Die site van fashion on sale staan wel erg leuke dinge op! Ik denk dat ik het wel aandurf om een jas en een paar uggs te bestellen, maar dan moet ik nog wel even op mn volgende loon wachten, heb net een dure rijbroek gekocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zarena schreef:Maar die Uggs zouden dus ook nep moeten zijn, zal er veel verschil in zitten? Ze zien er wel echt uit nl.
Zwitsal schreef:Zarena schreef:Maar die Uggs zouden dus ook nep moeten zijn, zal er veel verschil in zitten? Ze zien er wel echt uit nl.
kan ook zijn dat ze wel plaatjes van echte uggs op de site zetten maar dat de schoenen die je krijgt gewoon nep zijn.
met ebay is betrouwbaar bedoelde ik overigens dat de verkopers je ook verlicht zijn het product op te sturen als je betaald hebt.
dus niet dat je betaald en vervolgens nooit meer wat hoort.
denk inderdaad ook dat daar een heeeeeeeeele hoop (zo niet allemaal) neppers verkocht worden
Zwitsal schreef:bij ebay moet je ook goed kijken naar de recencies van de verkoper.
je kan bijv op de naam klikken (of er achter, weet niet meer precies) en dan kun je zien hoeveel mensen een beoordeling/reactie over die verkoper hebben gegeven. hoe meer mensen = hoe betrouwbaarder de verkoper.
volgens mij is het met ebay ook zo dat als een verkoper (of koper) zich een x aantal keer niet aan de afspraken houdt (dus bijv jij koopt een artikel en vervolgens krijg je te horen dat het al aan iemand anders is verkocht) dat hij/zij dan verwijdert wordt van ebay.
ik ga trouwens zometeen de stad in, als ik langs de america today kom wil ik wel even kijken voor die jas maar denk niet dat ze dat daar hebben hoor
Red_Savage schreef:ja, zwart is ook mooi! maar ik zoek al zolang with.Ik las inderdaad dat hij van wol was, en gevoerd. Maar zegt dat veel? Ik weet niet waar de gemiddelde winterjas van gemaakt is. En het wol moet wel behoorlijk dik zijn.
Het begint wel aardig te kriebelen zo. het klinkt wel warm namelijk en hij is zo mooi. Alleen als ik dan naar die mouwen kijk, begin ik weer te twijfelen.
Minaj schreef:
http://nl.tommy.com/Hilfiger-Denim/Jass ... denim=true
Deze wil ik in het blauwpaarsachtig, of in het zwart.
Zwitsal schreef:ik ben even langs de america today geweest, maar daar hadden ze uberhaubt geen jassen![]()
wel een leuke jas gekocht bij de C&A!
zal even kijken of ik m op de site kan vinden
volgens mij heb ik deze:
http://www.wehkamp.nl/damesmode/c-a-dam ... &PI=0&SM=0
alleen valt ie bij mij iets korter. en ik had een hele dikke trui aangetrokken (anders kan ik geen winterjas passen haha) dus ik voelde me net een michelin-mannetje