Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hittepit_12 schreef:Eem kind van 8 kan en mag je echt wel aanleren dat hij/zij van medicatie af moet blijven,dat ook niet weg mag geven of aan mag nemen.
Veel kinderen leren al op jonge leeftijd dat ze niks mogen aannemen,doen die van mij ook niet.En mijn kinderen zijn ook gewoon lekker kind,mogen veel maar hebben ook regels waar ze zich aan moeten houden. En daar is niks mis mee.
IngridB schreef:magriet schreef:Nou daar jhoef je helemaal geen geestelijke achterstand voor te hebben. Kinderen van die leeftijd kunnen vaak de gevolgen van iets nog niet overzie3n. Ten tweede is iets wat niet mag juist spannend.
De regel was er niet voor niets dat medicijnen ingeleverd dienden te worden bij de leiding. Juist omdat niet iedereen van die leeftijd even verantwoord met die middelen omgaat
Je haald de woorden uit m'n mond!
JIj snapt tenminste wat er bedoeld wordt en dat een kind van 8 écht niet het besef heeft van de gevaren (meeste dan).
Laat een kind lekker kind zijn en niet 'volwassen. Een kind moet tegewoordig écht alles kunnen en weten op die leeftijd.
Te belachlijk voor woorden.
Maar ja, weer mijn mening en zal nu wel een hoop mensen over me heen gaan krijgen!