Het gala topic.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Careano

Re: Het gala topic.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 22:30

Ik heb zondag gala!
Overdag moeten we in bloemetjesjurk/Ascotstyle en dan hebben we een dag op renbaan Duindigt :)
's Avonds in Utrecht groot gala! Super vet!
Heb al bloemetjesjurk en galajurk gefixt, dus ben er helemaal klaar voor en heb e recht zin in!

Ik moest 38 euro betalen voor kaartjes, maar dan is wel alle drank gratis.

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 22:32

Careano schreef:
Ik heb zondag gala!
Overdag moeten we in bloemetjesjurk/Ascotstyle en dan hebben we een dag op renbaan Duindigt :)
Heb al bloemetjesjurk en galajurk gefixt, dus ben er helemaal klaar voor en heb e recht zin in!

van school?
want dan is 38 wel veel vind het sowieso veel

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 22:33

Van universiteit.
Is inderdaad veel, maar wilde het natuurlijk niet missen!
Nouja, kaartje voor de hele dag, incl. renbaan en gala was 45 euro.
Volgens m'n zus is het gala die 38 euro.

michellee73

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 09:12

Niet miepen jongens met jullie 10 euro :')
Wij moesten 27.50 betalen (voor1)
exclusief de drank
Laatst bijgewerkt door michellee73 op 27-04-10 09:13, in het totaal 1 keer bewerkt

michellee73

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 09:12

Charmaiineee schreef:
Careano schreef:
Ik heb zondag gala!

van school?
want dan is 38 wel veel vind het sowieso veel

Dat is wel goedkoop hoor, zit alle drank bij in he..

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 10:16

Wij moeten onze kaartje ophalen tijdens grote pauzes tijdens de examens, lekkere tijd! *not*

Onze kaartjes kosten 9 euro, daar zit verder niks bij in.
Wij mogen 4 muntjes kopen (alcohol), daar kan je alleen wijn en bier van kopen en de rest moet je op frisdrank doen >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 10:22

Wij betalen alleen maar 4 euro entree. en dan de drankjes daar.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 16:34

xXLiekeXx schreef:
Ik heb HET jurkje gevonden.

Afbeelding

Vinden jullie 'm geschikt?

JA!!! Die is echt geweldig :)
Ook als galajurkje, vind ik. Niet als zomerjurkje alleen hoor, zoals iemand eerder reageerde...

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 16:46

Jaimyliefje schreef:
Oehh, ik kom ff binnenvallen.
Ik heb dit jaar 2 keer gala!
Eén keer van mijn vriendje en één keer van mij. Nu wil ik dus 2 outfits voor mezelf, en voor m'n vriendje moet ik ook iets uitzoeken.
Voor mij: ik wil een cocktail jurkje, met een losse zijde achtige stof, en enig 'wapper' effect in het jurkje. Stijve of strakke jurkjes, of met een stijve stof, vind ik niks voor een gala.
Voor hem: een wit pak. Witte broek, wit colbertje, gekleurde broek. Verder ook nog fatsoenlijke schoenen voor eronder.

Hellup :=

Ben dus druk op zoek :P

Ik heb trouwens voor mezelf een jurkje gevonden.
Eigenlijk ging ik van Asos bestellen... Maaaarrrrrrrr: Amsterdam is ook een topplek om je droomjurkje te scoren! (die ook nog eens uniek is)
Dus heb nu een super leuk jurkje, maar wel een BH dilemma:
ik kan het jurkje écht niet aan zonder BH (dan staan mn borsten te ver uit elkaar ofzo, ik weet niet wat t is, normaal ziet dat er bij mij helemaal niet weird uit ofzo, maar bij dit jurkje wel :P ) maar met BH is eigenlijk ook geen optie, ik heb namelijk wel een strapless BH maar hij komt een stukje boven mijn jurk uit, in het v-hals gedeelte. Mij persoonlijk stoort het niet enorm, omdat ik geen opvallende BH heb en hij in dezelfde kleur is als mijn jurkje ongeveer, maar andere mensen stoort het natuurlijk weer wel...
Dus nu ben ik op zoek naar een geniale oplossing.
Ik heb vooral iets nodig met enige 'lift' functie. Van die plaktieten hoef ik dus niet want voor zover ik weet liften die niks, die maken alleen een beetje rond.
Iemand suggesties?

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-10 22:38

ahahahaha morgen is mijn gala!
Ik heb er zoo veel zin in. heb vandaag mijn enkel verstuikt, dus ik heb er veel spiercreme opgesmeerd. want ik moet en zal met hakken gaan morgen!

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 23:20

Wij hebben 12 mei gala.
Ik heb een mooie lichtblauwe jurk :D
Op de dag zelf ga ik naar de kapper om mijn haar te laten doen, :D
Ik moet alleen nog wat accessoires kopen maar dat komt wel goed :)

Ai Roos dat is ook niet zo handig om dat nou te doen :P
Veel plezier morgen :D

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 01:08

Net terug van mijn gala :):)

Ga nu langgg bezig om mijn haar voorzichtig proberen te doen.. zit bijna hele bus haarlak in om die krullen en staart te laten zitten. := Staat zo stijf als ik weet niet wat, haha. :D

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 10:55

Volgens mij vond je het leuk Cynn_x :P
Ik heb morgen mijn gala... := Ik voel me helemaal niet fijn in een jurk, maar misschien is dat over als ik eenmaal binnen ben...
Een vriendin van mij gaat ook mijn haar krullen, daar zal ook wel een hele bus haarlak in gaan, wil dat een beetje blijven zitten. Maarja.. douchen met flink wat cremespoeling wil misschien ook wel helpen :D

michellee73

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 15:52

Cynn_x schreef:
Net terug van mijn gala :):)

