uitnodiging, maar zónder kleine kinderen ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hyppolyte

Re: uitnodiging, maar zónder kleine kinderen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 19:44

Citaat:
ik denk dat ze doelt op het woordje 'ook'. Die komt in die zin best hard aan :D Dat die mensen niet helemaal lekker zijn is duidelijk, maar OOK niet helemaal lekker zijn, heeft toch een iets andere lading ;)

Ohhh, dat heb ik niet eens doorgehad weet je dat? Was ook absoluut niet zo bedoeld natuurlijk :n, dan snap ik bonita's reactie wel ja :=. Solly :o

sunnies1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 22:21

Shanna schreef:
Ik kan me ook voorstellen als je 3 kinderen hebt waarvan de oudste 3 is, dat een oppas dan ook niet zo gemakkelijk te vinden is. Het is wel smiddags he, dan zijn ze alle 3 wakker, hebben honger, moeten verschoond, heb je als oppas je handen vol aan!
Een brunch vind ik dat kinderen gewoon mee moeten kunnen, avond is wat anders. Maar dan slapen de kinderen ook, dus is een oppas makkelijker te vinden.

Maar als je broer inderdaad al vraagt of er dingen stuk kunnen, dan geeft dat toch al aan hoe de kinderen zijn. Ik zou dan alleen wel ALLE kinderen weigeren, en niet alleen die van hem.

In dit geval is misschien ook de moeilijkheid dat de kids ook niet naar opa en oma kunnen, mochten die er nog zijn, omdat die ook aanwezig zullen zijn.
Ik vermoed dat de vraag of er spullen stuk gegooid meer een geintje is.