Meis ten eerste ben echt supertrots op je dat je in ieder geval heb gepraat.
Heb vandaag echt zo in de rats gezeten of het allemaal goed zou gaan dat ik zelfs via een telefoon van een collega in de pauze een poging tot contact maken heb geprobeerd, terwijl ik totaal niet met die dingen om kan gaan

Echt mensen het is zo raar TS is gewoon een leuke jonge GOED (misschien jaloers???) uitziende meid, die er zeker niet vreemd bij loopt maar zelfs goed gekleed, behalve dat ze een wat onzekere houding heeft op het moment dat ze die school in stapt (wat absoluut logisch is) gewoon geen enkel ding waarvan je zou zeggen daarom ze gepest kunnen worden.even voor de duidelijkheid vind dat niemand gepest behoort te worden, maar kinderen pikken je er al snel uit als je een beugel heb of bril of wat gezetter andere kleding enz.
Gister avond me strikt voorgenomen om niet de eerste de beste die een opmerking zou maken bij de strot te pakken, met TS duidelijk afgesproken gewoon lopen naar de leraar waar we naar toe moeten ik doe net of ik niet bij jou hoor.
Bij het naar binnenlopen liep TS achter me en me uiteindelijk voorbij de opmerkingen waren echt niet van de lucht en heb me dan ook zeer verbaasd over de hoeveelheid mensen waar we doorheen moesten en de hoeveelheid verschillende klieken die opmerkingen maakte en geen leraar in de buurt natuurlijk, ik voelde me in de eerste instantie heeeeel klein (laat staan hoe TS zich moet voelen) en daarna zo ontzettend boos dat degene die de laatste opmerking maakte het geluk had dat ik nog met TS naar de leraar moest.....
Ik hoop dan ook zo voor je meis dat de school er iets aan gaat doen en als ik nog iets voor je kan doen....weet je de pb knop te vinden he