Rit met nachtbus escaleert, gevecht met politie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 15:57

sporter schreef:
Kiwipitje schreef:
Djiez :'). Ik ben accountant en er circuleert op internet ook wel een grappig stukje over accountants. Stuur dat wel eens door aan mensen. Wil niet zeggen dat ik niet van mijn werk houd hoor :n.

Maar die bakken met geld maken een hoop goed ;) :Y)

Net zoals bij ons het respect. :D

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 15:58

Laura1982 schreef:
dat jullie het als zeurstukje zien zegt meer over jullie. jullie begrijpen dus niet dat agenten soms een veel te grote bak ellende over zich heen krijgen die ze niet verdienen. neemt niet weg dat ons werk het mooiste is wat er bestaat. Ik wil er mee zeggen dat waar mensen werken er ook fouten worden gemaakt. alleen lijkt het de laatste tijd zo dat als je agent ben je alleen maar hoort hoe slecht je het doet. Je hoort het bijna niet als we het goed doen want dan valt er niks te Z eiken.

Mijn vriendin is agente. Dus die gaat helaas niet op.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 15:59

robeer schreef:
sporter schreef:
Maar die bakken met geld maken een hoop goed ;) :Y)
Net zoals bij ons het respect. :D
Ik hoop niet dat je respect voor het werk dat je doet nu gaat verwarren of vergelijken met het feit dat je ervoor betaald wordt :7.

JuliaMaria

Ariebombarie schreef:
Angelita schreef:
Dat is helemaal niet aan de orde. Dit is een meningskwestie. Ik ontken absoluut de feiten niet, ik heb het immers allemaal gelezen, maar mijn mening over hoe die jongen zich had moeten gedragen is anders. Beetje onzinnige reactie van je Vienna. ;)

ja maar wel een meningskwestie over feiten, of iig hoe het ging. en dan weegt voor mij fiffil zwaarder vanwege al eerder genoemde reden.

Als je nou even goed leest heb ik het geen moment over wat er gebeurt is, maar over dat ik het niet eens ben met de manier waarop die jongen gereageert heeft. Dat heeft niets met feiten te maken maar met mijn mening over zijn gedrag. En in plaats van achter Fiffil aan te sjouwen kan je ook je eigen mening vellen toch? ;) Ik vind ''dan weegt het van Fiffil zwaarder'' een beetje raar, je hoeft niet te kiezen hoor? :?
Laatst bijgewerkt door JuliaMaria op 15-11-10 16:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Adil

Vienna2007 schreef:
Laura1982 schreef:
dat jullie het als zeurstukje zien zegt meer over jullie. jullie begrijpen dus niet dat agenten soms een veel te grote bak ellende over zich heen krijgen die ze niet verdienen. neemt niet weg dat ons werk het mooiste is wat er bestaat. Ik wil er mee zeggen dat waar mensen werken er ook fouten worden gemaakt. alleen lijkt het de laatste tijd zo dat als je agent ben je alleen maar hoort hoe slecht je het doet. Je hoort het bijna niet als we het goed doen want dan valt er niks te Z eiken.

Mijn vriendin is agente. Dus die gaat helaas niet op.

Noem jij al jouw vrienden zeikerds? :Y)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:01

Adil18 schreef:

Jij niet dan? _O-

wattenstaafj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:02

Ontopic: Ik heb er nog even over na gedacht en vond dit geweld wel verantwoord. Ik vind het jammer dat mensen zoveel commentaar hebben op agenten. Ik zou graag zien dat er knokploegen zouden zijn zoals in uitgaansplaatsen in spanje, die vooral op uitgaansavonden met harde knuppel regeren. Een grote mond tegen beveiliging of agent zal dan naar mijn mening langzaamaan uit het straatbeeld verdwijnen-realistischer:minderen en er zal hopelijk wat respect/angst voor terug komen. Want dat die domme schreeuwlelijkerds in de bus, ook wel omstanders genoemd dit gedrag durven vertonen lijkt mij abnormaal. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het eng vind dat ze zo'n hond erop los laten. Zij weten wat ze doen, ik niet. Maar ik zou knap hard balen als ik in de buurt van de hond stond zoals ts.

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:03

Adil18 schreef:

Als ze met zo'n verhaal aankomt. Ja.

Maar daar ben je vrienden voor, eerlijkheid.

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:03

Ayasha schreef:
Adil18 schreef:

Jij niet dan? _O-

Waarschijnlijk vage kennis. :D

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:04

Ayasha schreef:
Adil18 schreef:

Jij niet dan? _O-

Natuurlijk, daarom ben ik ook zo graag met ze bevriend :Y)

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:04

Ach, de argumenten zijn op, dan komen de kinderachtige smilies?
Blijf gewoon ontopic.

Fenrir

Re: Rit met nachtbus escaleert, gevecht met politie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-10 16:05

Net gebeld door een man van Pownieuws, ze willen graag dat ik mijn verhaal doe bij een verslaggever dus ze kijken of ze die nog langs kunnen sturen vandaag...

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:06

Of gewoon, net zoals in Zweden, €12,- vragen voor een biertje. Volgens mij komt een groot deel van die agressie toch doordat mensen wat (te veel) gedronken hebben. Als je de drank zo duur maakt is dat zo opgelost lijkt mij :).

