Misschien leert ze ervan dat ze niet zomaar alles kan zeggen en dat dingen errug gevoelig bij andere kunnen liggen!!!!
Hebben wij bokkers toch nog iets bereikt buiten de reacties om

Het valt me trouwens op dat TS zelf helemaal niet reageerd?????
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pinuts schreef:Ik vind dit ook weer zoiets bevooroordelend..Soms vind ik het gewoon beschamend hoeveel mensen naar binnen schrokken. ( en dan vooral vlees.. ) Het is gewoon een feit dat de bevolking dikker word, en daardoor ongezonder.
Cinnepin schreef:[
Maar wat ik soms zie bij mensen met overgewicht is dat ze toch strakke kleding aantrekken en van die buiktruitjes waardoor je de zwembanden over de broek ziet hangen, kijk je moet aantrekken wat je zelf lekekr vind zitten natuurlijk, maar als je er niet trots op bent waarom dan toch zo laten zien? dan vraag je er toch om?
Echwel schreef:Cinnepin schreef:[
Maar wat ik soms zie bij mensen met overgewicht is dat ze toch strakke kleding aantrekken en van die buiktruitjes waardoor je de zwembanden over de broek ziet hangen, kijk je moet aantrekken wat je zelf lekekr vind zitten natuurlijk, maar als je er niet trots op bent waarom dan toch zo laten zien? dan vraag je er toch om?
So what, mag je nou ook niet meer dingen dragen die je lekker zitten?
hanny_jelke schreef:ik ben het echt niet met je eens TS heel veel mensen met overgewicht kampen met ernstige dingen die mensen kun er dus ook niks aan doen.
en ik denk dat je in de wereld waarw ij nu in leven ook eens de verkerde treft en die slaat je dan zonder pardon op je gezicht hoor.
nee ik vind het echt een heel slecht idee
Loose schreef:Waar haal je dat weg?vaak kunnen te dikke mensen best wat aan hun gewicht doen maar doen het niet omdat ze niet in willen zien dat ze te dik zijn..
Echwel schreef:Al staat het je niet dan nog is het jouw kleding, jouw lijf..
ik heb ook wel eens het idee dat ik eruit zie als een rollade, als ik geen zin heb iets anders aan te trekken doe ik dat niet
Loose schreef:niet dat ze mooi slank zijn, maar vaak is het wel zo van noujaaa valt wel mee. (en nee verzin ik niet, ken beste wel wat dikkere mensen)
Loose schreef:heb niet het hele topic gelezen, is n beetje lang.
maar ben het eigenlijk wel met de ts mee, vaak kunnen te dikke mensen best wat aan hun gewicht doen maar doen het niet omdat ze niet in willen zien dat ze te dik zijn en het is moeilijk af te vallen. ik ken ook dikkere mensen, die altijd over dunne mensen zitten van ahhh bah kijk eens hoe dun die is, getver die benen lijken wel satestokjes in die broek. maar als iemand dan iets over dikke mensen zegt dan kan dat écht niet want dat is beledigend. vind dat dikke mensen vaak veel te op hun teentjes getrapt doen als iemand iets zegt over te dikke mensen. waarschijnlijk omdat ze ergens wel weten dat ze te dik zijn, maar het gewoon niet aan willen pakken. en dan maar zo reageren van ik kan er niks aan doen. zijn vast wel mensen die er niks aan kunnen doen, maar het merendeel kan er wél wat aan doen (en nu hoop ik niet dat dikkere bokkers 'die er niks aan kunnen doen' meteen op hun teentjes getrapt zijn...).
Loose schreef:niet dat ze mooi slank zijn, maar vaak is het wel zo van noujaaa valt wel mee. (en nee verzin ik niet, ken beste wel wat dikkere mensen)
Vjestagirl schreef:Loose schreef:niet dat ze mooi slank zijn, maar vaak is het wel zo van noujaaa valt wel mee. (en nee verzin ik niet, ken beste wel wat dikkere mensen)
Wie heeft er problemen mee als ze wat dikker zijn? Zijzelf? Blijkbaar niet, ze vinden het wel meevallen en zitten misschien wel gigantisch goed in hun vel en voelen zich er lekker bij. Of jij, omdat je het ziet en denkt dat het fout of lelijk is? Dan is het toch niet hun probleem, maar het jouwe?
Loose schreef:Vjestagirl schreef:Wie heeft er problemen mee als ze wat dikker zijn? Zijzelf? Blijkbaar niet, ze vinden het wel meevallen en zitten misschien wel gigantisch goed in hun vel en voelen zich er lekker bij. Of jij, omdat je het ziet en denkt dat het fout of lelijk is? Dan is het toch niet hun probleem, maar het jouwe?
nou volgensmij want ze zijn wel op hun teentjes getrapt als je er wat van zegt en veel dikke mensen die ik ken hebben altijd commentaar op dunne mensen.
en las hier net nog in het topic dat mensen met overgewicht psychische problemen hebben.