[LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 09:24

Ja, hap slik weg en weg is je probleem... :D

shrimp

Re: [LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-10 12:33

Ik heb sinds mijn laatste bericht eigenlijk helemaal niks meer gehoord.
Aan de ene kant heel fijn. Aan de andere kant ook best eng.. Voorheen wist ik nog hoe hij erover dacht of wat hij van plan was. Nu niet meer.
Maar zolang ik niks hoor is het wel veel prettiger. ik kan nu echt pas rustig nadenken over hoe en of wat.

Afgelopen weekend bij D geweest, en blijven slapen (vandaag pas teruggekomen O:) ). Het was echt heel fijn.. Hij is echt superlief :j :+:

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 12:34

Dat is mooi. Blijkbaar is de boodschap dus overgekomen.

Nu niet meer aan proberen te denken en lekker je focussen op je relatie met D. Zo te horen zit dat wel goed!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 12:51

Precies, ga je niet druk lopen maken om wat hij denkt of wat hij gaat doen, want dan blijf je toch nog met hem bezig. Als je niets meer van hem hoort zal de boodschap idd wel zijn aangekomen, misschien dat hij binnenkort nog wel en keer probeert contact met je op te nemen, daar zie ik hem nl wel voor aan, maar dan herhaal je gewoon wat je al eerder tegen hem hebt gezegd.

Heel veel plezier met D!!

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 13:04

Hoop dat het ook stil blijft!

Nona_Kuda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 15:27

Niet makkelijk maar wat ik op blz 1 al lad:
KAPPEN, weg msn, andere tel.kaart, en idd mss een brief met daar in een aantal dingen.
Maar onthoudt, een kat in nodd maakt rare sprongen, alles wat zwart op wit geschreven staat staat er(snap je)

Geniet van D, en mss in de tekomst kun je er toch wat over kwijt aan hem.
Als hij the one is dan kan dat.
Ik heb ook een verleden waar ik zeer zeker niet trots op ben.
Heb dit alles ook met veel pijn en moeite aan miijn vriendje verteld.
Hij slikte er van en vond het niet niks.
Merk wel nu dat zijn respekt voor mij gegroeid is ;)

Succes meis!

Liefs.

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-10 18:57

Nou.. Hij houdt niet op..

Ik krijg nog steeds smsjes..

Een kleine week terug begon het opnieuw. Met dat hij me verschikkelijk miste.
Daarna kreeg ik een bericht dat hij in gedachten bij mij was.

Deze week moest ik naar het ziekenhuis en kreeg ik tweemaal smsjes met sterkte en dat ie aan me dacht en dergelijke.

Nu vandaag weer een smsje, dat ik vast wel een reden had, om niks terug te sturen. Maar dat hij echt aan me dacht.

Zucht... Ik dacht er eindelijk vanaf te zijn.. Ik heb hem toen op msn heel duidelijk gezegt dat ik rust aan mijn hoofd wil. Toen is het ook een week helemaal stil geweest. Maar nu begint hij weer...

Wat moet ik nu doen?

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 19:06

Ik zou hem blijven negeren..

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 19:10

blijven negeren en desnoods een ander nummer nemen of zijn nummer laten blokkeren!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 19:23

Echt NIET gaan reageren, want dan krijgt hij toch zijn zin en neemt hij het eerder gezegde ook niet serieus.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 19:25

Negeren en ook niks vertellen! Dat je naar het ziekenhuis ofzo moet. Uit je gedachten bannen.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 20:39

Hoe weet hij dat je naar het ziekenhuis moest?

NEGEREN met hoofdletters, en NIKS NADA NOPPES NIENTE aan reactie geven. Tenminste..... als je meent dat je van hem af wilt.
Waarom neem je eigenlijk geen ander telefoonnummer, email-adres en hotmail-account? Dat is hier toch inmiddels vaker aangeraden :roll: !
Sorry als ik het verkeerd heb, maar bij mij blijft het gevoel dat je die aandacht eigenlijk stiekem toch nog steeds een beetje leuk vind, anders was je iets daadkrachtiger geweest in je acties.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 20:45

Inderdaad, blijven negeren.. Uit ervaring weet ik dat het alsnog lang door kan blijven gaan, ik heb ook zo'n stalker gehad. Hij kon maar niet inzien dat ik echt, echt niks met hem wou en bleeeef maar smsen.

Ik heb het echt maanden genegeerd (kreeg gemiddeld 1 sms per week, soms wel 4 per week, soms een week niet) en daarna ben ik een keer enorm uit mijn slof geschoten (hij smste me om 4 uur snachts) dat ik er spuug en spuugzat van was en dat hij me als de bliksem met rust moest laten. Godzijdank hielp dat, want ik was in staat om hem wat aan te doen..

In ieder geval, blijven negeren, of inderdaad gewoon een ander nummer nemen.. Had ik achteraf eigenlijk ook moeten doen..

