20:44

Jolliegirl schreef:
shilady schreef:
Dat is zo daks maar we weten allemaal dat dat meesal niet aan de orde vd dag is
en ik vertik het om langdurig gepest te worden als ik de optie heb om mij of aan te passen en naar een andere school kan :) Ik zou het wel welletjes vinden als ik de ts was .

Mag ik jou de vraag stellen: Ben jij uberhaupt wel eens gepest in zoverre tot bedreigingen en slaan en schoppen toe?

Ik vind dat je er echt ongelooflijk makkelijk over schrijft....
Maar zo makkelijk is het allemaal niet.

En '' je vertikt het om zo gepest te worden''
Goh, wie niet?
Maar er iets aan doen is een veel moeilijkere stap, zeker als je bedreigd en geslagen en geschopt wordt!

Ik liet mij liever pesten dan dat ik klappen opving.................

Ja ben heel erg bedreigt en er is zelfs een tijd geweest dat ik ook na schooltijd nog werd lastig gevallen en nageroepen werd als ik in mijn buurt liep . Na die tijd heb ik straatvrees gekregen en heb ik lange tijd niet meer alleen op straat gedurft ;(
Ik was toen nog maar 8 a 9 jaar.. Maar degene die erachter zat had het gewoon echt op me voorzien en wist veel mensen te betrekken bij de pesterijen. Het is toen heel ver gegaan allemaal politie kwam er ook bij enzo....

Het verhaal gaat nog verder mocht je intresse hebben. Ik schrijf idd makkelijk omdat er in mijn ogen soms makkelijke oplossingen zijn mits ouder bereid zijn mee te werken bv bij school wisselen .... Mijn ervaring is dat leraren niet bijster veel doen of kunnen doen aangezien sommige pestkoppen zo hardnekkig zijn en genieten van het pesten en de angsten die de gepeste ondergaat...

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 21:03

Jeetje, TS hoe voel je je nu? En nemen je ouders je nu wel serieus?
NoGo, heel goed dat je bent mee gegaan.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 21:47

Nou ben benieuwt hoe dit verder gaat
TS sterkte !

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 21:59

Wauw NoGo, jij bent echt stoer! +:)+ Wat een topper!

TS, ik hoop zo voor je dat dit de eerste stap naar een leuker leven voor jou was!! Voor jou ook een dikke pluim, heel dapper van je hoor!

renske_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 12:58

En hoe gaat het vandaag op school? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:16

Inderdaad, hoe ging het vandaag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:20

NoGo schreef:
Zo ik ben weer terug van werk/vergadering.
Meis ten eerste ben echt supertrots op je dat je in ieder geval heb gepraat.
Heb vandaag echt zo in de rats gezeten of het allemaal goed zou gaan dat ik zelfs via een telefoon van een collega in de pauze een poging tot contact maken heb geprobeerd, terwijl ik totaal niet met die dingen om kan gaan :')

Echt mensen het is zo raar TS is gewoon een leuke jonge GOED (misschien jaloers???) uitziende meid, die er zeker niet vreemd bij loopt maar zelfs goed gekleed, behalve dat ze een wat onzekere houding heeft op het moment dat ze die school in stapt (wat absoluut logisch is) gewoon geen enkel ding waarvan je zou zeggen daarom ze gepest kunnen worden.even voor de duidelijkheid vind dat niemand gepest behoort te worden, maar kinderen pikken je er al snel uit als je een beugel heb of bril of wat gezetter andere kleding enz.
Gister avond me strikt voorgenomen om niet de eerste de beste die een opmerking zou maken bij de strot te pakken, met TS duidelijk afgesproken gewoon lopen naar de leraar waar we naar toe moeten ik doe net of ik niet bij jou hoor.
Bij het naar binnenlopen liep TS achter me en me uiteindelijk voorbij de opmerkingen waren echt niet van de lucht en heb me dan ook zeer verbaasd over de hoeveelheid mensen waar we doorheen moesten en de hoeveelheid verschillende klieken die opmerkingen maakte en geen leraar in de buurt natuurlijk, ik voelde me in de eerste instantie heeeeel klein (laat staan hoe TS zich moet voelen) en daarna zo ontzettend boos dat degene die de laatste opmerking maakte het geluk had dat ik nog met TS naar de leraar moest.....
Ik hoop dan ook zo voor je meis dat de school er iets aan gaat doen en als ik nog iets voor je kan doen....weet je de pb knop te vinden he ;)

Zou het helpen als jij dit ook bij de schoolleiding meld, als zijnde 'vriendin van' TS?

