F_Orumster schreef:lisasander schreef:Ik ben vegetarisch geworden
Hoe heb je dat gedaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjors493 schreef:en als jullie bijv. macoronie eten, eet jij het dan gewoon of ga je wat anders eten?
S_Evelyne schreef:Wij doen ook altijd quorn door de spaghetti/macaroni. Heb wel eens gehad dat een vriendin kwam eten, en dat ze na het eten zei; trouwens, waren jullie niet vegetarier? Er zat toch gewoon gehakt door het eten?
Twiggy2008 schreef:Sjors493 schreef:en als jullie bijv. macoronie eten, eet jij het dan gewoon of ga je wat anders eten?
Wat bedoel je? Ik eet regelmatig heerlijke vegetarische pasta's, hoor. Soms doe ik door de saus de vega gehakt van de AH, die is heerlijk. Maar heel vaak maak ik een heerlijke saus met veel verse groenten. Niemand mist het vlees erbij, hoor. Er zijn zoveel overheerlijke variaties te maken.
Sjors493 schreef:Twiggy2008 schreef:Wat bedoel je? Ik eet regelmatig heerlijke vegetarische pasta's, hoor. Soms doe ik door de saus de vega gehakt van de AH, die is heerlijk. Maar heel vaak maak ik een heerlijke saus met veel verse groenten. Niemand mist het vlees erbij, hoor. Er zijn zoveel overheerlijke variaties te maken.
ik bedoel gehakt door de spagettie of macoronie
dressagelady schreef:S_Evelyne schreef:Wij doen ook altijd quorn door de spaghetti/macaroni. Heb wel eens gehad dat een vriendin kwam eten, en dat ze na het eten zei; trouwens, waren jullie niet vegetarier? Er zat toch gewoon gehakt door het eten?
Hmm die ken ik niet, heb wel eens die van tofu gehad ofzo, dat nooit meerhele pasta was verpest ..
Twiggy2008 schreef:Tofu hoort ook niet in pastagerechten, hahaha