Wie weet betrap ik hen binnenkort wel een keertje, heb waarschijnlijk nieuw kindje dat ook gaat leren rijden op de zelfde plek als Jade (mijn oude manège ook haha). De mama ging eens bellen voor een afspraak en als goede collega moet ik mee natuurlijk
Mocht die Ford Mustang ooit in de weg staan, hier is nog plek in de garage Kan hij deze zomer tijdens ritjes de Corvette van een vriend van me gezelschap houden
WilmaBoy
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-11 23:20
Varekaj schreef:
Mocht die Ford Mustang ooit in de weg staan, hier is nog plek in de garage Kan hij deze zomer tijdens ritjes de Corvette van een vriend van me gezelschap houden
Ik ga onze Mustang echt niet naast een Corvette zetten... een parel zet je niet naast een ruwe bolster...
Nou, overdrijven is ook een vak hè, als je nou een ouderwetse mustang had gehad, à la, maar met zo'n nieuwbakken ding is de lol er toch juist af? Dan is het weer gewoon een auto.
WilmaBoy
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-11 12:10
hyppolyte schreef:
Nou, overdrijven is ook een vak hè, als je nou een ouderwetse mustang had gehad, à la, maar met zo'n nieuwbakken ding is de lol er toch juist af? Dan is het weer gewoon een auto.
kan voor gezorgd worden
Ettesil
Geplaatst: 10-02-11 12:25
hyppolyte schreef:
Ga hem nou niet op ideeën brengen he .
WilmaBoy
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-11 14:53
Ettesil schreef:
hyppolyte schreef:
Nou, ik zeg doen! Maar dan wel die nieuwe bak terugbrengen !
Anoniem
Geplaatst: 10-02-11 21:14
Ik heb een tip (nu gaat iemand me vermoorden haha)!
Elk jaar heb je in A'pen ergens een bijeenkomst "american power on wheels". Iedereen met amerikaanse wagen mag er gratis binnen. je hebt er paar standjes binnen in de hal, buiten staan de auto's. Zitten prachtexemplaren tussen! En er zijn er ook redelijk wat die te koop worden aangeboden.
Ook Ford Mustang Shelby's
de nieuwe vind ik eerlijk gezegd niet zo mooi, heb ze in 2007 zo vaak zien rondrijden op onze rondreis in het Westen van de States dat ik ze beu ben. De originele daarentegen
Ettesil
Geplaatst: 10-02-11 21:58
En bedankt hè...
Heeft hij mazzel dat ik mooie auto's ook nog wel leuk vind.., Dan ga ik gewoon mee
Anoniem
Geplaatst: 10-02-11 22:13
Ettesil schreef:
En bedankt hè...
Heeft hij mazzel dat ik mooie auto's ook nog wel leuk vind.., Dan ga ik gewoon mee
Gelukkig staan er heel wat auto's waarin een mooie vrouw beter past dan een man tenzij hij valt voor een roze slee à la Elvis
Hou echt wel van zijn updates, je begint te lezen en gaat in 1x door tot het einde. En er zijn er verrassend genoeg veel die met smart op die update zitten te wachten
Nou, als jullie Amerikaanse auto's wat vinden, kan ik je wel wat data bezorgen met Amerikaanse weekenden in Belgie hoor, mn schoonvader heeft een Amerikaanse truck, vriendlief een Chevy Van, dus die zitten helemaal in dat wereldje ook
Ettesil
Geplaatst: 11-02-11 11:42
Van je vriendinnen moet je het maar hebben. Zit Hyppolyte net te vertellen hem niet op ideeen te brengen, begin jij ook nog even
Hoe kun je dat nu denken Ook omdat die Amerikaanse weekenden echt leuk zijn hoor, er is in juni of juli een superleuk weekend in Barvaux (dacht ik), zelfs ik vind ze leuk Dus ik denk dat Lawboy ze ook wel leuk zal vinden, als hij daar een beetje van houdt!
Ohhh, flauw hoor liset!!! wij zijn alleen maar heul begaan met jou hoor, zonder ons had je hem niet eens ontmoet he, dan had je nooit per ongeluk verkeerd in zijn topic gepost en was je nooit opgevallen ....
Enneh, hij mag alleen die oude kopen als ie die nieuwe inruilt, dat is toch niks ...
WilmaBoy
Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-11 10:01
Valentijnsweekend update
Ondertussen is het opnieuw zondag avond, mijn liefje is eerder deze middag vertrokken naar huis en ik zit opnieuw op de trein richting Parijs voor een tweedaagse training. Deze keer ben ik wel ruimschoots op tijd en heb me dus comfortabel kunnen installeren in de eerste klas wagon.
