Winterjassen 2010/2011

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zarena

Re: Winterjassen 2010/2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:24

*komt binnenvallen.

Die site van fashion on sale staan wel erg leuke dinge op! Ik denk dat ik het wel aandurf om een jas en een paar uggs te bestellen, maar dan moet ik nog wel even op mn volgende loon wachten, heb net een dure rijbroek gekocht :P, maar dan laat ik het wel weten. Iemand die al eerder bestelt? Of durft niemand het aan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:26

ik weet wel bijna zeker dat die abercrombie nep is... Mss een mooie jas, maar vrijwel alles van abercrombie wat niet meer op de site van abercrombie zelf wordt aangeboden en op andere sites is hartstikke nep :) Bijna alles wat op ebay aangeboden wordt ook!

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:29

En wat is precies het verschil tussen echt en nep? Kijk bij Uggs bijvoorbeeld zie je gewoon duidelijk kwaliteit verschil. Hoe zit dat bij zo'n jas?

Zarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:30

Maar die Uggs zouden dus ook nep moeten zijn, zal er veel verschil in zitten? Ze zien er wel echt uit nl.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:32

Zarena schreef:
Maar die Uggs zouden dus ook nep moeten zijn, zal er veel verschil in zitten? Ze zien er wel echt uit nl.

kan ook zijn dat ze wel plaatjes van echte uggs op de site zetten maar dat de schoenen die je krijgt gewoon nep zijn.

met ebay is betrouwbaar bedoelde ik overigens dat de verkopers je ook verlicht zijn het product op te sturen als je betaald hebt.
dus niet dat je betaald en vervolgens nooit meer wat hoort.
denk inderdaad ook dat daar een heeeeeeeeele hoop (zo niet allemaal) neppers verkocht worden

Zarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:34

Zwitsal schreef:
Zarena schreef:

kan ook zijn dat ze wel plaatjes van echte uggs op de site zetten maar dat de schoenen die je krijgt gewoon nep zijn.

met ebay is betrouwbaar bedoelde ik overigens dat de verkopers je ook verlicht zijn het product op te sturen als je betaald hebt.
dus niet dat je betaald en vervolgens nooit meer wat hoort.
denk inderdaad ook dat daar een heeeeeeeeele hoop (zo niet allemaal) neppers verkocht worden

Hmm ja die kans is wel groot natuurlijk.. Ik ben wel op zoek naar een nieuw paar Uggs, maar heb niet zoveel zin om net als vorig jaar weer meer dan 200 te betalen, als ik hele andere prijzen op internet zie, maar die zijn niet echt betrouwbaar dus..

Ik heb nog nooit via Ebay gekocht, zal eens gaan kijken hoe dat werkt..

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:36

Ik durf ze idd nog niet te kopen via die site Zarena.. Maar als iemand het ooit al eens heeft gedaan hoor ik het natuurlijk graag :)
De winkels zijn helaas niet in nederland, alleen in amerika en canada volgens mij. Er staat bij heel misschien bij america today ofzo?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:37

bij ebay moet je ook goed kijken naar de recencies van de verkoper.
je kan bijv op de naam klikken (of er achter, weet niet meer precies) en dan kun je zien hoeveel mensen een beoordeling/reactie over die verkoper hebben gegeven. hoe meer mensen = hoe betrouwbaarder de verkoper.

volgens mij is het met ebay ook zo dat als een verkoper (of koper) zich een x aantal keer niet aan de afspraken houdt (dus bijv jij koopt een artikel en vervolgens krijg je te horen dat het al aan iemand anders is verkocht) dat hij/zij dan verwijdert wordt van ebay.

ik ga trouwens zometeen de stad in, als ik langs de america today kom wil ik wel even kijken voor die jas maar denk niet dat ze dat daar hebben hoor

Zarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:41

Oh oke.. Ik ga er wel even op rondneuzen..

Die lange jassen van Abercrombie vind ik érg mooi! En helemaal niet zo duur, maar ik wordt wel een beetje argwanend, als ik jullie zo lees.. Het is natuurlijk wel te veel geld als ik niks ontvang, of het verkeerde... Nog even verder kijken dus..

