Jeetje Noudy, ik schrik hier ontzettend van Dit was toch het huis waar je nog niet zo heel lang woonde? Kan me meen ik nog herinneren dat je zo'n zin had om te verhuizen.. Wat een drama zeg, heel veel sterkte! Hoe is het nu met je kinderen? Doet je zoon nog steeds alsof er niks gebeurd is?
Een hele dikke knuffel vanuit hier voor jullie allen
Oooh jee... Het verhaal echt met rillingen gelezen... Lijkt me echt een nachtmerrie, ik heb iets gelijkaardigs meegemaakt, maar dit is in vergelijking bij jullie niks...
TS: sterkte toegewenst van uit hier super van je dat je al je dierbaare dieren en mensen uit je huis hebt kunnen halen jammer van je slangen maar tog vijn dat je kat terug is gekomen
nogmaals sterkte van uit hier
Duke
Geplaatst: 07-03-10 10:46
Je ergste nachtmerrie...
Wat een vreselijke momenten moet je hebben beleefd. Alles weg... gelukkig hebben je gezin en je dieren het overleefd. Heel veel sterkte en beterschap de komende tijd.
noud , je oudje heb je daar al stal voor heb je daar een goede deken voor ? zo nee welke maat ?
denk dat het hoogstnoodzakelijke nu wel welkom is maar gezien geen woonruimte of extra opslag denk k dat de rest heel even moet wachten tot je weet waar je aan toe bent
Jeetje wat een drama, maar gelukkig zijn jullie allemaal ongedeerd. gelukkig dat je kinderen bij je ouders terecht kunnen, zo kunnen jullie rustiger aan alles beginnen. Heel erg veel sterkte
Heel veel sterkte de aankomende tijd. Ik weet wat je door maakt, ook ik heb het een keer meegemaakt. Alleen waren wij toen niet thuis alleen de dieren hebben we moeten redden.
Zo hey... dat is echt niet niks..! Het moet echt vreselijk zijn geweest, ik hoop dit zelf nooit mee te hoeven maken. Gelukkig zijn jullie er allemaal goed uit gekomen, sterkte de komende tijd!
TS is ik wil je echt ontzetten veel sterkte wensen. Wat een geluk dat je gezin nog leeft zeg, ik hoop ook dat je zoon er niet teveel aan over houd..
En ik las hierboven een reactie, je vergeet dingen. Dat klopt. Onze schuur is alweer 8 jaar ofzo geleden afgebrand, en we hebben nu nog wel eens dat we zeggen; waar is dat gebleven? dat zal wel in de schuur gelegen hebben...
MarvanTom
Geplaatst: 07-03-10 16:53
Ik wil je ook graag waarschuwen voor de verzekering. Als je zowel een inboedel- als een opstalverzekering hebt bij dezelfde verzekeraar, kan het zijn dat het op een "akkoordje" wordt gegooid. Er is al vastgesteld dat alles total loss is, maar zet niet zomaar je handtekening onder een uitkeringsformulier. Vraag het expertise rapport erbij, ook al is dat opgesteld op jullie eigen aangeven, want je kan nog dingen hebben gemist achteraf. Achteraf na uitbetaling zal een verzekeraar zeggen dat je 'na'-claim niet gegrond is; je bent immers akkoord gegaan met het uit te keren bedrag. En dat bedrag is altijd te laag, tenzij je een vast bedrag hebt verzekerd en ook volledig krijgt. Mocht je vragen hebben, mijn pb staat open!
Jeetje wat erg zeg! Lijk me echt verschrikkelijk.. Zoiets kun je jezelf gewoon niet voorstellen.. Pff Heel veel sterkte toegewenst
markies
Geplaatst: 07-03-10 17:51
Ik lees het nu pas... wat verschrikkelijk zeg! Is niet te bevatten als je het zelf niet hebt meegemaakt. Wel heel fijn dat jullie allemaal nog leven en elkaar nog hebben, heel dapper dat je zo rustig bleef samen met je man en ervoor gezorgd hebt dat ook bijna alle dieren zijn gered.