mayniac_val schreef:@Fiffill: ontzettend, zelfde oogopslag en neus. Grappig dat je dat zelf niet ziet he? Mensen zeggen altijd dat ik veel op mijn jongste broertje lijk maar dat zie ik zelf ook niet. Ik lijk daarentegen juist totaal niet op mijn tweelingbroer, dat ziet niemand.
Ja, wacht maar tot je m'n ouders ziet. Daar zie ik zelf ook in dat ik toch echt hun kind ben.
M'n broertje ook. Maar die vind ik lastiger vergelijken met mezelf, in hoeverre we op elkaar lijken. 
Magnummm schreef:xDramaQueen schreef:Ik weet niet hoe haar broer eruit ziet, wel hoe ts eruit ziet, ik ben zelf biseksueel, en laten we zeggen, ik krijg er nog geen harde tepels van

kwestie van smaak, want met fiffil daarintegen zou ik trouwen

Dat zou ik zelfs willen (bij wijze van natuurlijk

) en ik ben niet biseksueel hoor! Fiffill is gewoon een heel mooi meisje

Maargoed, daar gaat het topic niet over

Vind 'lelijk(er)' sowieso een stom woord, want niemand is lelijk. Iedereen heeft wel íets moois over zich!
Mocht het ooit uitgaan met vriendlief, sta ik straks op je stoep hoor DQ. 
sjorsie schreef:xDramaQueen schreef:jep, maar daarom moet hij zich ook legitimeren voor bier

ah gossie

dejavu schreef:sjorsie schreef:
Een kennis is geboren met een oogafwijking en die was zo scheel als een otter. Zelfs zijn moeder schrok als 'ie 's ochtends zijn oogjes open deed. Later geopereerd en nu een leuke vent, maar ik denk niet dat ik ooit zo'n lelijke baby heb gezien op 'n foto.

Ik vind baby's nooit mooi
maar ik ken ook zat kinderen die niet de knapste waren, en een paar jaar later zie je ze dan weer... toch wel goed opgedroogd!
Overigens kan dat ook andersom natuurlijk... 
Colway schreef:[img]http://94.100.115.86/489950001-490000000/489985901-489986000/489985942_5_qhxd.jpeg[ /img]

LuvdaTossa schreef:Shanna schreef:Dat alle jongsten dom zijn is niet waar.
Ik ken meerdere gezinnen waarbij dat niet het geval is. Ook bij ons thuis (sorry broer, bewijzen zijn er zat

).
Ga je hier serieus ook nog serieus op in

Er zit absoluut geen kern van waarheid in dat de oudsten lelijker zijn dan jongsten. Ik zou zeggen, kom eens met een wetenschappelijk onderzoek en niet van 'ik vind' 'ik hoor van anderen'. Je stelling is gebaseerd op iets subjectiefs en dus te verwerpen.
Dat je moeder ook zoiets zegt

Het is gewoon belachelijk voor woorden.
Ik ben blij dat ik je broer niet ben, tjonge die jongen kan een zo een trauma oplopen in jou familie. Ik heb serieus medelijden met hem.
Sterker nog, volgens het wetenschappelijk onderzoek waren het de oudsten die knapper zijn en succesvoller.... stond hier ergens eerder in het topic.
Maar goed, overal heb je uitzonderingen. Ik ben het niet met TS eens omdat ik veel mensen om me heen ken bij wie ik het oudste kind toch echt mooier vind.
JuliaMaria schreef:De TS wordt hier wel volledig afgetekend als levenloos, maar de mensen die azen op een foto moeten zich misschien ook eens afvragen of ze niet iets beters te doen hebben.....

Om nog maar te zwijgen over de velen die keihard hun best doen om TS te kwetsen. Schaam je...
Kinderachtig gedoe allemaal zeg.
Dat laatste vind ik ook, TS komt op mij ook vrij arrogant over (dat soort dingen zeg je imo niet zo hard over je eigen familie
) maar om nou allemaal meteen op de TS af te gaan geven gaat me ook een beetje te ver.