Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lasorda schreef:Sinds ons bezoek aan de psychiater beseffen we ons dat we niet verder moeten met deze psycholoog.
Dus we wachten even tot de medicijnen aan slaan en gaan dan waarschijnlijk verder
met de psycholoog die aan onze huisartspraktijk zit, dan zijn de lijnen ook het kortst.
Lasorda schreef:Sinds ons bezoek aan de psychiater beseffen we ons dat we niet verder moeten met deze psycholoog.
Dus we wachten even tot de medicijnen aan slaan en gaan dan waarschijnlijk verder
met de psycholoog die aan onze huisartspraktijk zit, dan zijn de lijnen ook het kortst.
nairtje schreef:Eerder had ik gereageerd, dat ik dat echt niet kon begrijpen. Dat iemand met een kind zo graag een einde aan zijn leven maakt. Dit neem ik terug.
Lasorda schreef:nairtje schreef:Eerder had ik gereageerd, dat ik dat echt niet kon begrijpen. Dat iemand met een kind zo graag een einde aan zijn leven maakt. Dit neem ik terug.
Lief van je!!![]()
Vanochtend begonnen met de medicatie, jippie.
Ook deze medicijnen kunnen in het begin toch wat 'aanjagen', we moeten dit goed in de gaten houden.
Ik merkte ook dat oxazepam alleen niet het antwoord is, dat drukt vooral de emoties weg.
De medicijnen die hij nu heeft gaan een stofje aanvullen wat zijn hersenen nu tekort komen,
en daardoor zal hij na een tijdje weer wat positiever kunnen gaan denken.
Duimen jullie mee dat alles snel aanslaat?