Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Om het moment zelf werkt dat altijd super goed, en ben ik altijd helemaal happy. Maar uiteindelijk komt dan een moment waar het fysiek allemaal wat zwaar wordt, en ben ik meestal een dag 'ziek' om bij te komen (en te slapen
). Daarna gaat het altijd weer wat beter, en kan ik de afspraken die ik plan wat beter (en rustiger) inplannen en verdelen, tot het weer zover is dat ik mezelf het liefst 24 uur per dag vol zet. Zoals nu. 't is eigenlijk een beetje een cirkeltje, dat is ook al heel lang zo. Voor zover ik me kan herinneren doe ik dit al sinds en na het misbruik. Best lastig soms
.
)! Nu nog eentje vinden...
Bedankt voor je complimentje
Je schrijft dat je ook bij een haptonoom gelopen hebt, vind je het goed als ik je daar binnen kort een pb over stuur? Anoniem1991 schreef:Jeej reacties![]()
Gemmeke Hihi, ja dat is iets wat me de laatste tijd gewoon heel erg opvaltBedankt voor je complimentje
Je schrijft dat je ook bij een haptonoom gelopen hebt, vind je het goed als ik je daar binnen kort een pb over stuur?
Wat zou inhouden dat ik de komende 2 maanden op mezelf ben aangewezen. Met zoveel tijd tussen de sessies werkt ook niet, en het levert voor mij alleen maar een extra hoop spanning op. Terwijl ik het ook heel, heel, héél erg vind als we de sessies nu stop moeten zetten...
) Misschien dat haptonome wat anders zegt, maar ik kan me dat niet zo goed voorstellen. Ik begrijp ook wel dat er geen sessies zijn als ze niet betaal wordt, but still... het maakt het voor mij niet gemakkelijker
Haptonome heeft in haar eerdere contact met hem (in de zomervakantie) al aangegeven dat zij het absoluut geen goed idee vind om op dit moment te stoppen. Maar op de een of andere manier lijkt dat voor hem nu niet belangrijk...?
Ik kan misschien wel vragen wat ze ervan vinden als we de kosten delen, 50/50 ofzo... Haptonome is niet zo goedkoop, en we plannen ook altijd dubbele sessies in (30 minuten is gewoon te kort, dan ben ik nog veels te gespannen). Ik zit er nu misschien aan te denken om aan mijn ouders te vragen of ze soms willen betalen als ik andere dingen niet hoef. Bijv. de rest van het jaar niet meer op wedstrijd, geen nieuwe kleren, of mijn sinterklaascadeautjes dan 'ruilen' voor sessies bij haptonome ofzo. Zijn even de eerste dingen die zo in mij opkomen
Zou het aan het mannenbrein liggen?
), wedstrijd gehad met Paard en nog 100 andere dingen.
. En verder...zijn die sessies op dit moment inderdaad super-super belangrijk...
. En misschien experimenteren met sessies van 45 minuten?
Als we de overige 2 sessies op 2 weken zetten, hoeven we inderdaad nog maar zelf een paar weken te overbruggen. één sessie kan ik zowiezo zelf betalen als dat moet, de andere kan ik dan hopelijk 'ruilen' voor andere dingen.
Hoe langer ik erover nadenk, deste slechter lijkt het idee om nu te stoppen. Merk aan mezelf dat ik daar heel opstandig van wordt, zo ben ik helemaal niet en dat moeten we dus ook gewoon niet doen.
30 minuten is te weinig, zeker als we dan ook nog oefeningen moeten doen op 'de bank'. Dat werkt echt alleen als ik kan/durf te ontspannen, en daar heb ik meer dan 10 minuten voor nodig.
Enkele sessies zijn dus gewoon weggegooid eigenlijk.
Zo veel mogelijk ideeën graag, niks is gek