Ga nu langgg bezig om mijn haar voorzichtig proberen te doen.. zit bijna hele bus haarlak in om die krullen en staart te laten zitten. := Staat zo stijf als ik weet niet wat, haha. :D

1.08? jij bent dr vroeg weer :')

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:43

Ik ben geen feestbeest, en had 's ochtends vroeg gewoon weer ergens een afspraak. Dus naja. ;)

Alvast een fotootje;

Afbeelding
Met blond haar. 'ff leren jas van vriendje aan, ik stond te bibberen van de kou daar buiten voordat we naar binnen mochten.
Maar dat was dus mijn kapsel in iedergeval *D

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:52

Mooi! :j

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 20:29

Meer foto's!!

enne, ik hoor hier dingen over "maar 4 drankjes" en de rest op fris... Ik vind dat nog wel wat hoor! Van 4 wijn ben ik al aardig de weg kwijt ;) Op mijn gala werd er geen eens alcohol geschonken! Of naja, op mijn MBO gala wel, maar goed, daar was iedereen natuurlijk 20 en ouder... Ik ga er voor het gemak even vanuit dat het over middelbaar onderwijs gaat en niet over MBO/HBO/Universitair

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 20:30

9 juni heb ik mijn eerste gala! :):) examengala van mijn vriend. :)

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 20:32

Wij hebben 3 alcoholische consumpties, nou dat is voor mij om aardig vrolijk te worden :)

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 20:37

ons gala is 17,5 zonde consumptie. pp. mag intro mee vragen
het is ook pas in juni maar ik kijk er nu al naar uit :P

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 00:16

Oke, ik vind het allemaal een beetje duur eigenlijk :+
Maar dat kom misschien ook wel, omdat mijn gala altijd maar €4,- was! Had er dan wel geen drank bij, maar toch, als ik het vergelijk met andere prijzen die ik zie staan hier ... ?

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 01:35

Pieuw ik had net gala gehad maar ik had vriendinnen mee die amper widen dansen dus dat was minder gaaf maarje de rest van de groep was wel gezelig en uiteindleijk toch wel heel leuk :D

Nu even snel nog de foundation van mn kophalen en dan lekker slapen

Hakken zijn onprettig
:')

k hoop alleen dat de fotos niet te lelijk zijn want ik ben gerust zo'n type die voor banketstaaf staat op de foto pagina van de schoolsite maar ik ben benieuwd :')

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 10:54

Mag ik vragen waar jullie je galajurk hebben gekocht en hoeveel je er gemiddeld voor betaald hebt?

Ik wil echt iets leuks en aparts, of gewoon een mooie witte jurk. Ben een beetje inspiratie aan het opdoen en een beetje aan het rondsnuffelen op marktplaats.

Ik kwam o.a. dit tegen: http://link.marktplaats.nl/334760978 & http://link.marktplaats.nl/338952340
Vinden jullie dit kunnen als galajurk?

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-10 13:35

O My God! Mijn gala was het beste gala dat er ooit is geweest, ik weet het honderdvijftig procent zeker!

Ik kreeg van mijn date zo'n bloemen corsage, echt super mooi. Wij reden dus naar de sportclub waar we moesten verzamelen, al mijn vriendinnen gezien, en we konder van start. In eens, op een bospadje, alle auto's aan de kant en iedereen stapt uit, was er een auto in de brand gevlogen ( zal even een link zoeken bij de stentor)
Dus dat duurde een half uur tot drie kwartier. hele auto afgebrand. Toen kwamen we aan, ik viel bijna uit de auto, maar Floris(date) ving me op :P
VEEEl foto's gemaakt.
Toen eten, heb nog de blunder van de eeuw gemaakt, een docent van mij was verkleed, maar ik wist niet dat zij dat was. Dus een vriendin van mij zij, ja, dat is mevrouw L. Ik heel hard(terwijl het dood stil was) "Nee joh, Mevrouw L heeft veeel meer rimpels!" Kon wel door de grond zakken toen bleek dat zij het was.

Tijdens het eten kwam ik er achter dat mijn tas, met geld,rijbewijs,pinpas, jurk,trainingsbroek en bh gestolen was. Nergens meer te vinden. Direct alles geblokkeerd en ik ga zo aangifte doen bij de politie. Was een beetje jammer, maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk!

En na het eten werd bevestigd was ik eigenlijk al wist, want wie kwamen er optreden?
Juist, NICK EN SIMON!
De enige echte.
Ook ik kon mijn mond niet houden, dus toen ze zeiden dat ze zich underdressed voelden, zei ik, "Jullie mogen je ook wel uitkleden hoor!' Uiteraard weer in doodsestilte. Ik heb het me vast verbeeld, maar wij hadden telkens oogcontact :P
en ze zijn hot hot hot hot!
Toen partyhardy, was geniaal, heb gesprekken gevoerd met mensen waar ik normaal nooit zulke gesprekken mee zou voeren.
Daarna nog wat eten thuis en toen zijn we uitgeweest, na de tijd bij mij thuis nog met wat vrienden gechilled, en nu komt de dierenarts enten bij de paarden, dus ik goa er vandoor :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 13:48

Volgens mij heb jij het wel naar je zin gehad!
en was dit verhaal nog hilarischer geweest als je het 'snachts na flink wat drankjes hier had getypt haha :o