Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rainbow8 schreef:Maikeltje, Twiggy en Brainless:
Hoezo consequenter zijn tussendoor?? Het is bij mij 2x waarschuwen en daarna ga ik tellen van 5 terug naar 0 en dan moeten ze onderweg zijn of als bezig zijn met datgene dat ik wil. Dus hoezo consequenter zijn tussendoor. Ik krijg altijd de opmerking dat ik te consequent ben. Maar ik ben blij dat jullie weten hoe ik het doe en er gelijk zo'n opmerking tussendoor gooien.
Geen 1 enkele andere straf heeft nut. Geen tv, geen boeken, geen zakgeld, op de trap zitten het heeft allemaal geen nut. Het boeit haar gewoon niet als ik een ding afpak of zeg dat ze het niet mag doen.
JessAndHope schreef:Of het nou een tik is of dat je helemaal uit je plaat gaat staan schreeuwen... in mijn ogen bijde net zo erg.
Heb vroeger ook wel eens een tik gehad voor iets wat mijn zusje had gedaan. Jammer dan volgens mijn vader, moest ik maar niet op dat moment daar staan :p
Toen was ik hevig beledigd, nu kan ik er om lachen
juval schreef:wat een schoonmoeder...
die van mij ondermijnt ook van alles qua opvoeding..
tja. dat schijnt er bij te horen
Marley schreef:JessAndHope schreef:Of het nou een tik is of dat je helemaal uit je plaat gaat staan schreeuwen... in mijn ogen bijde net zo erg.
Heb vroeger ook wel eens een tik gehad voor iets wat mijn zusje had gedaan. Jammer dan volgens mijn vader, moest ik maar niet op dat moment daar staan :p
Toen was ik hevig beledigd, nu kan ik er om lachen
liever een tik uitdelen, dan helemaal uit je plaat gaan.
dat laatste is pas uiting van onmacht.
Beheerst een tik uitdelen om te laten zien dat iets niet mag is in mijn ogen heel wat beter dan gaan staan schreeuwen.... bereik je niets mee en je zult steeds moeten gaan schreeuwen om nog indruk te maken.... je schiet er niets mee op
Urielle schreef:Waarom je je kind niet moet slaan/tikken![]()
rainbow8 schreef:Ja (tegen haar billen ervoor werkt niet), als het werkt. Ik kan ook het velletje van haar arm omdraaien, dat werkt ook. Maar dan krijg je van die rare blauwe plekken. En dat vind ik dus niet kunnen.
Rhendera schreef:rainbow8 schreef:Ja (tegen haar billen ervoor werkt niet), als het werkt. Ik kan ook het velletje van haar arm omdraaien, dat werkt ook. Maar dan krijg je van die rare blauwe plekken. En dat vind ik dus niet kunnen.
Ik lees al een hele tijd stilletjes mee...
AUW! dat deed mijn moeder altijd, níet doen, doet echt enorm pijn![]()
Edit: Met van die lange échte nagels, brr heb er nog een trauma aan![]()
Voor de rest vind ik dat een tik op z'n tijd best moet kunnen. Zolang het maar niet iedere week/2 weken gebeurd.
En nou ga ik me weer tot de achtergrond terugdringen en stilletjes verder lezen...