Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dioxide schreef:Dat is iniedergeval al een startStukje bij beetje gewoon proberen je meest vervelende gedrag te veranderen is geen slecht idee. Denk dat anders veel mensen je al snel zullen betitelen als ras-aso.
Nou scheld en boer ik zelf ook veel hoor, maar voor de rest ben ik best sociaal
Jorienn schreef:Ik ben op de weg ook asociaal, maar dit komt in 99% van de gevallen door andere mensen.
Rijd je op een lange weg voor brommers & fietsers, rijden er 10 scholieren voor je en jij op je brommer. Je toetert, niemand gaat aan de kant. Je krijgt de woorden 'he k**ker wijf flikker een eind op hier, ga lekker lopen met je brommer weet ik het.Nou ik heb me ertussen gepropt, en dr vielen 2 jongens, maar ben daarna lekker doorgereden. Kwam ze +/- 2 weken later nog een keer tegen, 1 keer toeteren en gingen opzij hoor. Dit soort situaties dat mensen niet aan de kant gaan komen veelste vaak voor. Als ik op de fiets rijd, rijd ik altijd rechts, ga bij tegenliggers en of inhalers áltijd aan de kant. Doen mensen dit niet bij mij, gooi ik er toch wel wat woorden uit en kan ik ook nog wel eens wat extra gas geven.
Door rood rijden als ik naar school moet gebeurt ook wel eens, maar dan is het net rood en op je scooter ben je toch al wat sneller.
1x ben ik zelf wel erg asociaal geweest. Kreeg een telefoontje van het verzorgingstehuis van mijn oma, dat het echt niet goed ging. heb toen echt vele gas gegeven en ben door rood gereden, omdat ik weet wat mijn oma kan doen. Kon me dan ook vreselijk irriteren aan mensen die voor je gaan rijden!