De Birkenstocks draag ik dan weer wel, maar ook alleen omdat ik iedere andere slipper hele scheve voeten krijgt...
En in tegenstelling tot de crocks en de uggs ga je van birkenstocks beter lopen
Karin_88
Geplaatst: 11-10-10 19:44
Dat lied
Vréselijke dingen vind ik het... Volgens mij zijn ze sinds vorig jaar ook pas 'echt' zo in dat ik half Nederland ermee zie lopen.., maar ze zijn er al langer inderdaad Ik vind ze niks.. Ik heb maar 43, Birkenstocks en Uggs gaan wel tot 43, en heb gezworen dat ik die dingen nooit zou kopen... Gelukkig kwam Birkenstock met een 'slippermodel' (brede band) die nog redelijk is voor de zomer.., maar verder dan dat ga ik echt niet.. Dan maar verder op mijn Nikes
Voor de rest Ugg, Birkenstock (dat 'hippe' teenmodel met name) en Crocs..
Laatst bijgewerkt door Karin_88 op 11-10-10 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt
kabwan
Geplaatst: 11-10-10 19:44
Vanwege slechte voeten heb ik wel die dure birckenstocks, en ook maar geprobeerd leuke uit te zoeken... Maar die crocks zijn echt vreselijk, zag er gisteren nog 1 vrouw mee lopen. Hele normale kleren, stapt ze uit de auto, fel groene!
MRM25
Geplaatst: 11-10-10 19:45
xJolien schreef:
Ik denk dat we het er wel over eens zijn dat Uggs onder de categorie vallen van;
Birkenstocks Crocks
Inderdaad.. allemaal in de categorie 'ze zijn foeilelijk, maar ze zitten zo lekker,' Als ik anderen moet geloven
kim_bjorn
Geplaatst: 11-10-10 19:47
Ja daar heb ik wel wat meer begrip voor, voor Birkenstocks, omdat ze goed zijn voor je voeten (vrouwenvoeten dan he ) Er zijn een paar kerels op m'n werk met die dingen, die hebben ook een vriendin weet ik, zeggen die daar niets van denk ik dan altijd
ik had gezegd: ik eruit of die birkenstocks ha ha
Laatst bijgewerkt door kim_bjorn op 11-10-10 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt
HAHAAAAAAA een man met die dingen is echt een regel rechte ramp
Ik draag ze zelf ook echt niet!
kimmekuh
Geplaatst: 11-10-10 19:50
gevonden hoor ik hááááát uggs, misschien beetje gemeen maar ik zie ook alleen maar van die mensen met mega dikke kuiten in die uggs lopen (niet gemeen bedoelt, maar grote deels is het zo). ik vind ze lijken op pantoffels en als kate moss er nooit opgelopen had, had niemand ze waarschijnlijk leuk gevonden
___Sanne
Geplaatst: 11-10-10 19:51
xJolien schreef:
Ik denk dat we het er wel over eens zijn dat Uggs onder de categorie vallen van;
Birkenstocks Crocks
Dat filmpje is echt geniaal!
Birkenstocks vind ik niet lelijk...en ze zijn wel beter voor je voeten dan UGGS lijkt me
Oh wat een leuk filmpje! zal er echt nooit op lopen! Heb wel Crocks (dichten) om even snel de paarden te voeren ed. maar zou ze nooit buiten het hek aan doen!
seabiscuitje
Geplaatst: 11-10-10 19:54
Hier nog iemand die het met jullie eens is! Al moet ik bekennen dat wij thuis al jaaaaren op Birkenstocks (niet de slippers maar de 'klompen') lopen..vroeger in de koeienstal en tegenwoordig alleen nog bij de paarden als vervanger voor de houten klompen! Geen mode-object dus !
kim_bjorn
Geplaatst: 11-10-10 19:56
je ziet het echt veel hier hoor, van 'hippe' gasten op birkenstocks Nou ik ga daar niet naast lopen, het is vrouwenslipper en daarmee uit Dat zie je toch ook aan 't model? Uggs zijn ook voor vrouwen en niet voor mannen (eigenlijk voor niemand, maar ok;) )
Ja mijn moeder droeg al jaren die birkenstocks in de verpleging, omdat ze dan zoveel moest lopen, niet omdat ze ze zo cool vond
Destination
Geplaatst: 11-10-10 19:56
ik heb trouwens wel birckenstocks, die teenslippers, ik moet zeggen dat die wel heerlijk lopen en je loopt er ook niet scheef op
diam0nd
Geplaatst: 11-10-10 19:58
Ik meld me ook, gruwelijke hekel aan Uggs! Dus ze zijn er nog wel de Uggs haters !
nou die crocks heb ik ook altijd gehaat, ik vind ze ook super lelijk!! maar ze lopen opzich wel lekker, heb tijdje schoongemaakt, en toen waren ze wel fijn maar lelijk zijn ze XD en de birkenstocks vind ik echt verschrikkelijk!!! vallen idd allemala in de zelfde catogorie
Ik vind ze ook niet mooi, veel te lomp. Ik heb wel een soort bontlaarsjes (nep natuurlijk ) die hartstikke fijn lopen maar een stuk eleganter zijn
Resfeber
Geplaatst: 11-10-10 20:09
Hahaha, ik meld me hier ook. Echt walgelijke, lompe dingen. Iedereen loopt er gigantisch scheef op.
_Emma_
Geplaatst: 11-10-10 20:09
HAHAHA dat liedje op de vorige pagina
Wát een lelijke schoenen zijn dat zeg. Wie dat bedacht heeft? Toen ik ze voor het allereerst zag, dacht ik dat het een grapje was, want wie gaat er nou op z'n sloffen naar buiten? Nee ik vind het echt vreselijk, en zéker als jongens er ook nog eens mee gaan lopen. Dat doe je toch niet?!
Ik heb wel zelf sloffen die een beetje lijken op uggs. Zoiets: http://roodbont.web-log.nl/photos/uncat ... 0/slof.jpg maar dan is de stof rondom de voet niet gebreid maar gewoon normale stof, wel lekker zacht. Maar volgens mij worden die dingen op deze foto gewoon als schoenen gedragen Voor in huis vind ik die sloffen heerlijk, zijn ook niet van het merk uggs, maar no way dat ik er buiten mee gezien wil worden.
xJolien
Geplaatst: 11-10-10 20:14
Joycebunny schreef:
God ja, een vent met zo'n dingen is al helemaal not done
hoe ironisch; open ik dit topic, komt er bovenaan een advertentie van, jawel, UGGS