Stitchy schreef:En ik ga morgen gezellig paardjes rijden en dan flink aan de arbeit!
Morgen pas, Zullen we ruilen

Ik moet dalijk al aan de arbeid tot vanacht een uurtje of 5 , Morgen weer het zelfde liedje..
Lang leven de horeca..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Ik klink trouwens best wel oud door mijn postenben pas 20 hahaha
Nijn schreef:Mensen lief als ik op mn 14e had willen gaan stappen hadden mijn ouders gevraagd of ik wel helemaal lekker bij mn hoofd was
Nu ik wat jaartjes verder ben en samen woon ga ik vanavond wel even de stad in, maar meestal zijn we het na 2/3 uurtjes wel zat.
Hebben we genoeg tijd gehad om even te socializen en dan is het weer mooi geweest, want ik dacht dat daar het stappen voor was, gezellig hebben met bekenden en onbekenden, nooit geweten dat het de bedoeling was om je vol te gieten met alcohol
Vind het ook ronduit respectloos naar ouders toe om alleen al te willen liegen
iirrssjjee schreef:lifaya schreef:Ik klink trouwens best wel oud door mijn postenben pas 20 hahaha
Of gewoon veel wijzer dan de meeste pubers hier
lifaya schreef:Denk idd ook dat dat het geval is, ik merk dat 'de jeugd van tegenwoordig' veel respectlozer is, denken dat ze al met 14 jaar ' volwassen ' zijn en dat ze alles kunnen maken. Ik ben wel bijdehand geweest, maar ik ga geen buschafeur klootzak of kankermongool noemenik spreek die mensen warschijnlijk nog zelfs met u aan ofzo! En natuurlijk geld dit niet voor álle pubers, maar ik kan niet begrijpen waarom een 14 jarige uit wil gaan en met deze agressie, alcohol, drugs en seks te maken wil hebben? Ik was er met mijn 15-16 jaar al behoorlijk vroeg bij en heb er ook spijt van, want ik was er in feite nog niet klaar voor
lifaya schreef:lifaya schreef:Ik klink trouwens best wel oud door mijn postenben pas 20 hahaha
Ik was volgends mij 12 toen ik voor het eerst mascara opdeeddeed ik stiekum hahahaha
Maar ik hou eigenlijk niet zo veel van make up, loop ook vaak zonder, vind het maar irritant
De eerste keer dat ik uitging was ik 15 jaar....omg wat erg was dat zeg, was een beachparty
....
En het regende jonge
Tallie1979 schreef:Nijn schreef:Mensen lief als ik op mn 14e had willen gaan stappen hadden mijn ouders gevraagd of ik wel helemaal lekker bij mn hoofd was
Nu ik wat jaartjes verder ben en samen woon ga ik vanavond wel even de stad in, maar meestal zijn we het na 2/3 uurtjes wel zat.
Hebben we genoeg tijd gehad om even te socializen en dan is het weer mooi geweest, want ik dacht dat daar het stappen voor was, gezellig hebben met bekenden en onbekenden, nooit geweten dat het de bedoeling was om je vol te gieten met alcohol
Vind het ook ronduit respectloos naar ouders toe om alleen al te willen liegen
Heey Nijntje!Hoe is het met mijn adoptiekind deze morgen?
( even off topic
)
Als ik al uitga ( wat ik niet zo vaak meer doe tegenwoordig ) kan ik vreselijk veel lol hebben zonder te drinken. 9 van de 10 keer zelfs meer als met drank op, want ik krijg slaap van drank
Specials schreef:lifaya schreef:Ik klink trouwens best wel oud door mijn postenben pas 20 hahaha
Ik ook, Ben ook pas net 20..
Maar denk dat wij misschien andere normen en waarden hebben mee gekregen.
Moet ook zeggen dat ze ik de "generatie kloof" gewoon ook groot vind tussen de mensen die nu 20-25 zijn en de kinders van 13-18
Specials schreef:lifaya schreef:Ik klink trouwens best wel oud door mijn postenben pas 20 hahaha
Ik ook, Ben ook pas net 20..
Maar denk dat wij misschien andere normen en waarden hebben mee gekregen.
Moet ook zeggen dat ze ik de "generatie kloof" gewoon ook groot vind tussen de mensen die nu 20-25 zijn en de kinders van 13-18
IsabelvS schreef:Ik vind het wel jammer dat er zo gedacht wordt over 'de jeugd van tegenwoordig' (), want ik zeg nooit dat soort dingen, erger me ook dood aan twaalfjarige foundation sletjes, en ik sta ook altijd op voor oudere in de bus hoor.. Denk dat het ook ligt aan de opvoeding.
IsabelvS schreef:Ik vind het wel jammer dat er zo gedacht wordt over 'de jeugd van tegenwoordig' (), want ik zeg nooit dat soort dingen, erger me ook dood aan twaalfjarige foundation sletjes, en ik sta ook altijd op voor oudere in de bus hoor.. Denk dat het ook ligt aan de opvoeding.
Specials schreef:Giolli schreef:Lifaya idd. En denk dan maar niet voor je broertje dat ouders hem nog snel zullen vertrouwen
Stitchy: Ik denk dat we ze zo snel mak zullen hebben?! We zijn geen beesten! Wij richten niet alle wereldschade aan ofzo hoor...![]()
Wees jong, Leef jong,
Lang leve leven,
Lang leve seks
lange leve soa's
Lang leve condooms!
Dat is het stukje tekst dat hier vaak word geroepen ook in huis![]()
Do it always safe, no mater what!
Mijn hemel...
Je bent 14 jaar..
Specials schreef:IsabelvS schreef:Ik vind het wel jammer dat er zo gedacht wordt over 'de jeugd van tegenwoordig' (), want ik zeg nooit dat soort dingen, erger me ook dood aan twaalfjarige foundation sletjes, en ik sta ook altijd op voor oudere in de bus hoor.. Denk dat het ook ligt aan de opvoeding.
We hebben het ok niet over iedereen he, zoals ik al eerder zei je heb mensen die zich ouder op stellen maar ook mensen die zich heel kinderachtig opstellen...
Maar over het algemeen word de "jeugd" wel steeds asocialer..
Moet ook zeggen dat ik het soms ook wel de schuld van de ouders vind, Dan zie ik een meissie van een jaar of 12/13 die nog meer make-up op heeft dan ik in mn hele huis heb liggen en dan he kortste rokje aan wat ze konden vinden dan denk ik ook bij mezelf " zo laat je je kind de deur toch niet uit gaan?!"