Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daanielle schreef:Het valt wel mee vind ik maar carnaval is meestal wel kort toch?
Mowoah schreef:Trouwens, over het klunen met CV: dat heet dan dweilen.Had het verkeerd gezegd. Ooh al mijn vrienden waren gister ook geweest, bleek idd erg gezellig geweest te zijn. Ik denk maar zo: ik heb 80 euro verdiend.
(moest werken
)
Aaah Jolanda dat valt me tegen hoor, geen verlichte optocht in Berghem kijken op Zondag?Ik doe daaraan mee met onze groep!
Die aardbei van de vorige pagina lijkt super veel op mijn pak, alleen ik heb niet zo'n broekje eronder. Hij is ook echt onbeschoft groot, dik en lomp haha.
Marilla schreef:Tara, ik zou er gewoon een legging onder doen en dan geen sokken. Ik had hetzelfde probleem, maar dan met een ander pakje. Maar ik vond het geen gezicht om zwarte legging en dan nog witte kousen er onder te doen. Waarom doe je er niet gewoon een kort broekje onder? Heb ik vorig jaar ook gedaan met m'n pak. Niemand die het broekje zag, maar het gaf me wel wat 'veiligheid'. Maar voor mij was het meer omdat ik bang was dat ze dat rokje omhoog gingen doen. En onder dat broekje had ik nog een huidskleurige panty
Dit jaar doe ik wel gewoon een zwarte legging aan, maar dat is gewoon omdat ik heel graag m'n laarzen aan wil en een zwarte legging ook gewoon goed staat.
*Edit: http://files.hm.com/media/products/A01/ ... 4_2644.jpg zo'n broekje had ik er onder*
L_iek schreef:Mowoah schreef:Trouwens, over het klunen met CV: dat heet dan dweilen.Had het verkeerd gezegd. Ooh al mijn vrienden waren gister ook geweest, bleek idd erg gezellig geweest te zijn. Ik denk maar zo: ik heb 80 euro verdiend.
(moest werken
)
Aaah Jolanda dat valt me tegen hoor, geen verlichte optocht in Berghem kijken op Zondag?Ik doe daaraan mee met onze groep!
Die aardbei van de vorige pagina lijkt super veel op mijn pak, alleen ik heb niet zo'n broekje eronder. Hij is ook echt onbeschoft groot, dik en lomp haha.
Heb je deze aardbei:
http://94.100.118.137/874300001-8743500 ... _DUGV.jpeg
Is een jurkje.