Dan bij deze trouwens ook een dikke knuffel voor iedereen hier op Bokt die wel eens met Pollewoppy in aanraking kwam! Zoals ik zei, ik vond haar heel erg aardig en ze had altijd goede dingen te zeggen.
Zo'n bekend iemand maakt zich toch ook hier bij iedereen waar ze langsgaat geliefd, dus wij moeten haar ook allemaal missen nu.
Dus nogmaals een dikke knuffel voor iedereen in dit topic!
czarina
Geplaatst: 16-08-10 20:56
Rust zacht lieve meid..
Zoolgangster
Geplaatst: 16-08-10 20:57
Heel veel sterkte voor familie en kennissen van deze lieve meid. Heel veel sterkte ook voor Angela.
MilleniumK
Geplaatst: 16-08-10 20:58
Jeetje wat naar.. Hopelijk heeft ze haar rust gevonden. Sterkte voor de nabestaanden, gecondoleerd..
mimeslosydy
Geplaatst: 16-08-10 20:59
jemig zeg ik ken haar niet maar haar naam komt me wel bekend voor. rust zacht.... en heel veel sterkte aan de nabestaanden
Brr,, Heb haar berichten een paar keer in het topic over burn out gelezen. Herkende wel gelijk haar naam en had ook gelijk het vermoeden over hoe het was gekomen..
Jeetje, ik heb het een paar uur terug gelezen en ik voel me nog steeds naar..
Echt familie, vrienden, partner, heel veel sterkte en kracht toegewenst.
Ik wil iedereen, familie, vrienden, kennissen, bokt-vrienden en vriendinnen heel erg veel sterkte en vooral erg veel kracht toewensen om dit enorme verlies dragelijk te maken.
That she found her peace as an angel who is watching over us...
Wat een naar bericht.. Sterkte voor mensen die haar hebben gekend Ik hoop dat ze haar rust heeft gevonden
puntje
Geplaatst: 16-08-10 21:32
Als geen ander weet ik hoe ze zich gevoeld moet hebben, en ik hoop dan ook echt dat ze de rust heeft gevonden en dat de dagelijkse strijd eindelijk over is. De beslissing die ze heeft genomen is waarschijnlijk de zwaarste beslissing ooit, vooral met in haar achterhoofd degene die echt om haar geven achter te moeten laten. Wens iedereen die haar kende en die haar lief had heel veel sterkte.
Ik schrik hier heel erg van.. Ik heb met haar heel vaak pb contact gehad, zij vond mijn paard heel erg leuk en ik stuurde haar altijd pb'tjes en dan reageerde zij in topics van mij...
Tijdje terug nog een heel lief pbtje van haar ontvangen, ze was echt heel lief altijd..
Ik heb hier echt een brok in mijn keel, hoewel ik haar in het echte leven niet ken.. Had ik altijd leuk pb contact..
Ik kende haar naam niet maar toen ik haar profiel zag dacht ik: 'nee dat meisje die zo lief is om een oude hond te nemen'' Had zoveel bewondering voor haar dat ze dat deed. Ze was inderdaad heel lief
Marloes__
Geplaatst: 16-08-10 21:46
Ontzettend veel sterkte voor iedereen die haar heeft gekend... En Angela, wat heb je dat ontzettend mooi omschreven!
Ik kom net terug van mijn lieve paardjes en ik kijk op bokt, en wat zie ik tot mijn grote verbazing?! Een helemaal volle pbbox! Ik doe mijn best jullie allemaal te beantwoorden, maar mijn excuses als ik een van jullie vergeet. Bij deze wil ik daarom iedereen bedanken voor het medeleven. Het overweldigd me, zo mooi...
Daan, dit had je moeten zien meid. Wat je hier teweeg brengt. Je was zo geliefd, dat blijkt maar weer! En weet je, ik denk dat je dit ook ziet, je zal vast vanuit ergens op ons neerkijken..