Dat ik er net achter kom dat ik nog zo'n magnetisch labeltje in mijn trui heb zitten, maar ik geen schaar heb om t eraf te knippen, en ik straks een winkel binnen moet en bang ben dat t alarm af gaat
dat ik nog lekker aan het na genieten ben van het mooie weer + buitenritjes van gister
Edit; OJOOOW DIT IS HET NIET BLIJ TOPIC, HAHAHA
euuh dat ik pijn heb omdat ik gister te veel gedaan heb ?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-12-10 12:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Sabin_e
Geplaatst: 16-12-10 12:09
Mijn huisgenoot. Zij is onaardig + houdt zich niet aan (schoonmaak)afspraken en claimt elke dag de wasmachine. Die wasmachine mogen we met 6 studenten gebruiken, maar nu staat er een 'file' aan wasmanden voor de wasmachine, waar mijn stomme huisgenoot niks op uit doet en haar zoveeltse was er gewoon in gooit. Omdat ze zo NIET leuk is kan ik me best ergeren aan dit soort kleine dingen. Ook ik wil graag m'n was doen vóór de kerstvakantie...
Achja, je hebt leuke en minder leuke huisgenoten - moet er maar mee leren omgaan
Sabine_e, misschien een idee om een schema te maken, met afspraken wanneer iedereen mag wassen?
marjolein_el
Geplaatst: 16-12-10 12:12
Dat ik nog steeds ziek ben en vanavond dus mijn gala op school mis. Heb waarschijnlijk wel iemand gevonden om me kaartje over te kopen, dat is dan wel weer fijn.
rommulus
Dat mijn wekker vanmorgen zo vroeg af ging na ons kerstfeest van het werk gisteravond...
Zilfstar
Geplaatst: 16-12-10 12:25
Dat ik mijn man nog steeds niet zo ver krijg om over een pown erbij voor de kids (vooral dochter) na te denken....
R0oszs
Geplaatst: 16-12-10 12:25
dat ik ziek ben en dus niet kan trainen, lijkt me niet zo verstandig
Ingmar_
Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-10 12:28
Ik word niet blij van m's schouder. Door een te gespannen houding gaat m'n rechterschouder vast zitten en dan krijg ik er heel erg last van en dat trekt door tot in m'n nek en in m'n bovenarm en m'n rug. Verschrikkelijk. Ik kan wel even een goede massage gebruiken. *iemand nog een knappe man in de aanbieding?
Verder word ik niet blij van die hatelijke regen en het feit dat de zon niet door komt en van het feit dat ik nog steeds aan het hoesten ben, hoeveel pillen ik ook slik, hoe warm ik me ook aankleed en hoeveel ik ook op gezond en voldoende eten let. Gaat het dan verdomme nooit over?
Zilfstar
Geplaatst: 16-12-10 12:29
Het topic dat ik net las over molenponies in Belgie....
Dat ik door de regen moest fietsen. Maar toen ik eenmaal op de fiets zat was het nog best lekker fris.
rayoow
Geplaatst: 16-12-10 15:11
Van het weer
en dat de scholen beroepen dag beetje fout liep..waren voortlichting mensen niet omdat ze in fille stonden ect... Gelukkig vergoed school de reiskosten wel!
patatkraam
Geplaatst: 16-12-10 15:14
8nnemiek schreef:
Dat ik er net achter kom dat ik nog zo'n magnetisch labeltje in mijn trui heb zitten, maar ik geen schaar heb om t eraf te knippen, en ik straks een winkel binnen moet en bang ben dat t alarm af gaat
en en en?
petrea
Geplaatst: 16-12-10 15:15
van ALWEER het weer koud en sneeuw
Eefske
Geplaatst: 16-12-10 15:17
Dat ik weeeeer m'n tentamen net niet heb gehaald.. 5,2. Bah. En die pokkeregen hier en al die stomme auto's die onder mijn raam parkeren terwijl er 5 bordjes hangen met 'verboden te parkeren u wordt weggesleept.' Bah.
Regen,vast gezeten met mijn auto in de bagger en mijn schimmel die weer niet wil eten en nog steeds hinkt. Klaar met alles en iedereen!!@#$@$%%
Miekemuis_
Geplaatst: 16-12-10 15:20
Het idee dat ik morgen een mondeling examen engels moet afleggen, en dat de leerkracht echt een tr*t is! De lessen zijn totaal onduidelijk, de opdrachten zijn zo vaag omschreven dat iedereen altijd iets totaal verschillend afgeeft en de hoeveelheid leerstof die we moeten kennen is belachelijk veel! En het toppunt is, dat die zo hard op haar hoofd is gevallen dat ze 13 minuten per persoon uitrekend en ik dus om 8u28 stipt aan de deur moet staan of terug naar huis mag keren. Hopelijk staat haar horloge gelijk met de mijne :S