Voor mij geen nepmerken! Of toch wel?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:08

Fiffill schreef:
Ik ken ook geen jongen die het mooi vindt... die dingen zijn zo afzichtelijk... net als die Crocs, ze staan bij mij echt in de top van lelijkste schoenen. :P

Ik draag ze ook niet omdat jongens of andere mensen ze mooi moeten vinden.
Maar vooral omdat íkzelf ze mooi vind, ík ben degene die ze draagt dus. ;)

Daisies

Re: Voor mij geen nepmerken! Of toch wel?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:18

Gemiddeld bokker kleed zich voor haar vriend/man :') Ik ken ook weinig mannen die mijn baggy broeken mooi vindt maar het gaat uiteindelijk niet om wat ik draag maar om wie ik ben en dat geldt voor iedereen..

Fenrir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:18

xSOULSISTER schreef:
Fiffill schreef:
Ik ken ook geen jongen die het mooi vindt... die dingen zijn zo afzichtelijk... net als die Crocs, ze staan bij mij echt in de top van lelijkste schoenen. :P

Tsja ik vind ze echt afzichtelijk, daarom draag ik ze niet. En denk ook niet dat het mooi staat met mijn maat 41 op 165 cm _O-
En ik snap dat je ze niet voor mannen draagt maar ik bedoel meer wat zien vrouwen er nu in :P en je hebt ze ook voor mannen maar de UGG dragende mannen die ik ken zijn zo gay als het maar kan. _O-

Ach ieder zijn ding! :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:23

Daisies schreef:
Gemiddeld bokker kleed zich voor haar vriend/man :') Ik ken ook weinig mannen die mijn baggy broeken mooi vindt maar het gaat uiteindelijk niet om wat ik draag maar om wie ik ben en dat geldt voor iedereen..

Zo bedoelde ik het dus niet ;) kan me niet voorstellen dat iemand dat doet ik trek toch aan wat ik zelf leuk vind ik moet het dragen.... ik vroeg me meer af of UGGs nu echt een vrouwending is en wat die er dan zo mooi aan vinden.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:26

Zo mooi is het niet, maar het is wel erg comfortabel?

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:30

Comfortabel zijn ze zeker! En ik vind ze ook mooi en me vriend vind ze ook mooi haha. :)

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:31

Ik vind ze ook mooi maar kan me wel voorstellen dat iemand ze lelijk vindt :D

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:32

Haha ja ik ook wel hoor :P maar ik vond ze ook lelijk tot ik ze aanhad en toen begon ik ze vanzelf wel mooi te vinden haha. :+

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:34

Dat had ik ook :))

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:56

Ik heb ze ook een keer aangehad maar ik blijf ze lelijk vinden, ieder zijn ding het is niks voor mij. :D Maar dat is ook met hakken zo. Vind ik heel mooi bij anderen maar bij mezelf klopt het niet. :+

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 15:15

Fiffill schreef:
Ik heb ze ook een keer aangehad maar ik blijf ze lelijk vinden, ieder zijn ding het is niks voor mij. :D Maar dat is ook met hakken zo. Vind ik heel mooi bij anderen maar bij mezelf klopt het niet. :+

Maar jij hebt ook wat grotere voeten als mij, ik heb van me Uggs maat 35. :o
Dus ik vind het niet echt lomp staan, ben van plan nog een paar aan te schaffen. :Y)

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 15:31

Als we ons moeten kleden voor mannen, kunnen we beter naakt rond gaan lopen geloof ik. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 15:33

Precies, vind dat je je toch voor jezelf moet kleden.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 15:34

_Lisanne schreef:
Als we ons moeten kleden voor mannen, kunnen we beter naakt rond gaan lopen geloof ik. :D

Precies haha! :=

Dressagegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 16:08

Fiffill schreef:
Oh en over UGGs: lélijk! Ze zijn zo onvrouwelijk en lomp dat het niet eens stoer is, het zijn net mammoetspoten. Daarbij, wie betaald er nu 300 euro voor een paar lompe sloffen? En dan zie je die meisjes die ook hip willen zijn maar het geld niet hebben op van die neppers lopen waarbij ze naast de zolen lopen zodat hun halve voet scheef groeit...
Ze zitten lekker en zijn warm, maar die kwaliteiten kan ik ook vinden in een goedkopere en mooiere schoen. :+

ikkk *D

Dressagegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 16:11

xSOULSISTER schreef:
Fiffill schreef:

