Carnaval

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Miistral_

Re: Carnaval

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 21:39

okee even een vraagje, voor de mensen in heerle ...
vrijdag 4 maart t/m zondag 7 maart (als ik het goed heb) is er nogsteets carnaval toch?

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:14

daanielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:53

Het valt wel mee vind ik maar carnaval is meestal wel kort toch? :=

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 00:18

_Miistral_ schreef:
vrijdag 4 maart t/m zondag 7 maart (als ik het goed heb) is er nogsteets carnaval toch?

Carnaval is bij mijn weten overal rond die tijd. ;)

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 08:42

Gimli_ schreef:
_Miistral_ schreef:

Carnaval is bij mijn weten overal rond die tijd. ;)

Dat is het enige wat ik wou weten, bedankt :)

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 12:20

daanielle schreef:
Het valt wel mee vind ik maar carnaval is meestal wel kort toch? :=

Ja ik vind het ook allemaal net iets té kort! :=
Heb vorigjaar onder mijn minimouse pakje een zwarte legging gedaan.

Dit jaar zit ik er aan te denken om of als Boeffie te gaan en dan met nep-tatoo's.
http://www.carnavaltoppers.nl/data/arti ... _10252.jpg

Of een tijgerjurkje met een oogmasker. (Tis namelijk je enige kans om je een keer sletterig te kleden :)) ).
http://www.sep-feestartikelen.nl/script ... 585C_b.jpg
http://www.sep-feestartikelen.nl/Detail ... uctID=3316

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 12:21

Mowoah schreef:
Trouwens, over het klunen met CV: dat heet dan dweilen. ;) Had het verkeerd gezegd. Ooh al mijn vrienden waren gister ook geweest, bleek idd erg gezellig geweest te zijn. Ik denk maar zo: ik heb 80 euro verdiend. :D (moest werken :P )

Aaah Jolanda dat valt me tegen hoor, geen verlichte optocht in Berghem kijken op Zondag? :oo Ik doe daaraan mee met onze groep!

Die aardbei van de vorige pagina lijkt super veel op mijn pak, alleen ik heb niet zo'n broekje eronder. Hij is ook echt onbeschoft groot, dik en lomp haha. :')

Nee nog nooit daar geweest :')

Met mijn werk 'doen' ze daar wel mee. Maar dan met 2 haflingers en een koets.
Zondag avond zuipen in Oss is het :')

dweilen, ken ik ook al niet..

*gaat zich afvragen onder welke steen ze leeft *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 12:48

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 12:49

Hahah gaaf!
Lekker kleurig die kousen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 12:53

ja ze zijn leuk he!
alleen nog even een strakke legging kopen voor eronder nog :D

xsimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 18:23

Oh leuk topic! :D
Ik ben er nog niet uit wat voor pakje ik ga kopen dit jaar. Maar ga iig carnaval vieren in Roosendaal ;)

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 18:29

Ik heb net een piratenpakketje (ooglapje, zwaardje, hoofddoekje en oorring) binnen gekregen, maar helaas niet het pakketje wat ik besteld had :+ Dus dan moeten ze ook weer even fixen..

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 01:29

Dat pakje in m'n post bovenaan deze pagina..
Hoe zouden jullie die dragen? Ik ga er sowieso een zwarte legging/panty onder dragen, anders heb ik echt het gevoel alsof iedereen naar binnen kan kijken. := maar zal ik er dan net als op die foto ook nog witte kousen overheen doen? Het staat leuk net blote benen, maar of dat met een zwarte legging ook zo is.. Krijg dan een beetje een zwarte piet idee denk ik :P

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 09:42

Tara, ik zou er gewoon een legging onder doen en dan geen sokken. Ik had hetzelfde probleem, maar dan met een ander pakje. Maar ik vond het geen gezicht om zwarte legging en dan nog witte kousen er onder te doen. Waarom doe je er niet gewoon een kort broekje onder? Heb ik vorig jaar ook gedaan met m'n pak. Niemand die het broekje zag, maar het gaf me wel wat 'veiligheid'. Maar voor mij was het meer omdat ik bang was dat ze dat rokje omhoog gingen doen. En onder dat broekje had ik nog een huidskleurige panty :)
Dit jaar doe ik wel gewoon een zwarte legging aan, maar dat is gewoon omdat ik heel graag m'n laarzen aan wil en een zwarte legging ook gewoon goed staat.