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:42

Nee, ik denk het ook niet.. Maar mijn vriendin zit in Canada, misschien wil ze voor mij kijken daar of het wat is en als ze iets ruimte over heeft met dr bagage er 1tje meenemen :+

Zarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:49

Hmm en misschien weet ze dan ook wel of het betrouwbaar is om te bestellen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 15:15

Zwitsal schreef:
bij ebay moet je ook goed kijken naar de recencies van de verkoper.
je kan bijv op de naam klikken (of er achter, weet niet meer precies) en dan kun je zien hoeveel mensen een beoordeling/reactie over die verkoper hebben gegeven. hoe meer mensen = hoe betrouwbaarder de verkoper.

volgens mij is het met ebay ook zo dat als een verkoper (of koper) zich een x aantal keer niet aan de afspraken houdt (dus bijv jij koopt een artikel en vervolgens krijg je te horen dat het al aan iemand anders is verkocht) dat hij/zij dan verwijdert wordt van ebay.

ik ga trouwens zometeen de stad in, als ik langs de america today kom wil ik wel even kijken voor die jas maar denk niet dat ze dat daar hebben hoor

dan nog kun je er vanuit gaan dat abercrombie vrijwel altijd nep is op Ebay.... :j

jetla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 17:02

Red_Savage schreef:
ja, zwart is ook mooi! maar ik zoek al zolang with. :D Ik las inderdaad dat hij van wol was, en gevoerd. Maar zegt dat veel? Ik weet niet waar de gemiddelde winterjas van gemaakt is. En het wol moet wel behoorlijk dik zijn.
Het begint wel aardig te kriebelen zo. het klinkt wel warm namelijk en hij is zo mooi. Alleen als ik dan naar die mouwen kijk, begin ik weer te twijfelen.

Nou ik vind hem helemaal super en zou hem zo kopen.
Weet je al wat je gaat doen?

Minaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 17:33

Ik zou Abercrombie & Fitch eigenlijk gewoon via de officiële site doen..
Maar dat gaat lastig als die uit een oude collectie komt.. Lastig :=
Maar vindt die site van die jas er echt niet betrouwbaar uitzien..

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 17:34

Off-topic
Meiden als jullie het niet vertrouwen mag ik jullie dan op het hart drukken te luisteren naar je intuitie !
BIJ TWIJFEL NIET DOEN!!!!

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 17:41

Ja inderdaad!

is iemand nog een mooie jas tegen gekomen?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 17:58

ik ben even langs de america today geweest, maar daar hadden ze uberhaubt geen jassen :P

wel een leuke jas gekocht bij de C&A!
zal even kijken of ik m op de site kan vinden

volgens mij heb ik deze:
http://www.wehkamp.nl/damesmode/c-a-dam ... &PI=0&SM=0
alleen valt ie bij mij iets korter. en ik had een hele dikke trui aangetrokken (anders kan ik geen winterjas passen haha) dus ik voelde me net een michelin-mannetje

Nousa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 18:16

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 18:21

www.valosina.com hebben ze ook Abercrombie & Fitch heb daar mooie jas/vest gezien ook nep of??

Johanna59

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 18:30

Wellensteyn heeft erg mooie jassen.

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 18:49

Zarena schreef:

maar uggs zijn toch sowieso al van slechte kwaliteit :o Neemt niet weg dat ik ze heerlijk vind zitten en de prijzen op die site wel aantrekkelijk vind...

Pempy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 18:50

Ja die Abercrombie jas is nep, kijk maar naar het kaartje binnenin, dat logo is anders dan normaal ;)

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 18:51

Zwitsal schreef:
ik ben even langs de america today geweest, maar daar hadden ze uberhaubt geen jassen :P

wel een leuke jas gekocht bij de C&A!
zal even kijken of ik m op de site kan vinden

volgens mij heb ik deze:
http://www.wehkamp.nl/damesmode/c-a-dam ... &PI=0&SM=0
alleen valt ie bij mij iets korter. en ik had een hele dikke trui aangetrokken (anders kan ik geen winterjas passen haha) dus ik voelde me net een michelin-mannetje

Hey leuke jas!!!
ook in die kleur?!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 18:58

ja ook in die kleur, hij was er ook nog in een tintje donkerder maar vond deze leuker.
alleen zit ie bij mij wel een stuk straker dan bij dat model haha.
voelde me wel een beetje een eskimo/rollade maar dus toen ik m aantrok dacht ik : oh god dit ziet er vast vreselijk uit maar toen ik in de spiegel keek zag je t helemaal niet.

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 18:59

Ik heb deze gekocht
Afbeelding Afbeelding