dát heeft wéér gelogen
dát heeft me wéér uitgelachen
dát heeft me wéér geslagen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yviertje schreef:S_uus schreef:Weer een enorm slechte nacht en ik bijna wel zeker weet dat slaaptabletten aanvragen bij de dokter zo meteen wel weer mission failed word.
Ooit een 'slaap' kruidenthee geprobeerd. Werkte bij mij goed.
mayniac_val schreef:S_uus schreef:Weer een enorm slechte nacht en ik bijna wel zeker weet dat slaaptabletten aanvragen bij de dokter zo meteen wel weer mission failed word.
Oh, heb jij er ook zo eentje?
Safiera schreef:Vervelend Suus! Gelukkig heb ik ze wel gekregen net van de psych. Nu maar hopen dat het helpt
mayniac_val schreef:Oh dat ken ikVriendinnetje maakte de fout om te denken dat ik het opbeurend zou vinden 'omdat hij goed eindigt!' Stomme rot film, heb een hele zak pinda M&M's zitten opeten terwijl ik die eigenlijk niet lust.
S_uus schreef:Safiera schreef:Vervelend Suus! Gelukkig heb ik ze wel gekregen net van de psych. Nu maar hopen dat het helpt
Ik heb hem gevraagd of ik een psycholoog mag i.p.v mediant, en dat ik baal van mediant helemaal omdat mijn contactpersoon ermee gestopt is, en ze me doodleuk niet melden wie nu mijn contactpersoon is ..
Dokter zegt dat ik daar zelf over moet bellen en boos moet worden, maar ik wil dus gewoon een psych.
Ik heb ooit via mediantarts oxzepam gehad, en van de huisarts 1 malig temazepam.
Heb mijn mediant destijds gevraagd of ik de arts mocht spreken en dat mocht niet ik moest maar kruidvat melatonine proberen nou, mooi dat dat niet (meer?) werkt.
Seroquel moet ik via mediant arts vragen zei de dokter maja dan moet kje wel dat nummer hebben.