*Edit: http://files.hm.com/media/products/A01/ ... 4_2644.jpg zo'n broekje had ik er onder*

daanielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 12:41

ik zou er een sportbroekje onder doen. beetje kort mag toch best ik bedoel het is carnaval!
met legging zou et denk ik minder leuk staan maar jou keus natuurlijk:)

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 12:46

Haha die rainbow kousen :D

Ik zit nog steeds in dubio, een extra pakje kopen of niet?!

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 13:16

altijd leuk toch? :D
wat voor iets heb je nu? en wat zou je er nog graag bij willen dan

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 13:20

Zo'n "Ik hou van Holland" jurkje is ook leuk :j
Maar ik ben bang dat half Nederland daarin loopt.

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 13:45

Marilla schreef:
Tara, ik zou er gewoon een legging onder doen en dan geen sokken. Ik had hetzelfde probleem, maar dan met een ander pakje. Maar ik vond het geen gezicht om zwarte legging en dan nog witte kousen er onder te doen. Waarom doe je er niet gewoon een kort broekje onder? Heb ik vorig jaar ook gedaan met m'n pak. Niemand die het broekje zag, maar het gaf me wel wat 'veiligheid'. Maar voor mij was het meer omdat ik bang was dat ze dat rokje omhoog gingen doen. En onder dat broekje had ik nog een huidskleurige panty :)
Dit jaar doe ik wel gewoon een zwarte legging aan, maar dat is gewoon omdat ik heel graag m'n laarzen aan wil en een zwarte legging ook gewoon goed staat.

*Edit: http://files.hm.com/media/products/A01/ ... 4_2644.jpg zo'n broekje had ik er onder*

Ja, een broekje eronder is ook wel een idee. Heb toevallig dat broekje van de H&M ook, in het zwart. Maar die is eigenlijk te groot, dus weet niet hoe dat eruit gaat zien. Als het niet staat kan ik ook nog een zwarte boxer eronder doen, sta ik iig niet in m'n string als ze m'n jurkje omhoog trekken. :+
Ik kijk wel even hoe het staat met broekje/boxer en als ik me echt te 'naakt' voel, doe ik gewoon een zwarte legging/panty en dan maar zonder sokken. Thanks voor de tip! :)

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 13:51

Ik doe denk ik ook gewoon een dikkere panty, en een zwart broekje onder m'n pakjes. :j

daanielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 15:12

of een sportbroekje? heb je vast nog wel in de kast liggen of te lenen van een vriendin?

Ik heb hele mooie engel vleugels & zo'n rond dingetje boven me hoofd + harpje.

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 11:58

ik pak dan meestal gelijk een broekje met zakken kan ik al mijn spullen erin kwijt :P
maar als ik nou als roodkapje ga heb ik natuurlijk een mand waar alles inkan hahah

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 00:03

ik zit er over te denken om als hartenkoningin te gaan, die van alice in wonderland
of als lady gaga :D

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 01:37

L_iek schreef:
Mowoah schreef:
Trouwens, over het klunen met CV: dat heet dan dweilen. ;) Had het verkeerd gezegd. Ooh al mijn vrienden waren gister ook geweest, bleek idd erg gezellig geweest te zijn. Ik denk maar zo: ik heb 80 euro verdiend. :D (moest werken :P )

Aaah Jolanda dat valt me tegen hoor, geen verlichte optocht in Berghem kijken op Zondag? :oo Ik doe daaraan mee met onze groep!

Die aardbei van de vorige pagina lijkt super veel op mijn pak, alleen ik heb niet zo'n broekje eronder. Hij is ook echt onbeschoft groot, dik en lomp haha. :')

Heb je deze aardbei:
http://94.100.118.137/874300001-8743500 ... _DUGV.jpeg

Is een jurkje.

Hihi jaa die heb ik. :) Alleen niet precies dezelfde, ik heb een gebreid hoofdmutsje. Mijn oma kan namelijk heel erg goed carnavalspakken maken dus ik laat het altijd door haar doen, zit perfect en is precies zoals ik het wil! :)

@Yonker: Oh leuk, dan zie je onze groep langskomen met de optocht! Mijn vriendje komt ook uit Berghem, wie weet ken je hem haha.

@Ariebombarie: Lady Gaga is leuk, ik ga ook als haar haha. :P Ik laat dit: http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... =87&ty=106 pakje namaken, alleen dan het zwarte met imitatieachtig leer en wel wat langer rokje dan bij Gaga. :+ En dan inclusief de handschoenen, funky bril (ik ga die met de steentjes erop namaken) en mijn haren steil ik (heb lang blond haar) en dan spuit ik ze onderaan roze/licht blauw haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 09:30

hartenkoningin aar!!!

maarre.. waar ga je het vieren dan? :D