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:50

Blijheid: ik heb dit wel laten vallen voor ik weer vertrok...Ts heeft het zelf ook nog gemeld ;)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:02

Heb het hele topic doorgelezen en werd er stil van. Dit is gewoon waanzin, hoe ze met TS omgaan. Ga je van school veranderen of niet?
NoGo, ik vind het wel goed van je dat je mee bent gegaan _O_

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-11 19:27

Jeetje he, ik heb me nog nooit zo prettig gevoeld op school.
Ik kwam onzeker binnen, maar na de eerste pauze voelde ik me op me gemak.
Ik liep lachend met mn 2 vriendinnen. Behalve dan, die meisjes kijken me nog raar aan.
En sommige zeggen ook 'als je hun nog 1 x wat aandoet, krijg je met ons te maken blablbalbla'.
Nou ik heb niks gedaan, dus dat is puur gelogen door ze. Als ze me raar aankeken.
Liep ik gewoon lachend voorbij, net alsof ik ze niet kende.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:30

Heel goed TS!

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:32

Fijn om te horen :D

lovestobias_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:33

goedzo TS, hopen dat je je zo goed blijft voelen, toppie :D

ravado

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 19:57

heel goed! :D
Bij mij ging et in het begin ook niet altijd goed :n
Veel treiterijen en flauwe brugklas-grapjes (tas afpakken, openristen leegkiepen boven de prullenbak) echt te flauw.. Gelukkig had ik een hele grote rug en kon ik het van me af laten glijden. Toch was er een periode dat ik me zo slecht voelde, ik dacht dat niemand mij mocht en dat ik lelijk was enzo, ben gaan afvallen en je raad het al.. anorexia ontwikkeld ;( Het heeft lang geduurd, 1 jaar, voordat ik echt zag, dit kan zo niet meer. Maar aankomen wilde ik ook niet.. uiteindelijk ben ik er wel uitgekomen, maar ik zal je zeggen, dit het laatste wat je moet doen! Jezelf de schuld geven! daar wordt je alleen maar moedelozer van. Praat jezelf niet in de put! Wees jezelf! +:)+
Ik ben er gelukkig goed uitgekomen, maar er zijn weinig mensen met wie ik er echt over kan praten, terwijl ik die behoefte soms Zo heb..
Ik heb nog steeds dat ik soms alleen mijn lelijke kanten zie en dat ik mezelf te dik vind, maar ik laat me niet gek maken. Ben nu weer 'normaal' aan de buitenkant en als ik ga stappen krijg ik aandacht genoeg :D Wordt steeds zelfverzekerder van die aandacht, maar of ik er ooit helemaal vanaf zal komen?? Ikk hoop het, net zoveel als dat ik voor jou hoop dat het weer goed komt! Wees sterk, je komt er wel!! +:)+

Lottexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 20:39

Fijn dat het beter gaat TS respect voor wat je gedaan hebt +:)+ hopelijk stoppen ze nu :(:)

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 20:40

Lottexxx schreef:
Fijn dat het beter gaat TS respect voor wat je gedaan hebt +:)+ hopelijk stoppen ze nu :(:)

Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn, toppie!! :j

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 21:01

Fijn dat het zo goed ging vandaag! Is gelijk een hele verbetering, hoop dat dit nu verder doorzet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 21:03

Goedzo!! +:)+ Ik denk dat NoGo wel een dikke knuffel verdient.. :D