Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amsterdam_30 schreef:TS: was erg voor je.. dus zo belangrijk ben je voor hem? Hij wil je zo graag toch terug en wilde nog een kans.. hij zou veranderen. Nog geen paar dagen later laat ie je op een weekeind avond gewoon zitten terwijl jullie afgesproken hebben?
Ik zou mijn conclusies trekken en langzaam aan kijken waar je uiteindelijk heen kunt. Kun je niet een tijdje naar je moeder zoals je zelf al zei?
Mijn aanbod blijft staan.. ook om gewoon even langs te komen.
Ben vanaf vrijdag weg tot en met 27e, maar voor of na die tijd kan ik!!
Als we voor vrijdag kennismaken, zou je ook in deze tijd in mijn appartementje kunnen meis!!!!!!!!!!!!!
winnie03 schreef:Nu, zaterdagavond half 1 geweest. Hij zou om half 11 thuis zijn van vrienden zodat we nog iets konden doen samen. Echter nog steeds geen spoor.. Telefoon staat uit,Ik denk dat ik het wel weet...
winnie03 schreef:Mijn excuses voor mijn afwezigheid. Ik heb de afgelopen dagen even bewust afstand genomen van het hele gebeuren omdat ik alleen maar zieker door, vermoed ik, stress.. Ik ben nu een paar dagen even onafhankelijk van jullie na gaan denken en dat heeft me wel goed gedaan denk ik. Ik voel me in ieder geval fysiek een stukje beter
Even een korte update. Afgelopen dinsdag verschrikkelijk ruzie gekregen waardoor hij het spontaan uitmaakte. Ik ging erin mee omdat ik dat natuurlijk ook al een tijdje overweeg. Toen kwamen de spijtbetuigingen en verhalen en verontschuldigingen ineens in overvloed. Ik laat me altijd te makkelijk overhalen dus ik ging er wederom in mee. Hij beloofde beter en ik gaf het nog een kans..
Nu, zaterdagavond half 1 geweest. Hij zou om half 11 thuis zijn van vrienden zodat we nog iets konden doen samen. Echter nog steeds geen spoor.. Telefoon staat uit,Ik denk dat ik het wel weet...
amsterdam_30 schreef:TS: was erg voor je.. dus zo belangrijk ben je voor hem? Hij wil je zo graag toch terug en wilde nog een kans.. hij zou veranderen. Nog geen paar dagen later laat ie je op een weekeind avond gewoon zitten terwijl jullie afgesproken hebben?
Ik zou mijn conclusies trekken en langzaam aan kijken waar je uiteindelijk heen kunt. Kun je niet een tijdje naar je moeder zoals je zelf al zei?
Mijn aanbod blijft staan.. ook om gewoon even langs te komen.
Ben vanaf vrijdag weg tot en met 27e, maar voor of na die tijd kan ik!!
Als we voor vrijdag kennismaken, zou je ook in deze tijd in mijn appartementje kunnen meis!!!!!!!!!!!!!
maar toch niet bij allemaal lijkt me). Als mijn man klaar is met werk, dan komt hij meteen naar huis om te eten, zoals de meeste NL mannen dat doen. Maar deze mannen gooiden met goed weer zelfs een BBQ aan en bleven gewoon nog uren na hun werk zitten keuvelen. En dat gebeurde dus niet een keer, dat gebeurde elke keer als mijn man daar 's avonds zijn spullen kwam afleveren (vandaar dat hij er een keer met me over begon).

Sneeuwelfje schreef:Ik weet niet of de TS er veel aan heeft dat we speculeren of ie al dan niet allochtoon zou zijn.
Een dergelijk gedrag is zowieso fout. Daarnaast heb ik zelf een buitenlands (Iraans) exemplaar als vriend, en die zijn mond viel letterlijk open van dit topic. Als ik ziek ben, komt ie aanzetten met soep of fruitsap, en wijkt hij niet van mijn zijde.
Mijn vriend zei verder nog dat de cultuur de levenswijze van iemand bepaalt, het gedrag daarentegen is een kwestie van opvoeding. In zijn opvoeding heeft hij blijkbaar weinig meegekregen van respect hebben voor andere mensen, en rekening houden met hen. Dat is geen onderdeel van een cultuur.

Kanelly schreef:Oké, die medicijnen had hij wel even kunnen halen...
Maar waarom moet hij verder op bepaalde tijden thuis zijn?
Ik zou daar ook helemaal kriegelig van worden...
Ook al is het om koffie te drinken bij familie. (nu weet ik niet hoe je vriend is, maar ik ben ook geen familiemens, familieafspraken zouden bij mij ook echt geen prioriteit hebben)
En je laten staan bij het station, nee dat is niet leuk.
Maar zelf zorgen dat je vervoer hebt?
Lijkt me vreselijk om afhankelijk te zijn van je vriend...
En inderdaad...alles opgeven voor een kerel... been there, done that. En doe het nooit meer.
Karnaval schreef:Kanelly schreef:Oké, die medicijnen had hij wel even kunnen halen...
Ook al is het om koffie te drinken bij familie. (nu weet ik niet hoe je vriend is, maar ik ben ook geen familiemens, familieafspraken zouden bij mij ook echt geen prioriteit hebben)
En inderdaad...alles opgeven voor een kerel... been there, done that. En doe het nooit meer.
Volgens mij is het een kleine moeite om iemand van 't station te halen, Als mijn vriend me zou laten staan op het station, Ik zou laaiend zijn!
Dan is er volgens mij ook weinig respect.
Karnaval schreef:Kanelly schreef:Oké, die medicijnen had hij wel even kunnen halen...
Volgens mij is het een kleine moeite om iemand van 't station te halen, Als mijn vriend me zou laten staan op het station, Ik zou laaiend zijn!
Dan is er volgens mij ook weinig respect.
[/quote]