Asociaal gedrag van jezelf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yviertje

Re: Asociaal gedrag van jezelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 11:29

Wist je dat nog niet Sabinee__? Heb jij nog nooit een topic gelezen, waar de TS of iemand anders finaal wordt afgebrand? Dat vind ik pas aso, maar dat hoort hier niet.

Eva_Arno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 11:34

Duhelo schreef:
ik ben agressief op de weg :+

Tja.. durf het bijna niet toe te geven maar ik ook :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 12:06

Ik ben op de weg ook asociaal, maar dit komt in 99% van de gevallen door andere mensen.
Rijd je op een lange weg voor brommers & fietsers, rijden er 10 scholieren voor je en jij op je brommer. Je toetert, niemand gaat aan de kant. Je krijgt de woorden 'he k**ker wijf flikker een eind op hier, ga lekker lopen met je brommer weet ik het. := Nou ik heb me ertussen gepropt, en dr vielen 2 jongens, maar ben daarna lekker doorgereden. Kwam ze +/- 2 weken later nog een keer tegen, 1 keer toeteren en gingen opzij hoor. Dit soort situaties dat mensen niet aan de kant gaan komen veelste vaak voor. Als ik op de fiets rijd, rijd ik altijd rechts, ga bij tegenliggers en of inhalers áltijd aan de kant. Doen mensen dit niet bij mij, gooi ik er toch wel wat woorden uit en kan ik ook nog wel eens wat extra gas geven.

Door rood rijden als ik naar school moet gebeurt ook wel eens, maar dan is het net rood en op je scooter ben je toch al wat sneller.

1x ben ik zelf wel erg asociaal geweest. Kreeg een telefoontje van het verzorgingstehuis van mijn oma, dat het echt niet goed ging. heb toen echt vele gas gegeven en ben door rood gereden, omdat ik weet wat mijn oma kan doen. Kon me dan ook vreselijk irriteren aan mensen die voor je gaan rijden!

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 12:19

uhm...

- er komt iedere 5minuten wel een scheldwoord uit mijn mond :o
- als ik er langs moet met de fiets ga ik er ook gewoon langs.
- er hebben al zeker 5 buschauffeurs een middelvinger van me gekregen omdat ze me bijna aanreden terwijl het voor mij groen was!
- ik kan onwijs aso zijn bij het paardrijden, ik vraag geen voorang ik neem voorrang, zeker als ik iemand zn knol niet laat door lopen
- ik snij mensen af, op de fiets, buiten op het paard en in de bak.
- ik boer als een kerel
- gooi overal mijn peuk neer
- het is altijd eerst ik
- ik zeg tegen NIEMAND u.
- als ik hulp nodig heb dan is het HE *** kom es even het lukt niet ipv vinger opsteken :o
- praat door anderen heen
- kan mensen echt doodzwijgen en arrogant aankijken als ik ze niet mag
- steek mn neus altijd in andermans zaken
- het is bij mij over het algemeen ikke ikke ikke en de rest ken stikke
- oh ja heb nog wel es de neging om overdreveh ploat te proate as er famielie is, heb nou eenmaal een beetje hekel aan mijn familie, kakkertjes, patsers, bah :')

ik edit mezelf nog even: ik zal nooit stelen, mensen in elkaar trappen, echt gemeen pesten negeren is eigenlijk al gemeen genoeg weet namelijk hoe het is om gepest te worden ;)
en mijn meningen zijn over het algemeen uhm heel erg eerlijk :z
Laatst bijgewerkt door Lillian__ op 20-04-11 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 12:25

Zelfkennis is een groot goed Olster :') Maar, ben je er ook tevreden mee? Of is het voornamelijk lekker puberen en rellen? Aangezien in je profiel staat dat je 16 bent :)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 12:27

Dioxide schreef:
Zelfkennis is een groot goed Olster :') Maar, ben je er ook tevreden mee? Of is het voornamelijk lekker puberen en rellen? Aangezien in je profiel staat dat je 16 bent :)

_/-\o_

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 12:28

nee ik erger me soms echt echt echt KAPOT aan mezelf, en probeer mijn scheld woordjes ook te verdraaien.
en ja ben me er goed bewust van, ik ben dan wel kapot aso, ik luister wel dus ik weet het wel van mezelf :').

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 12:29

Maar het rellen op de chat van Horsemasters blijft leuk (A)

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 12:33

Dat is iniedergeval al een start :) Stukje bij beetje gewoon proberen je meest vervelende gedrag te veranderen is geen slecht idee. Denk dat anders veel mensen je al snel zullen betitelen als ras-aso.

