Sorry dat ik 't topic weer ''omhoogschop'' maar een nieuwe maken lijkt me ook niet nodig....
Calvin wilt sinds een dikke week NIET meer slapen.. en dan ook echt NIET... Smiddags slaapt hij niet meer, en als ik hem savonds rond 7 uur naar bed breng, wordt hij rond 10 uur krijsend wakker.. stopt dan ook niet meer met krijsen tot hij eruit is geweest en beneden wat heeft gedronken!
Das opzich nog niet het ergste, maar als ik hem dan weer in bed heb wordt hij rond 1 a 2 uur weer wkker! Ik lig dan al in bed, en de enigste manier om hem stil te krijgen is hem er WEER uithalen, ff bij mij in bed te leggen.. kan wel een uur duren..
Ik wordt hier nu intussen een beetje kriegel van, want Gister is hij dus de HELE nacht aan 't spoken geweest! gewoon van 2 tot half 5 wakker geweest! Hij was dus vandaag doodop maar gewoon WEER niet slapen! Lijkt wel of hi jzn biologische klokkie heb gezet want hij Is nu alweer aan het janken! Hij is echt niet bang ofzo, hij weet geqoon dat ie aand8 krijgt! Ik heb nu egt ff de neiging om hem te laten brullen hoor, dit kan toch zo niet :S
Hem ff wat drinken geven in zn eigen kamer helpt ook niet, dan brult hij gewoon de hele buurt bij elkaar....
Ik wordt hier echt ZO moedeloos van