Vind het een erg prettige verzekeraar en alles wat ik nodig heb wordt vergoed voor ± 125

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ma_rie_tje schreef:Op aanraden van mijn TA ben ik naar DSW gegaan
Ik weet dat ik me aanvullend moet verzekeren voor mn gebit (probleem bekkie)
Als de AB niet aan slaat wordt het komend jaar een operatie.
En dan komend jaar nog een brug of een kroon (afhankelijk van de operatie,als het lukt krijg ik een kroon, als het niet lukt moet kies eruit en komt er daan een brug).
Moet dus hoof verzekerd zijn, en goed op tandheelkundig gebied. Zijn advies was DSW, een kleine regionale verzekerings maatschappij.
Vue schreef:Yucca heb je al naar VGZ jong gekeken?![]()
Ik heb net m'n aanvraag ingevuld voor een overstap van DSW naar VGZ - Jong.
flyfly schreef:@daffene , heeft je man dan het hele jaar door deze 3 dingen nodig??
Het is echt erg moeilijk om te vergelijken omdat het bij elke verzekering weer anders is.
Meestal krijg je voor brillen ed maar erg weinig vergoed.
Vue schreef:Ja, maarja zo gek scheeltie niet met m'n huidige (DSW) verzekering.. voor dat beetje extra heb ik wel meteen een tandartsenverzekering erbij..
Ze zijn allemaal duur. Ik vind het uberhaupt onzin dat ik meer dan honderd euro in de maand betaal terwijl ik niet vaak iets (zal je net zien dat als ik m'n aanvullende stop zet er iets gebeurt) en áls ik wel iets heb mag ik het alsnog zelf betalen.(lang leve eigen risico.)
flyfly schreef:Als ik op de site kijk van Anderzorg dan maak ik eruit op dat het eigen risico alleen geld voor de behandelingen die in het basispakket zitten. Waar je aanvullend voor verzekerd bent krijg je vergoed zoals in de polis staat. Zou helemaal te gek worden dat je je verzekerd en dan nog eerst je eigen risico moet betalen.
Let er goed op det de zorgeverzekeraars je proberen bang te maken voor eventuele kosten die kunnen gaan komen!! Maar ga je echt gebruik maken van zorg?? Dat weet je niet. Wij hebben het erop gegokt en het maximale eigen risico genomen en gaan het verschil elke maand in een potje stoppen om als buffer te dienen voor als het nodig is. Scheelt per persoon als € 25,00 in de maand en dat x 3. Hoe kunnen die maatschappijen anders zulke grote gebouwen zetten?? Juist, van ons geld, dat wel is betaald maar waar niks mee is gedaan. Kun je het zelf ook bewaren.
flyfly schreef:Als ik op de site kijk van Anderzorg dan maak ik eruit op dat het eigen risico alleen geld voor de behandelingen die in het basispakket zitten. Waar je aanvullend voor verzekerd bent krijg je vergoed zoals in de polis staat. Zou helemaal te gek worden dat je je verzekerd en dan nog eerst je eigen risico moet betalen.