Het weekend was weer eens een pareltje, heel veel delen ervan zijn privé, minstens 6 delen ervan, maar het kunnen er evengoed 7 zijn, ik ben ergens de tel kwijtgeraakt… Vrijdagavond is ze al aangekomen en niet de zaterdag. Ik kwam uit Parijs terug. Ik weet het, ik zit er redelijk veel de laatste tijd, maar normaal gezien zal dat wel snel gedaan zijn. Thuis gekomen was ik doodop. Een geluk dat ik een schat van een vrouw heb gevonden die een lekker huis zelf gemaakte lasagne had klaar gemaakt. Die is er ingegaan met veel smaak en liefde. Aan tafel weer eens kunnen bijpraten over alle gebeurtenissen van de week. Ik was dinsdag even langsgegaan zonder aan te kondigen, ik wou ze eens verassen en ben daar dan ook aardig in geslaagd. Ik had toen al aangegeven dat ik mijn haar af wou knippen, en dat heb ik dan de dag erop ook maar even gedaan, maar ze had het nog niet gezien. Ik was wel benieuwd naar de reactie. Een geluk dat ze het kan appreciëren, ik denk dat de meeste mensen met niet herkennen (heb ik dus voorgehad met collega op het werk). Ongeduldig als ik ben kon ik moeilijk wachten om haar Valentijn te geven. Ik kan dus echt mijn mond niet houden… het cadeau was eigenlijk dubbel. Zowel iets persoonlijks (in mijn update van vorige stond al een heel mooie hint wat ze zou krijgen) als iets functioneels heeft ze gekregen. Ik zag aan haar dat het goed was en dat ze het hard op prijs heeft gesteld
De zaterdag hebben we lang uitgeslapen, we hadden eens een weekend voor ons, een weekend waar geen dochter opeens in ons deurgat zou staan, een dag dat we kunnen invullen naar eigen believen. Dat hebben we dus ook gedaan. Even samen naar de bakker lopen omdat het zaterdag mooi was. Althans tot na de middag. We zijn langs Boy gegaan, maar daar is het letterlijk op ons beginnen regenen. Niet tegenstaande heeft hij wel goed gelopen waarbij ik me bedacht dat hij een mooie draf heeft. Mijn liefje heeft dan nog wel even attent gemaakt dat ik dan ook een draver heb.
Terug naar huis want we zouden gaan eten die avond. En het is niet bepaald een restaurant waar me met T-shirt en gescheurde jeans welkom zijn. We zouden ons echt wel opkleden zoals het hoort. Avondkleed (avondjurk voor de Nederlanders onder ons) en voor mij was het dus met das om. Wat zag ze er knap uit! Afspraak was om 8 uur in het restaurant. En we komen net op tijd aan. Blijkt dat ze niet doorhadden dat we voor de zaterdag hadden gereserveerd… ze dachten dat wij op Valentijn kwamen eten.. gelukkig hebben ze ons nog een tafel kunnen versieren en hebben we een zalige maaltijd genoten. Aperitief is iets wat ik haar nog mag leren, dus kies ik voor kir royal, bij het eten een warm gevulde Spaanse rode wijn. Het eerste gerecht krijgen we voorgeschoteld en we vragen ons beide af wat we eigenlijk allemaal eten, maar het is overheerlijk. Het is waarachtig culinair or*****. Het menu welke we genoten hebben kan ik wel eens online zetten indien mensen het zouden willen zien, of je kan eens naar de site van het restaurant gaan als je goed en vooral lekker wilt eten (http://www.dekersentuin.be). Omstreeks middernacht zijn we opnieuw thuis gekomen. Al wat erna komt is opnieuw enkel voor onze smaken bestemd
Zondag breekt aan het is 11 uur voor we wakker worden. Toch nog even van elkaar genieten voor we besluiten op te staan. Zoals gewoonlijk liggen we nog even te praten, te fantaseren en alles wat daarbij hoort. Opstaan moeten we op een bepaald ogenblik wel, honger hebben we allebei en gaan we dus aan tafel met een warme kop thee, vers gebakken brood met kaas. En aan tafel komt het besef dat het weekend weer maar eens voorbij is. Dat ze dadelijk moet gaan vertrekken, dat ze ook naar de paardjes moet en dat ik opnieuw naar Parijs moet vertrekken. Met veel moeite en na uiteindelijke gevangenschap van mijn vriendinnen moet ik ze laten vertrekken… ik ga dan maar aan mijn strijk beginnen die ik al een week aan het uitstellen ben. Ik had gehoopt dat zij die zou doen, maar daar ben ik (nog) niet in geslaagd. Ik kan niet wachten tot volgende week. Dan ga ik naar Breda, en dan ga ik haar paardjes leren kennen…
Oh, en voor ik het vergeet, gezien het niet echt denderend weer was, hebben we heel veel kunnen fietsen afgelopen weekend, stiekem hoop ik wel op slecht weer komend weekend ook