Nou scheld en boer ik zelf ook veel hoor, maar voor de rest ben ik best sociaal :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 12:36

Hoe socialer je bent, hoe leuker je leven word, zoalng je maar duidelijke grenzen hebt :)
Al die aso mensen hier zouden eens moeten proberen 2 dagen sociaal en vriendelijk te zijn, en dan kijken hoeveel leuker je leven is!! en hoeveel meer je van jezelf gaat houden. Misschien blijf je er wel in! :)*

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 12:36

Dioxide schreef:
Dat is iniedergeval al een start :) Stukje bij beetje gewoon proberen je meest vervelende gedrag te veranderen is geen slecht idee. Denk dat anders veel mensen je al snel zullen betitelen als ras-aso.

Nou scheld en boer ik zelf ook veel hoor, maar voor de rest ben ik best sociaal :D

ik ook hoor zie je ik ik ik ik ik aan pesten, mensen zomaar in elkaar slaan, en jatten heb ik een AFSCHUWLIJKE hekel.
ik*echoed ik ik ik ik ik ik ik* sta over het algemeen bekend als een lief sociaal meisje

*ahum*

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 12:46

Jorienn schreef:
Ik ben op de weg ook asociaal, maar dit komt in 99% van de gevallen door andere mensen.
Rijd je op een lange weg voor brommers & fietsers, rijden er 10 scholieren voor je en jij op je brommer. Je toetert, niemand gaat aan de kant. Je krijgt de woorden 'he k**ker wijf flikker een eind op hier, ga lekker lopen met je brommer weet ik het. := Nou ik heb me ertussen gepropt, en dr vielen 2 jongens, maar ben daarna lekker doorgereden. Kwam ze +/- 2 weken later nog een keer tegen, 1 keer toeteren en gingen opzij hoor. Dit soort situaties dat mensen niet aan de kant gaan komen veelste vaak voor. Als ik op de fiets rijd, rijd ik altijd rechts, ga bij tegenliggers en of inhalers áltijd aan de kant. Doen mensen dit niet bij mij, gooi ik er toch wel wat woorden uit en kan ik ook nog wel eens wat extra gas geven.

Door rood rijden als ik naar school moet gebeurt ook wel eens, maar dan is het net rood en op je scooter ben je toch al wat sneller.

1x ben ik zelf wel erg asociaal geweest. Kreeg een telefoontje van het verzorgingstehuis van mijn oma, dat het echt niet goed ging. heb toen echt vele gas gegeven en ben door rood gereden, omdat ik weet wat mijn oma kan doen. Kon me dan ook vreselijk irriteren aan mensen die voor je gaan rijden!

Lekker makkelijk om de schuld bij andere mensen te leggen. Jij bent de aso hier, niet andere mensen. Misschien moet je leren om verantwoordelijkheid te nemen voor je eigen gedrag.

Ik vind het trouwens schokkend om te lezen hoeveel bokkers agressief in het verkeer zijn. :oo

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 12:47

Ik ben ook best aso in het verkeer :o ..

Wanneer ik op de scooter rijd en toeter naar fietsers, kijken ze meestal eerst heel sloom om waarna ze gewoon blijven fietsen.. Hier scheur ik dan, met gepaste snelheid want wil geen ongelukken, langs en ik snijd ze dan af.. Heb daar zo'n hekel aan ! je hoort toch dat er iets aan komt ?!

Oja en in de auto ben ik ook niet al te aardig O:) Ik heb altijd en overal commentaar op :o En wanneer er iemand heel dicht op mijn auto gaat rijden, laat ik iets mn gas los en ga 2 km te langzaam rijden.. Moeten ze maar afstand nemen :=

Allebei niet heel handig.. Maar tja, niemand is perfect O:)

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 12:48

Ik ben zeg maar behoorlijk direct en eerlijk(bot), wat niet altijd overkomt zoals ik het daadwerkelijk bedoel(goed namelijk).

Ik rijd altijd iets te hard en ik word snel pissig als mensen onder de max. snelheid gaan rijden of minuten bij de rotonde wachten tot
dat ding helemaal leeg is zodat ze zeker weten dat ze er op kunnen(als ze nou eens naar andere mensen de lichten kijken?)Of met 60 km p/u proberen in te voegen.
En dan kan ik best wel eens flink doorrijden, toeteren en plakken....mensen duidelijk maken dat ik niet snap dat ze het rijbewijs gehaald hebben.

