Vriend houdt zich totaal niet aan tijd/afspraken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

amsterdam_30

Re: Vriend houdt zich totaal niet aan tijd/afspraken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 16:48

TS: was erg voor je.. dus zo belangrijk ben je voor hem? Hij wil je zo graag toch terug en wilde nog een kans.. hij zou veranderen. Nog geen paar dagen later laat ie je op een weekeind avond gewoon zitten terwijl jullie afgesproken hebben?
Ik zou mijn conclusies trekken en langzaam aan kijken waar je uiteindelijk heen kunt. Kun je niet een tijdje naar je moeder zoals je zelf al zei?
Mijn aanbod blijft staan.. ook om gewoon even langs te komen.
Ben vanaf vrijdag weg tot en met 27e, maar voor of na die tijd kan ik!!
Als we voor vrijdag kennismaken, zou je ook in deze tijd in mijn appartementje kunnen meis!!!!!!!!!!!!!

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 17:34

Wat waardeloos zeg. Net de boel 'uitgepraat' en hij flikt het alweer.

Niemand hoeft je denk ik te zeggen wat te doen. Je weet het zelf ook. Maar soms kan het nemen van de juiste beslissing toch nog zoveel pijn doen.
Wens je heel veel sterkte.
Fijn dat Amsterdam30 je dat aanbod doet. Kun je tenminste op vrij korte termijn uit dat huis.

Knuffel meid.

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 17:35

amsterdam_30 schreef:
TS: was erg voor je.. dus zo belangrijk ben je voor hem? Hij wil je zo graag toch terug en wilde nog een kans.. hij zou veranderen. Nog geen paar dagen later laat ie je op een weekeind avond gewoon zitten terwijl jullie afgesproken hebben?
Ik zou mijn conclusies trekken en langzaam aan kijken waar je uiteindelijk heen kunt. Kun je niet een tijdje naar je moeder zoals je zelf al zei?
Als we voor vrijdag kennismaken, zou je ook in deze tijd in mijn appartementje kunnen meis!!!!!!!!!!!!!

Wauw, ik wil jou bij deze een kip geven voor z'n veren +:)+

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 17:52

winnie03 schreef:
Nu, zaterdagavond half 1 geweest. Hij zou om half 11 thuis zijn van vrienden zodat we nog iets konden doen samen. Echter nog steeds geen spoor.. Telefoon staat uit,Ik denk dat ik het wel weet...

Ja, het is enorm balen, maar eigenlijk weet je het wel hoe het zit. Nu nog de kracht vinden om je eigen weg te gaan en er gewoon ECHT mee te kappen. Het is even moeilijk maar daarna geeft het wel rust en vooral ook KRACHT! Ik zou er alleen niet zomaar vanuit gaan dat jij degene bent die moet vertrekken, denk daar nog even goed over na. Je moet nu even vooral aan jezelf denken.

Maar tis echt k.lote voor je, echt. Je zou zo graag willen dat hij gewoon "even" anders ging doen, dat hij bijdraait en dat het dan weer gewoon in orde was en je je leventje gewoon kon voortzetten. Maar ik vrees dat dat echt niet zal gaan.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 18:46

winnie03 schreef:
Mijn excuses voor mijn afwezigheid. Ik heb de afgelopen dagen even bewust afstand genomen van het hele gebeuren omdat ik alleen maar zieker door, vermoed ik, stress.. Ik ben nu een paar dagen even onafhankelijk van jullie na gaan denken en dat heeft me wel goed gedaan denk ik. Ik voel me in ieder geval fysiek een stukje beter :)

Even een korte update. Afgelopen dinsdag verschrikkelijk ruzie gekregen waardoor hij het spontaan uitmaakte. Ik ging erin mee omdat ik dat natuurlijk ook al een tijdje overweeg. Toen kwamen de spijtbetuigingen en verhalen en verontschuldigingen ineens in overvloed. Ik laat me altijd te makkelijk overhalen dus ik ging er wederom in mee. Hij beloofde beter en ik gaf het nog een kans..

Nu, zaterdagavond half 1 geweest. Hij zou om half 11 thuis zijn van vrienden zodat we nog iets konden doen samen. Echter nog steeds geen spoor.. Telefoon staat uit,Ik denk dat ik het wel weet...

Hoe lang ga jij nog met je laten spelen?

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 18:48

Ik denk dat jij, TS, er een keer gewoon niet meer moet zijn, als hij thuiskomt. Dan kun je je in ieder geval niet meer laten ompraten, en sowieso ben je dan een stuk beter af, zo te horen. Als bonus kan hij dan eens voelen hoe het voelt, om in de steek gelaten te worden.