Ayasha
Blogger

Moedig Fiffill! +:)+

Ariebombarie

Angelita schreef:
Als je nou even goed leest heb ik het geen moment over wat er gebeurt is, maar over dat ik het niet eens ben met de manier waarop die jongen gereageert heeft. Dat heeft niets met feiten te maken maar met mijn mening over zijn gedrag. En in plaats van achter Fiffil aan te sjouwen kan je ook je eigen mening vellen toch? ;) Ik vind ''dan weegt het van Fiffil zwaarder'' een beetje raar, je hoeft niet te kiezen hoor? :?

ik heb mijn mening al eerder hier neergezet, dus wie moet er nou goed lezen :+ :')
excuses dat ik het opvatte alsof jij hier wel eens ff zou neerzetten hoe het nou werkelijk ging, ipv fiffil dr verhaal :+ ;)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:07

Vienna2007 schreef:
Adil18 schreef:

Als ze met zo'n verhaal aankomt. Ja.

Maar daar ben je vrienden voor, eerlijkheid.

Dus als jouw vriendin graag wat meer respect zou willen hebben voor haar werkzaamheden en het feit dat ze haar leven op het spel zet in bepaalde situaties voor mensen als jij en ik....Dan noem je haar een zeikerd? En dan noem je dat eerlijkheid?

Ik noem dat gebrek aan respect en inlevingsvermogen...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-10 16:07

Kiwipitje schreef:
Of gewoon, net zoals in Zweden, €12,- vragen voor een biertje. Volgens mij komt een groot deel van die agressie toch doordat mensen wat (te veel) gedronken hebben. Als je de drank zo duur maakt is dat zo opgelost lijkt mij :).

Wat een onzin, dan benadeel je toch ook mensen die wel gewoon wat kunnen drinken zonder maf te doen... ik had ook wat gedronken, maar genoeg om al weer totaal nuchter te zijn toen ik na een stuk lopen in de bus zat. Niet iedereen zuipt zich lam.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:08

wattenstaafj schreef:
Ontopic: Ik heb er nog even over na gedacht en vond dit geweld wel verantwoord. Ik vind het jammer dat mensen zoveel commentaar hebben op agenten. Ik zou graag zien dat er knokploegen zouden zijn zoals in uitgaansplaatsen in spanje, die vooral op uitgaansavonden met harde knuppel regeren. Een grote mond tegen beveiliging of agent zal dan naar mijn mening langzaamaan uit het straatbeeld verdwijnen-realistischer:minderen en er zal hopelijk wat respect/angst voor terug komen. Want dat die domme schreeuwlelijkerds in de bus, ook wel omstanders genoemd dit gedrag durven vertonen lijkt mij abnormaal. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het eng vind dat ze zo'n hond erop los laten. Zij weten wat ze doen, ik niet. Maar ik zou knap hard balen als ik in de buurt van de hond stond zoals ts.

kheb het hier nog niet gezien hoor... en als het zo zou zijn, dan is daar meer voor nodig dan een discussie lijkt mij :+

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:08

Vienna2007 schreef:
Blijf gewoon ontopic.

Nou ja, wij hebben argumenten aangedragen...Ik heb bij jou nog niet veel meer gezien dan absoluut ongegronde veroordelingen...?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:09

Als mijn vriendin haar hart zou komen uitstorten over het feit dat ze stukjes mens bij elkaar heeft gezocht die middag zou ze van mij een knuffel krijgen. :\ :(:) Niet een "sja dat hoort er bij he". Dat getuigt imo van een gebrek aan empathie en sociale vaardigheden. Maar goed, dat de sociale vaardigheden van tegenwoordig niet het van het zijn, bewijst deze situatie maar.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 15-11-10 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:10

Ontopic? :)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:10

Fiffill schreef:
Kiwipitje schreef:
Wat een onzin, dan benadeel je toch ook mensen die wel gewoon wat kunnen drinken zonder maf te doen... ik had ook wat gedronken, maar genoeg om al weer totaal nuchter te zijn toen ik na een stuk lopen in de bus zat. Niet iedereen zuipt zich lam.
Hoho :P, beetje kort door de bocht om dit zomaar af te schrijven als onzin. Ik heb zelf gezien dat het dáár in ieder geval prima werkt. Ik lust ook wel een drankje hoor, en wel meer dan één ook. Ik ga alleen niet schreeuwen of wat dan ook, net zoals jij :). Ik denk alleen dat dit wél een oplossing zou zijn voor dit probleem. Niet dat ik daar zelf 100% blij mee zou zijn. Wél voor het deel dat er minder agressieve mensen zijn, niet voor het deel dat ik dan zelf ook bijna niets meer kan drinken.

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:11

Adil18 schreef:
Vienna2007 schreef:
Blijf gewoon ontopic.

Nou ja, wij hebben argumenten aangedragen...Ik heb bij jou nog niet veel meer gezien dan absoluut ongegronde veroordelingen...?

Mij is eerlijk gezegd niet duidelijk wat je weerlegt wilt hebben hoor Vienna?

Ik vind het trouwens niet prettig dat je mij als zeikerd bestempeld. Je kent me niet en weet niet wie ik ben en toch heb je je oordeel klaar, enkel en alleen omdat ik een beroep uitoefen. Bedankt.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-10 16:12

De verslaggever komt tussen half 5 en kwart voor 5. :=

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:12

Adil18 schreef:
Dus als jouw vriendin graag wat meer respect zou willen hebben voor haar werkzaamheden en het feit dat ze haar leven op het spel zet in bepaalde situaties voor mensen als jij en ik....Dan noem je haar een zeikerd? En dan noem je dat eerlijkheid?

Ik noem dat gebrek aan respect en inlevingsvermogen...

He, klein tipje. Probeer niet elke keer voor mij te denken, of mij woorden in de mond te leggen okee?
Dan kan ik misschien eens normaal met je praten.

Het is nu een wirwar van jij zegt iets, dat ik zou denken of zeggen, en dat moet ik dan weer tegenspreken omdat het er zo niet staat..
Erg vermoeiend.