Ook kan ik wel eens heel flink op mijn rem trappen als iemand mijn bumper aan het kussen is.....maar dan krijg je ook leuke reacties hoor.. :')

Ik word dus meestal zo omdat andere mensen dat uitlokken :D :o
tja.......
Laatst bijgewerkt door MiniMouse op 20-04-11 12:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 12:51

Nou inderdaad, ben ook wel geschokt door het gedrag in het verkeer van sommigen. Veiligheid voor jezelf en voor anderen schijnt niet meer belangrijk te zijn.. erg verontrustend.

Bumperkleven is naast irritant ook nog eens gevaarlijk, zijn al veel doden door gekomen omdat er geen tijd meer was om te remmen. Als je je dan niet voor jezelf aan de regels wilt houden, doe het dan voor anderen die graag nog een tijdje willen blijven leven.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:24

Iedereen die aso of hardrijder in het verkeer is, adviseer ik om eens een jaartje in een auto als een Eend of een oude Jeepie-achtige te rijden :D
Dan leer je het wel af om te haasten want ze gaan niet harder!
EN te anticiperen in het verkeer want je hebt gewoon veel meer tijd en ruimte nodig om voorbij een vrachtwagen te komen en inhalen op een 80 km weg als iemand voor je 70 rijdt laat je wel uit je hoofd. :+

Het voordeel aan mijn auto is wel dat niemand mijn achterband in zijn voorruit wil of de bullbar in de achterkant O:) dus de meeste auto's blijven wel op gepaste afstand en als het echt moet rij ik zo over jouw Twingo heen* ~~}>

* die maatregel heb ik tot nu toe nog niet hoeven nemen btw

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:26

Wat is aso in het verkeer? Ik rijd graag een beetje door, vind ik niet zo heel erg aso hoor. Ik vind het aso als iemand rijdt en daarmee de boel ophoudt. Heb ook met autorijden geleerd met het verkeer mee te rijden.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:28

Toeteren, plakken en seinen als iemand niet hard genoeg gaat vind ik aso.
Mensen omver trappen op de fiets vind ik aso.
Mensen omver rijden en uitschelden (niet in jezelf bedoel ik) omdat ze niet snel genoeg gaan.
Of als iemand wil inhalen, gauw ook harder gaan rijden. Om vervolgens weer te gaan remmen.
Dat vind ik aso :)

*edit: hard door een woonwijk scheuren vind ik ook aso. Motorrijders die in de bebouwde kom gas geven incl. herrie vind ik ook aso.

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:35

Hard rijden an sich is niet aso, maar het bijbehorende gedrag wat Nicolletje beschrijft wel. :j

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:43

Dat is ook aso, alhoewel ik 'vroeger' ook aan kwam rijden met mijn knipperende lichten enz. Maar toen was ik nog jong. :D Nu doe ik dat uiteraard niet meer.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:43

Betteke schreef:
Hard rijden an sich is niet aso, maar het bijbehorende gedrag wat Nicolletje beschrijft wel. :j
Dat is echt niet 'bijbehorend' hoor.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:49

Kiwipitje schreef:
Betteke schreef:
Dat is echt niet 'bijbehorend' hoor.

Ze bedoelt echt niet dat iedereen die te hard rijdt dat doet hoor. :+

Niet alles zo letterlijk nemen. :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:50

Helemaal mee eens Nicolletje :j

Overigens net nog het toppunt van asociaalheid gezien. De rouwstoet ter ere van de neergeschoten agent in Baflo trok hier langs. Dan kom je over een grote kruising. Stoet was duidelijk herkenbaar, verkeer werd geregeld door een motoragent en dan NOG trappen mensen flink het gas in om het groene licht te halen. Dat ze daarmee midden in de rouwstoet komen dat boeit ze niet. Dat vind ik pas asociaal. En dom, bij een grote politiemacht :+

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:56

Dat is ook niet netjes maar ik denk dat veel mensen dat niet bewust doen om in die rouwstoet terecht te komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 14:00

@ Betteke: Ik weet niet waar dat laatste op slaat. Ik zeg zelf dat dat aan mij lag inderdaad, dit is ook het asociale gedrag van jezelf (neem aan dat dat over het laatste gaat). Maar ik doelde erop dat ik het toen écht niet leuk vond dat ik dus niet erlangs kon, en dan doel ik op mensen die met zijn 10en naast elkaar rijden. Dáár irriteer ik me dan aan (altijd, maar nu nog wel een tikkie erger uitaard). Dit is het topic voor asociaal gedrag van jezelf, en ik vertelde ook dat ik ASOCIAAL REED , wat ik asociaal vond was het bovenstaande van die jongeren. Snap niet dat ík daar mijn verantwoording moet nemen.