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 18:51

amsterdam_30 schreef:

Wow, wat een fantastisch aanbod krijg je zomaar van een onbekende TS!
Verder heel veel sterkte, ik weet hoe je je voelt om zomaar in de steek gelaten te worden!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 19:34

Meid, hij heeft zichzelf wederom bewezen... Pak je spullen en vertrek. Ik weet het, makkelijk gezegd, maar ik denk dat dat echt de enige oplossing is. Heel veel sterkte!!

@amsterdam30: wat ben jij een ontzettend topmeid zeg!!

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 20:44

TS is het jouw huis/kamer of de zijne of is het gezamenlijk?
HannahFrouk heeft gelijk misschien hoef jij niet weg maar kan hij zijn spullen pakken ~~}>
Hoe hij zich gedraagt is niet goed voor je zelfrespect.
Kijk goed naar wat goed voor jou is. :(:)

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 23:35

Hij kan wel beterschap beloven, roepen en smeken en de grond kussen waarop je loopt... maar hij VERANDERD niet. Dat WIL hij ook niet, kennelijk. En ik vind persoonlijk ook dat een relatie gebaseerd moet zijn op een goede basis, niet op elkaar moeten veranderen. Het werkt gewoon niet op deze manier.

Meneer is kennelijk te dom, te onbeschoft óf te vastgeroest in zijn gewoontes, of alledrie. Feit blijft dat hij zich gewoon niets aan jou gelegen laat liggen. Of je nou doodziek thuis ligt of dat jullie samen zouden gaan stappen, hij doet waar hij op dat moment zin in heeft.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 09:32

TS, mag ik je vragen of je vriend soms een allochtoon is?
Er zijn nl. bepaalde bevolkingsgroepen waarbij het normaal is dat er minder rekening wordt gehouden met de vrouw.
Mijn man levert aan heel wat buitenlanders. Die zitten in de zomer tot s'avonds laat met zijn allen (de mannen dan he) voor hun groothandel bijeen te kletsen en denken er niet aan om op tijd thuis te zijn voor het eten. Die zijn dan al een hele dag van huis en nog maken ze geen aanstalten om naar moeders de vrouw te gaan.
Mijn man vond dat maar vreemd. Het was alsof ze liever bij hun vrienden/collega's waren als bij hun vrouw. (Misschien is dat ook wel zo bij sommigen :D maar toch niet bij allemaal lijkt me). Als mijn man klaar is met werk, dan komt hij meteen naar huis om te eten, zoals de meeste NL mannen dat doen. Maar deze mannen gooiden met goed weer zelfs een BBQ aan en bleven gewoon nog uren na hun werk zitten keuvelen. En dat gebeurde dus niet een keer, dat gebeurde elke keer als mijn man daar 's avonds zijn spullen kwam afleveren (vandaar dat hij er een keer met me over begon).
Dat is een cultuurverschil denk ik.

Maar ja, als dat zo is, wat doe je daar dan aan?

Sneeuwelfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 10:13

Ik weet niet of de TS er veel aan heeft dat we speculeren of ie al dan niet allochtoon zou zijn.

Een dergelijk gedrag is zowieso fout. Daarnaast heb ik zelf een buitenlands (Iraans) exemplaar als vriend, en die zijn mond viel letterlijk open van dit topic. Als ik ziek ben, komt ie aanzetten met soep of fruitsap, en wijkt hij niet van mijn zijde.

Mijn vriend zei verder nog dat de cultuur de levenswijze van iemand bepaalt, het gedrag daarentegen is een kwestie van opvoeding. In zijn opvoeding heeft hij blijkbaar weinig meegekregen van respect hebben voor andere mensen, en rekening houden met hen. Dat is geen onderdeel van een cultuur.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 11:22

Allochtoon of niet, Egoïstisch sowieso ;-)

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 11:25

Pff TS je hebt het totaal niet makkelijk meid! Sterkte!

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 20:28

Sneeuwelfje schreef:
Ik weet niet of de TS er veel aan heeft dat we speculeren of ie al dan niet allochtoon zou zijn.

Een dergelijk gedrag is zowieso fout. Daarnaast heb ik zelf een buitenlands (Iraans) exemplaar als vriend, en die zijn mond viel letterlijk open van dit topic. Als ik ziek ben, komt ie aanzetten met soep of fruitsap, en wijkt hij niet van mijn zijde.