Tsja ik vind ze echt afzichtelijk, daarom draag ik ze niet. En denk ook niet dat het mooi staat met mijn maat 41 op 165 cm _O-
En ik snap dat je ze niet voor mannen draagt maar ik bedoel meer wat zien vrouwen er nu in :P en je hebt ze ook voor mannen maar de UGG dragende mannen die ik ken zijn zo gay als het maar kan. _O-

Ach ieder zijn ding! :D[/quote]

Mijn vriendin heeft uggs en die heeft ook maat 40/41 van uggs en denk ook dat ze maximaal 1.65 is! :).
Maar ze staan haar echt heel mooi! :)

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:22

ik heb maat 39,ik vind het niet echt lomp,maar ik heb ook niet de standaard modellen die iedereen meestal voor zich ziet als ze aan uggs denken

_Daniquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:30

Tja, de een vind Uggs sloffen, de ander vind ze mooi. Zo zal dat ook wel blijven ook ;)

Ik heb wel crocks, loop erop als ik even naar stal ga of dergelijke, ze zien er inderdaad niet uit. Maar ze lopen heerlijk.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:32

ik heb ook crocs voor op mijn werk,ik sta en loop dan de hele dag.

en ja,ik heb de originele,want de neppers lopen na een hele dag werken voor mij minder lekker ;)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:33

Haha wat een discussie :P

Mijn mening: Doe lekker aan wat je zelf mooi vindt en laat een ander ook in z'n waarde met wbt hij koopt.
Ik vind persoonlijk UGGs leuk en daarom draag ik ze. Reacties als: Wie geeft er nou zoveel uit aan die lelijke sloffen waarin je lompe dikke voeten krijgt kan ik niet zo veel mee, ik zeg ook niet tegen een ander: Waarom betaal jij €300,- voor een Ankyrijbroek, het is net een pyjama broek en je krigjt er een lelijke dikke kont in :') .
Persoonlijk vind ik bijv. weer dat All Stars je grote voeten geven en daarom draag ik die niet (maat 39 maar voor m'n gevoel als ik ze aan heb heb ik maat 45 ;( ) . Maar daarom vind ik andere All Stars dragers niet meer of niet minder hoor, ik oordeel mensen niet alleen op hun kleding.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:34

Sjah vind ze ook niet mooi, en allesbehalve ellegant als je iets molliger bent. Het snijd je been in compartimenten terwijl je net een lijn nodig hebt. (Lijk je veel slanker)
Maar soms heb je net nood aan iets lelijks maar goed zittend, net als een trainingsbroek zeker.
Alleen blijf ik er bij dat er beter alternatieven zijn :)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:35

Zoals? Lesilla :))

Ik ben nog op zoek naar meer laarzen/schoenen met schapenwol aan de binnenkant, zit zo lekker :j .

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:36

nou ik ben mollig,maar heb er geen last van hoor,lesilla

en ach ik vind geen betere alternatieven en ben erg blij met mijn schoenen

maar voor tips sta ik open hoor,qua goede alternatieven

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:40

Focussed schreef:
Zoals? Lesilla :))

Ik ben nog op zoek naar meer laarzen/schoenen met schapenwol aan de binnenkant, zit zo lekker :j .

Jou benen mogen compartimenten worden :P
Voor iemand molliger zou ik kiezen voor een elegante laars die een verlenging van het been geeft met een lekkere warme kous :)

Maar net zoals focussed schrijft lekker dragen wat je zelf wilt, ik draag ook trainingsbroeken als ik binnen zit.
Terwijl mijn lichaam beter uitkomt in... like i care.
Maar dat het er beter uit zou komen, kan je gewoon niet onderuit.

Als je iets aandoet waar je jou goed in voelt, straal je het ook uit. En kijkt niemand naar je kortere benen waardoor de nadruk op je heupen komt :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:43

Ik zie er hartstikke goed uit in een leuke trainingsbroek hoor :')!