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 21:21

Goede vraag hoe wist hij dat je naar het ZH moest?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 21:27

shrimp schreef:
Wat moet ik nu doen?

Ander telefoonnummer....dan kom je niet in de verleiding en is het voor hem helemaal duidelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 22:20

Je bent er in getrapt, zelfs nogmaals zeggen dat je geen contact meer wilt = aandacht. En ALLES wat je aandacht geeft, groeit.
Negeren is echt het enige wat gaat werken... (ALS je tenminste echt geen contact meer wilt, en je écht niet gevleid voelt dat hij het toch blijft proberen....... )

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 22:22

Dat hij me verafschuwd en dat ik hem enorm pijn heb gedaan. En hoe ik hem in hemelsnaam ooit zo kon behandelen..

zijn vrouw zou hem verafschuwen als ze wist wat hij deed...
hij heeft zijn vrouw enorm veel pijn gedaan..
en hoe kan hij in vredesnaam zijn vrouw zo behandelen...

ik kan hier nooit bij, hoe kun je zoiets doen?

ik zou hem blijven negeren. en je nieuwe vriend het verhaal vertellen. dan kan hij besluiten wat hij ermee doet..

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 22:34

Misschien wordt het tijd voor een belletje naar de politie, dat je wordt lastig gevallen door hem. Je bent nu onderhand wel duidelijk genoeg geweest.

Je kunt altijd aangifte van stalking doen oid. En dan komt het maar uit en weet zn vrouw ervanaf..wie z'n billen brand, moet op de blaren zitten (hij dus!) Je hebt hem nu lang genoeg de hand boven het hoofd gehouden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 22:43

Ik heb eerlijk gezegd een beetje de indruk dat TS eea zelf een beetje in stand houdt. Of dat bewust of onbewust is weet ik niet, maar ze zal zelf ook iets moeten doen. HIJ is niet de enige klootzak in dit verhaal he.... ZIJ ging net zo goed vreemd...

ingeb0rg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 22:54

zij ging niet vreemd. Zij had geen relatie. Het spijt me zeer, maar ik vind wat hij doet erger als wat TS gedaan heeft. TS heeft door dat ze fout zat is er mee gestopt hij gaat nu door. En hij is getrouwd. TS had geen enkele verplichting tot wie dan ook. Des al niet te min, natuurlijk wat TS gedaan heeft is fout en niet goed. Maar ik vind dat HIJ in dit verhaal steeds meer fout gaat zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 22:57

Als je bewust als derde in een relatie stapt ben je nét zo fout bezig als die ander. Alleen hém als zondebok aanwijzen vind ik echt te makkelijk.
En Bokt ook in andere topics, maar omdat het nu ineens een bokker is die nummer drie is, is nummer drie ineens zielig. "Me hoela".

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 22:58

Volgens mij is deze discussie al tig keer geweest. Lijkt me op dit punt niet echt iets toevoegen.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 23:00

Rust aan je hoofd? Heb je dat gezegd?! Je wilt geen contact meer dat is wat anders dan rust aan je hoofd. Vlgs mij ben je dan toch niet expliciet en duidelijk genoeg geweest en te lief voor hem. Zo denkt hij dat ie effe moet wachten omdat je even rust wilt en daarna kan hij weer "aan de slag"
Ik vind het super irritant dat ie je zo blijft lastig vallen, net een verwend klein kind dat zijn speeltje kwijt is. En dat is dan een volwassen man. Dit is echt niet attent of lief zijn naar jou, dit is zeuren en zaniken om aandacht voor HEM.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 23:04

Discussie is wederom actueel in dit verhaal, stomweg omdat HIJ wederom als grote schoft neergezet wordt omdat hij hoop houdt, maar TS is zelf volgens mij gewoon niet duidelijk danwel eenduidig ;) in haar communicatie. Hij blijft drammen want z'n snoepje is afgepakt, maar snoepje zelf 'verdwijnt' niet echt. Zie het maar als een kleuter die dreint om een bepaald speeltje, zolang 'ie dat speeltje blijft zien blijft 'ie dreinen, pas als 'ie het niet meer ziet zal 'ie accepteren dat het echt weg is...

Negeren is echt de enige oplossing voor zoiets. Geloof me, been there, done that, got the t-shirt.

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 23:09

Heel goed dat je duidelijk bent geweest tegen hem. Hopelijk snapt ie de boodschap nu ;)

Daarbij zou ik het ook opbiechten aan mijn huidige vriend. Het is niet zijn zaak dat jij wat met een getrouwde man hebt gehad. Vertel het hele verhaal, vertel hoe je je er nu bij voelt, achteraf.
Als hij net zo gek is op jou als jij op hem zou hem dat niet uit moeten maken.
Daarbij denk ik ook dat het fijn is als hij het weet. Jij bent het kwijt, en het is je vriend, die moet je kunnen vertrouwen. Zoiets kan tussen jullie in blijven staan voor een hele tijd.