Mijn vriend zei verder nog dat de cultuur de levenswijze van iemand bepaalt, het gedrag daarentegen is een kwestie van opvoeding. In zijn opvoeding heeft hij blijkbaar weinig meegekregen van respect hebben voor andere mensen, en rekening houden met hen. Dat is geen onderdeel van een cultuur.

Nee, daar heb je gelijk in, dat in geval van TS haar vriend weinig respect toont dat hij zelfs in geval van haar ziekte niet op tijd thuis is.

Wij vonden het echter vreemd dat die mannen (groentegroothandelaren) die dus al van 'smorgensvroeg weg zijn, blijkbaar 's avondslaat ( na 20.00- 21.00 uur) nog steeds geen behoefte er aan hebben om naar huis te gaan, naar vrouw en kinderen (en dit is echt niet 1 keer in de week dat we dat gezien hebben, maar vrijwel elke zomeravond). De enige vergelijking die ik ermee kon trekken, is dat ook TS haar vriend tot 's avonds laat blijkbaar liever bij zijn vrienden zit als bij zijn vriendin.
En dat is het enige wat ik met cultuurverschil wilde aanduiden. Niet met het feit dat hij haar in de steek laat als ze pillen nodig heeft en ze daarvoor op hem zit te wachten. En dan ook nog beledigd is oftewel het "gesprek" uit de weg gaat. Dat is gewoonweg grof, onbeleefd en respectloos.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 09:59

Ben benieuwd hoe en wat nu met TS

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 23:40

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met je gaat TS.

sundancer87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 09:00

Hou de eer aan jezelf! Je verdiend gewoon veel beter!
Mijn vriend laat altijd weten als ie wat later is en ik ook.... Trek je conclusie na wat hij gezegd heeft...
Je bent het niet waard om als vuil behandeld te worden... Jij niet, niemand niet...

Ben ind ook benieuwd hoe het nu met je gaat! Sterkte en succes!

Karnaval

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 17:05

Kanelly schreef:
Oké, die medicijnen had hij wel even kunnen halen...

Maar waarom moet hij verder op bepaalde tijden thuis zijn?

Ik zou daar ook helemaal kriegelig van worden...
Ook al is het om koffie te drinken bij familie. (nu weet ik niet hoe je vriend is, maar ik ben ook geen familiemens, familieafspraken zouden bij mij ook echt geen prioriteit hebben)

En je laten staan bij het station, nee dat is niet leuk.
Maar zelf zorgen dat je vervoer hebt?
Lijkt me vreselijk om afhankelijk te zijn van je vriend...

En inderdaad...alles opgeven voor een kerel... been there, done that. En doe het nooit meer.

Volgens mij is het een kleine moeite om iemand van 't station te halen, Als mijn vriend me zou laten staan op het station, Ik zou laaiend zijn!
Dan is er volgens mij ook weinig respect.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-10 17:26

Karnaval schreef:
Kanelly schreef:

Ook al is het om koffie te drinken bij familie. (nu weet ik niet hoe je vriend is, maar ik ben ook geen familiemens, familieafspraken zouden bij mij ook echt geen prioriteit hebben)

En inderdaad...alles opgeven voor een kerel... been there, done that. En doe het nooit meer.

Volgens mij is het een kleine moeite om iemand van 't station te halen, Als mijn vriend me zou laten staan op het station, Ik zou laaiend zijn!

Zeker als hij afgesproken had om mij op te halen!! {x)

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 13:42

Hoe is het nu met je ??

Boomerang

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 13:46

Imo is hij te laf de relatie te verbreken en lijkt het wel of hij hoopt dat je weggaat... Verder snap ik niet dat je jezelf zó laag hebt staan, komop!

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 17:24

TS hoe is het inmiddels met je?
Ben je lichamelijk al lekker opgeknapt? Dingen een beetje op een rijtje gekregen?

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 18:01

Karnaval schreef:
Kanelly schreef:

Zeker als hij afgesproken had om mij op te halen!! {x)[/quote]

Mijn ex heeft me dat ook eens geflikt, ik had een uitje van de zaak en hij zou me op komen halen zodat ik ook wat kon drinken.

Werd ik gebeld door zijn baas dat hij mijn ex niet te pakken kreeg, en maar moest proberen om nog ander vervoer te regelen...

Ik heb hem meerdere malen proberen te bellen (echt wel 20x) toen met de taxi naar huis gegaan.

Lag meneer thuis op de bank te maffen, zijn telefoon op tafel dus die moet hij gehoord hebben...
Ik heb een emmer water gepakt en het hele boeltje over hem heen gegooid en ben kwaad naar bed gegaan...

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 17:17

hier een meelezer.. ben ook wel benieuwd hoe het nu \gaat :D